Turhauttaa edes lähestyä naisia koska en kelpaa heille.. Olin eilen baarissa ja olin kuin ilmaa naisille.
Miksi baarissakin olen kuin ilmaa naisille? Naiset eivät anna minulle oikein edes huomioita, sen huomaa kun baarissa naiset menee juuri niiden pahisten lähettyville jotka on arvaamattomia miehiä naisille.. Onko naiset oikeasti niin nirsoja ettei me tavismiehet kelvata??
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Naiset naiset naiset miehet miehet... Kyllästyttää toi vatkaaminen. Usko jo et parisuhde ei ole sinua varten. Elä elämäsi muille asioille.
Totta, ryhdyn harrastamaan kuorolaulua. Musiikkinumeroni koulussa taisi tosin olla vain seiska.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Ei, yök. Meille pitää puhua niinkuin ihmiselle.
Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.
Yksittäiseen tapahtumaan liikaa odotuksia?
Ota baari-ilta treeninä, juttele kevyesti muutama sana kenelle tahansa joka osuu lähistölle ja vaikuttaa siltä että on valmis pieneen small talliin. Ei mitään väliä sukupuolella, iällä, ulkonäöllä, kunhan vaan vaihdat muutaman sanan ja jatkat matkaa.
Pistäydy useammin "ulkona", ei siellä tarvitse tunteja viettää vaan ota yksi pieni juoma vaihda sana tai pari jonkun kanssa ja lähde pois. Kerää onnistumisia ja jos joku on tyly - se on hänen ongelmansa.
Ei kukaan, (tai no siis ehkä promille väestöstä, ) löydä kumppaninsa kertaiskulla yhdestä baarista.
Mutta sitä kivan ihmisen tapaamista varten kannattaa harjoitella ettei sitten mene lukkoon kun tuntuu että nyt löytyi kiinnostava ihminen johon tahtoisit tutustua muutenkin kuin huolettomasti small talkin ja lasillisen merkeissä.
Mikä pakko se on edes mennä narkkibaariin jossa alamaailman vasarat on se in juttu?
Etsi joku tasokkaampi tai tavallisempi paikka jossa näitä ei ole. Tosin niitä ei nykyään taida oikein olla.
Mene kirjastoon ja juttele tavisnaisille. Älä tähtää huipulle.
Mene sekakuoroon. Siellä on leirejä ym.aktiviteettia jossa voi tutustua naisiin pikkuhiljaa. Spr, mll, mieli ry, kaikenlaiset yhdistykset ja järjestöt, liity niihin. Älä odota pikavoittoa. Hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu helvettiin ulisemasta
En ulise ja tämä on aihe vapaa, täällä voi keskustella asioista!!
Niille pitää uskaltaa jutella. Ja myös ihan selvinpäin. Eikä ehdotella heti kalulle piereskelyä.
Vierailija kirjoitti:
Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.
Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Turha leperrellä. Kysyy vain suoraan, että annatko pimppiä, jos ostan sulle viinaa!
Retkeily-yhdistykset, pyöräkerho, martat (miehillekin toimintaa). Seurakunnat, iltatee jumiksen jälkeen. Keksi itse paikkoja mihin voit mennä hengaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Olet 10 vuotta liian vanha hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se että et ole komea. Yritä jatkossa olla komea.
Suurin osa parisuhteissa olevista miehistä ei ole komeita vaan ihan tavallisen näköisiä. Mut pitää olla mielenterveys, työasiat ja sosiaaliset suhteet kunnossa.
Ihme ulinaketju. Usein ne jotka ulisevat että baarissa kukaan nainen ei edes katsonut kyseiseen ulisijaan päin ovat loppu viimein iän lisääntyessä sadistisia sarjapettäjiä.
Nainen ei ole pakollinen kenenkään elämässä. Voit olla ilmankin, kun tuntuu ettei onnistu. Suuntaa muihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baari on huonoin paikka tavata naisia Tinderin jälkeen.
Mikä se hyvä paikka sitten on?
Minä olen 38v sinkku, ja alkaa keinot loppumaan.
-salilla nainen on vain treenaamassa
-kaupassa nainen on vain ostoksilla
-bussipysäkillä nainen odottaa vain bussia
-jnejne...
-ei ap
Kyllä se paras on Tinder, siihen on lisäksi Goldin niin näet kuka susta on tykännyt. Lisäksi tarttet hyvät kuvat ja hyvän tekstin. Jos et itse osaa tuottaa, niin ammattitaitoisia kuvaajia ja kirjoittajia saa muutamalla satasella avuksi.
Omassa sinkkuvaiheessa mulla kertyi parit treffit viikossa puolen vuoden ajan. Sen jälkeen löytyi nykyinen puoliso. En ole mitenkään erikoisen näköinen, keski-ikäinen ja elän tylsää elämää. Mutta hyvän profiilin ansiosta vipinää oli enemmän kuin jaksoi.
Paikkana pk-seutu pari vuotta sitten. Reissutyöläisenä testasin onnea myös pienemmissä kaupungeissa ja kieltämättä niissä on selvästi vaikeampaa. Ainut poikkeus olivat festari- ja mökkikausi, silloin treffiseuraa on runsaasti kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Olet 10 vuotta liian vanha hänelle.
Sinäkö se saat määräillä muita mistä muut saa tykätä ja mistä ei? Et taida tietää sitä että naiset usein tykkää itseään vanhemmista miehistä jotka ovat vähän kuin "isähahmoja"
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset naiset naiset miehet miehet... Kyllästyttää toi vatkaaminen. Usko jo et parisuhde ei ole sinua varten. Elä elämäsi muille asioille.
Totta, ryhdyn harrastamaan kuorolaulua. Musiikkinumeroni koulussa taisi tosin olla vain seiska.
Kehitä taitoasi. Opit kun harjoittelet.
Suurin osa parisuhteissa olevista miehistä ei ole komeita vaan ihan tavallisen näköisiä. Mut pitää olla mielenterveys, työasiat ja sosiaaliset suhteet kunnossa.