Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa edes lähestyä naisia koska en kelpaa heille.. Olin eilen baarissa ja olin kuin ilmaa naisille.

Vierailija
12.05.2024 |

Miksi baarissakin olen kuin ilmaa naisille? Naiset eivät anna minulle oikein edes huomioita, sen huomaa kun baarissa naiset menee juuri niiden pahisten lähettyville jotka on arvaamattomia miehiä naisille.. Onko naiset oikeasti niin nirsoja ettei me tavismiehet kelvata??

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.

Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.

Ap

Jos tämä oli oikeasti ap, niin ymmärrän miksi ei parisuhdetta löydy. 

Normaalipainon toivominen naiselta ei vain käy laatuun? : )

Ei jos itsellään on mahaa kuten ap totesi olevan.

Mulla on mahaa ja olen normaalipainon alarajalla.

-eri

Vierailija
102/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.

Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.

Ap

Jos tämä oli oikeasti ap, niin ymmärrän miksi ei parisuhdetta löydy. 

Normaalipainon toivominen naiselta ei vain käy laatuun? : )

Eli niinsanottu laihaläski - lihakset puuttuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on sinällään hauskoja että ne väittää "kiltin miehen olevan paras" mutta todellisuudessa naisen biologia vetää naiset juurikin niiden pahisten luokse. 

Älä höpötä

Anna höpöttää.

Vierailija
104/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itessäni on varmaan jotain tosi luotaantyöntävää kun voin mennä ennen suurinta ruuhkaa baariin, vallata parin tuopin kanssa kokonaisen pöydän ja ruuhkan tullessa ei kukaan tule samaan pöytään. N. kaksi vuotta jaksoin käyttää kahta deittisovellusta ja, no, tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
105/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allluuuuuu uli uli Allu

Vierailija
106/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että uliset asiasta jostain vauva av:lla, kertoo susta kaiken. Et ole mies, vaan säälittävä hiiri. Grow some balls! 

Vierailija
107/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 38 v. ole vähän vanha etsimään seuraa baarista 🤔

Vierailija
108/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 38 v. ole vähän vanha etsimään seuraa baarista 🤔

On. 

Jotkut meistä vaan jää tahtomattaan ilman parisuhdetta ja perhettä. Joku on jossain kohtaa omassa kehityksessä mennyt pahasti pieleen niin ettei kelpaa kellekään. 

Vierailija
109/109 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu helvettiin ulisemasta

En ulise ja tämä on aihe vapaa, täällä voi keskustella asioista!!

Niille pitää uskaltaa jutella. Ja myös ihan selvinpäin. Eikä ehdotella heti kalulle piereskelyä.

Ihana 😍 toinen mistä tykkään, on paskoa lasipöydälle ja nainen katselee näkymää sieltä pöydän alta 🤭

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan