Turhauttaa edes lähestyä naisia koska en kelpaa heille.. Olin eilen baarissa ja olin kuin ilmaa naisille.
Miksi baarissakin olen kuin ilmaa naisille? Naiset eivät anna minulle oikein edes huomioita, sen huomaa kun baarissa naiset menee juuri niiden pahisten lähettyville jotka on arvaamattomia miehiä naisille.. Onko naiset oikeasti niin nirsoja ettei me tavismiehet kelvata??
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
tapasin lupaavan olosen miehen ja mentiin mun kämpille niin päättikin panna mua perseeseen vaik sanoin se toine reikä.
Kaappih*mo?
Ei naisen saanti ole mikään ihmisoikeus. Olet ilman jos naiset ei sun seurasta välitä. Tuhlaat aikaasi vatkaamalla asiaa. Mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Olet 10 vuotta liian vanha hänelle.
Sinäkö se saat määräillä muita mistä muut saa tykätä ja mistä ei? Et taida tietää sitä että naiset usein tykkää itseään vanhemmista miehistä jotka ovat vähän kuin "isähahmoja"
M36
Hitto mun äiti on 41 ja seurustelee 36-v miehen kanssa. En todellakaan kaipaa mitään isähamoa, minulla on jo isä. En ole koskaan kuullut, että ikäistäni kiinnostaa noin paljon vanhemmat miehet. Lähinnä ällöottää.ajatuskin 😅
Mene hesan mummotunneliin. Siellä ole kohtelias kaikille naisille. Katso mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Sinäkö se saat määräillä muita mistä muut saa tykätä ja mistä ei? Et taida tietää sitä että naiset usein tykkää itseään vanhemmista miehistä jotka ovat vähän kuin "isähahmoja"
M36
Hitto mun äiti on 41 ja seurustelee 36-v miehen kanssa. En todellakaan kaipaa mitään isähamoa, minulla on jo isä. En ole koskaan kuullut, että ikäistäni kiinnostaa noin paljon vanhemmat miehet. Lähinnä ällöottää.ajatuskin
Vornasta kiinnosteli itseään paljon nuoremmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tapasin lupaavan olosen miehen ja mentiin mun kämpille niin päättikin panna mua perseeseen vaik sanoin se toine reikä.
Kaappih*mo?
Ne käy Tampereen suunnalla Mixeissä. Turvallinen tila katos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
M36
M36
Hitto mun äiti on 41 ja seurustelee 36-v miehen kanssa. En todellakaan kaipaa mitään isähamoa, minulla on jo isä. En ole koskaan kuullut, että ikäistäni kiinnostaa noin paljon vanhemmat miehet. Lähinnä ällöottää.ajatuskin
Jonkun tutkimuksen mukaan kolmasosa naisista ei voi edes kuvitella seurustelevansa vanhemman miehen kanssa, toinen kolmannes voi ajatella seurustelevansa vanhemman miehen kanssa kunhan "kaverit ei vaan näe"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappih*mo?
Ne käy Tampereen suunnalla Mixeissä. Turvallinen tila katos.
Oliko siellä viisuhuumaa eilen? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukan kaa voit alkaa kuntoilla yhdessä. Ootte kondiksessa molemmat ajan kanssa. Win-win.
En minä pullukkanaisia halua koska ne ei ole kauniita.. Minulla on vähän mahaa kyllä mutta en ole itse lihava.
Ap
Et siis ole haudasta noussut Rubens.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap joku itsestään epävarma itsenäistymätön tyyppi?
Todennäköisesti. Kannattaisi mennä sinne sylttytehtaalle ja katsoa pitkään peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset naiset naiset miehet miehet... Kyllästyttää toi vatkaaminen. Usko jo et parisuhde ei ole sinua varten. Elä elämäsi muille asioille.
Naisten loputon valehtelu on se vispilä joka loputtomasti vatkaa asiaa. Muuten olisi selvä jo.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on sinällään hauskoja että ne väittää "kiltin miehen olevan paras" mutta todellisuudessa naisen biologia vetää naiset juurikin niiden pahisten luokse.
Älä höpötä
En mene baariin tutustumaan uusiin ihmisiin, olivatpa he miehiä tai naisia. Miksi minun pitäisi kiinnittää sinuun huomiota?
Samoin en itse etsi miehiä baarista silloin kun niin tekisikin mieli tehdä, koska ei miehet kiinnitä minuun baarissa mitään huomiota.
Nopeasti nousi ap:n listalla esiin ulkonäköasiat ja moneen kertaan. Oma maha sitten selitellään. Mahtaa olla urpo seuralaiseksi.
Aika moni mies käyttää axen tuotteita. Heittäkää ne roskiin ja laittakaa miedompaa. Ehkä joku nivea dödö tms. Suihkugeelikin saa olla mieto, ei rexonaakaan eikä muuta tujua.
Katse silmiin, ei rintoihin.
Älä juo liikaa! Kukaan ei tykkää känniääliöistä jotka sössöttävät.
Kokeile ulkoilua seuraavaksi, lähde vaikka kävelylle, ulkoiluta kaverin koiraa jos ei omaa ole. Se toimii meille ketkä emme baareissa viihdy, emmekä etsi yhden yön juttuja.
Oletko itse nirso? Pokailitko tavisnaisia vai vaan parikymppisiä hyvännäköisiä naisia?
Aloittaja lieneen Allu joka on valitellut samaa asiaa tällä palstalla jo vuosia.
Nyt hän unohti kertoa hieman taustatietoja.
Allu etsii hoikkaa ja kaunista naista joka ainakin normi älykäs.
Allu on oman kertomansa mukaan käynyt mukautettua koulua koska ei selvinnyt normaalista peruskoulusta kun äly ei riittänyt. Hän on välillä ollut väkivaltainen naisia kohtaan mutta käy ainakin välillä terapiassa. Mielenterveysongelmia. Jne.
Outoa ettei kaunista ja fiksua naista vaan löydy
Vierailija kirjoitti:
NAISET EI OLE BAARISSA SINUN TAKIA AP. NAISTEN VELVOLLISUUS EI OLE OSOITTAA SINULLE HUOMIOTA AP JA VIIHDYTTÄÄ SINUA JA OLLA TARJOLLA SINULLE AP
Jos joku jännämies käy naisten kimppuun baarissa, niin kiltin miehen velvollisuus on puolustaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baari on huonoin paikka tavata naisia Tinderin jälkeen.
Mikä se hyvä paikka sitten on?
Minä olen 38v sinkku, ja alkaa keinot loppumaan.
-salilla nainen on vain treenaamassa
-kaupassa nainen on vain ostoksilla
-bussipysäkillä nainen odottaa vain bussia
-jnejne...
-ei ap
No minä näin naisena neuvoisin ottamaan yhteyttä naisiin ensin päin ihan kaverina. Eli alat juttelemaan niitä näitä kenen tahansa naisen mutta niin ettei siinä ole mitään iskemisyritystä. Ensin siis turvallisesti kaikkiin naisiin ettet mene aivan lukkoon jos nainen on mielestäsi puoleensavetävä ja seurustelumielessä kiinnostava.
Eli ohje on TUTUSTU naisiin ihan ihmisinä ensin jos olet noin vieraantunut että pelkäät kaikenlaisten kontaktien ottamista ja ajattelet että naiset tekevät niitä aloitteita. Näin naisena voin sanoa etteivät tee kyllä ne miehet ne aloitteet yleensä tekee. Sinulla taitaa olla rimakammo vai pitäisikö naispelko. Tämä vaatii sitten ensin tavallista kanssakäymistä ja keskustelua eli tutustumista naisiin ihan yleisesti että se pelko lähtee. Sitten kun olet huomannut että naiset on vain ihmisiä ja että olet suurimman osan naisiin liittyvistä ajatuksista kehitellyt ihan itse ja kun uskallat lähestyä myös niitä seurusteluun kiinnostavia naisia niin olet jo hyvällä polulla seurusteluun
Onko ap joku itsestään epävarma itsenäistymätön tyyppi?