Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?

Vierailija
13.05.2024 |

Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.

Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?

M32

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.

Vierailija
2/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sovelluksia, enkä etsi kumppania

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton. 

Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.

M32

Vierailija
4/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa meni.

-m

Vierailija
5/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti käyttänyt deittisovelluksia lähes koko aikuisikäsi, etkä edelleen ole löytänyt naista, niin jotain on pahasti pielessä. Pääsetkö kuitenkin treffeille?

Vierailija
6/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 6kk. Vähän pidempään,  jos laskee ekan profiilin luomisesta,  mutta se oli aika huono ja tarkoitettu enemmän harjoitteluun.

Vierailija
7/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on priimaa M32 tarjolla.

:D :D

Vierailija
8/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti käyttänyt deittisovelluksia lähes koko aikuisikäsi, etkä edelleen ole löytänyt naista, niin jotain on pahasti pielessä. Pääsetkö kuitenkin treffeille?

En harrasta sovelluksia, enkä deittailua

Vierailija
9/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran ollut treffeillä ja pieniä viestittely/tapailu säätöjä on ollut. Olen aika hitaasti lämpenevä.

Matchejä tulee ehkä yksi kuukaudessa keskimäärin. 

Olen tottunut olemaan sinkkuna, olen itsenäinen ja vahva mies kun pärjään ilman naista.

M32

Vierailija
10/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton. 

M32

Eli kaunis nainen pitää olla, vaikka itse olet tavallisen näköinen mies? Tai jopa ruma.Miksi kuvittelet, että kauniin naisen pitäisi huolia tavallisen näköinen tai ruma mies?

Vierailija
11/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Tässä on tasosi, olepas hyvä.

https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/074/large…

Vierailija
12/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

No sitten olet yksin.

Vierailija
13/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran ollut treffeillä ja pieniä viestittely/tapailu säätöjä on ollut. Olen aika hitaasti lämpenevä.

Matchejä tulee ehkä yksi kuukaudessa keskimäärin. 

Olen tottunut olemaan sinkkuna, olen itsenäinen ja vahva mies kun pärjään ilman naista.

M32

Jos haluat naisen, joka on hyvin haluttu muidenkin taholta, ja olet mieluummin yksin kuin otat jonkun muunlaisen, niin miksi valitat täällä? Oma päätös.

Vierailija
14/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta meni, mutta sen jälkeen ei ole tarvinnut etsiä.

AP mainitsee kriteereikseen "kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton."

- On mielestäni ok edellyttää normaalipainoa, jos on sitä itsekin.

- On mielestäni ok haluta "mieleltään terve" kumppani, mutta sitä ei kannata suoraan tokaista ilmoituksessa. Kerro vaikka, että olet itse positiivinen ja vakaa tyyppi, joka etsii kaltaistaan. Jos siis olet.

- Kauneus on katsojan silmässä, ja olet oikeassa, että on tärkeää, että kumppani miellyttää omaa silmää. Olethan kuitenkin pohtinut, mitä pidät kauniina? Pidätkö sinä kauniina sitä samaa pientä prosenttia naisista, joita mediakin pitää kauniina? Ei kannata ihmetellä yksinäisyyttä, jos oma käsitys viehättävästä naisesta on tiukasti joku 20 v Jumppa-Olivia.

Vierailija
15/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Eli kaunis nainen pitää olla, vaikka itse olet tavallisen näköinen mies? Tai jopa ruma.Miksi kuvittelet, että kauniin naisen pitäisi huolia tavallisen näköinen tai ruma mies?

Kaunis kyllä naisen pitää olla mutta en haikaile niitä missejä ja instabeibejä koska tasoni ei heihin riitä vaan heistä vähän huonomman näköisiin naisiin tasoni kyllä pitäisi riittää.

M32

Vierailija
16/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Tämä. Tässä on se syy,kuten miehillä yleensä. Miehet yliarvioivat oman tasonsa. Kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia, vaikka ovat taviksia, ja yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia. Ja sitten ihmettelevät,kun ei faksi käy. Ja sitten tulevat tänne itkemään sitä, että naiset ovat kranttuja,kun itse asiassa he itse ovat,kun heille ei kelpaa heidän oman tasoinen naisensa.

Vierailija
17/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Tässä on tasosi, olepas hyvä.

https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/074/large…

Mä luulen myös, että tuo on se taso, jonka ap voisi saada tyttikseksi. Ehkä pikkuisen pienempikokoisena tuollainen. Onnea.

Vierailija
18/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista "oikean löytymistä" voi pakottaa. Ihmiset on ihan hulluja, kun kuvittelevat että kenen tahansa kanssa voi tuosta vain rakastua. Ei sitä kemiaa, yhteistä huumoria, tulevaisuuden suunnitelmia, "hyvä olla toisen seurassa"- ole välttämättä edes silloin kun asiat paperilla natsaavat.

Vierailija
19/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen

Vierailija
20/172 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 6kk, 3 sovellusta, jotain 20-30 matchia joista vain kaksilla treffeillä. Nyt on hyvänoloinen nainen kolmantena jutustelussa, jos ei intressit perinteisestä parisuhteesta kohtaa tälläkään kertaa niin poistuu kaikki loppuiäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi