Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näillä säillä päiväkotiin päälle, lapsi 4v?

Vierailija
13.05.2024 |

Nyt on luvattu lämmintä - aamuisin kuitenkin vielä jotain viisi astetta... kuivaa on, ei kai sinne enää tarvi kuriksia pakata? Ootteko laittaneet jonkun softshell -haalarin vielä vai menettekö ihan vaan jollain pikkutakilla? Ja täytyykö olla päiväkodissa aina jotkut ulkohousut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K U R A H O U S U T  J A   S A D E T A K K I  J A  K U R A R U K K A S E T 🍆🤛💦💦

Vierailija
2/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa itse päättää kakarasi vaatetusta? Järjen käyttö on sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vielä mukaan kurahousut, ei noista säistä tiedä. Ja olen käyttänyt edelleen softshell-pukua ulkona, laittaa vaan alle vähemmän kerroksia tarvittaessa. Kyllähän ne tarhassa katsoo ettei lapsi paahdu ulkovaatteissa. :) Asun itse pohjoisemmassa Suomessa, en tiedä miten jossain Pk-seudylls tarkenee.

Vierailija
4/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse päättää kakarasi vaatetusta? Järjen käyttö on sallittua.

Ei sillä ole lasta. Vanha pervo pedo-äijä, joka runkkaa ja hinkkaa kun näkee lapsia sadevaatteissa.

Vierailija
5/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin vielä mukaan kurahousut, ei noista säistä tiedä. Ja olen käyttänyt edelleen softshell-pukua ulkona, laittaa vaan alle vähemmän kerroksia tarvittaessa. Kyllähän ne tarhassa katsoo ettei lapsi paahdu ulkovaatteissa. :) Asun itse pohjoisemmassa Suomessa, en tiedä miten jossain Pk-seudylls tarkenee.

Miksi sä vastailet itsellesi? Aina vielä sama litania 🙄

Vierailija
6/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP. Sulla ei taida kyllä olla itelläs mitään elämää tai lapsia. Tai jos on, niin säälin heitä.

Vierailija
7/7 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP. Sulla ei taida kyllä olla itelläs mitään elämää tai lapsia. Tai jos on, niin säälin heitä.

Mä taas säälin lapsia, joilla on niin helvetin avuttomat ja typerät vanhemmat, että eivät itse osaa tehdä mitään päätöksiä ilman vauva-palstan sekopäitten trollivastauksia. Toivottavasti sulla ei ole lapsia, kun olet noin tyhmä ja herkkäuskoinen juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän