Turhauttaa edes lähestyä naisia koska en kelpaa heille.. Olin eilen baarissa ja olin kuin ilmaa naisille.
Miksi baarissakin olen kuin ilmaa naisille? Naiset eivät anna minulle oikein edes huomioita, sen huomaa kun baarissa naiset menee juuri niiden pahisten lähettyville jotka on arvaamattomia miehiä naisille.. Onko naiset oikeasti niin nirsoja ettei me tavismiehet kelvata??
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se että et ole komea. Yritä jatkossa olla komea.
Suurin osa parisuhteissa olevista miehistä ei ole komeita vaan ihan tavallisen näköisiä. Mut pitää olla mielenterveys, työasiat ja sosiaaliset suhteet kunnossa.
Nuo on ihan perusasioita. Ei nuo sytytä yhtään naista. Tarvitaan jotain enemmän, särmää.
Ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Höpsis - jollei daami koe kiinnostusta niin ei siinä tuommoiset auta.
Ja daamit kun eivät yleensä kiinnostu noin vaan niin siinä se ongelma tavismiehellä onkin pähkinänkuoressa
Eli murjotat passiivisena nurkassa ja ihmettelet, kun naiset ei lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on sinällään hauskoja että ne väittää "kiltin miehen olevan paras" mutta todellisuudessa naisen biologia vetää naiset juurikin niiden pahisten luokse.
Aidosti kilteillä ja mukavilla miehillä ei ole mitään vaikeuksia saada naista. Heidäthän suunnilleen revitään käsistä.
Nimenomaan. Mutta se vaatii rehellistä aitoutta. Ei mitään teennäistä imelää epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baari on huonoin paikka tavata naisia Tinderin jälkeen.
Mikä se hyvä paikka sitten on?
Minä olen 38v sinkku, ja alkaa keinot loppumaan.
-salilla nainen on vain treenaamassa
-kaupassa nainen on vain ostoksilla
-bussipysäkillä nainen odottaa vain bussia
-jnejne...
-ei ap
Minun kaveri pokattiin metrossa.. Joku mies tuli kysymään hänen selkärepusta mikä on kyllä todella hieno. Hän oli tullut siihen viereen ja sanonut anteeksi häiriö, mut mistä tollasia reppuja saa. Hän siis ihan aidosti kysyi siitä repusta, koska nykyään hänellä on sellainen itselläkin. Minun kaveri ei ole todellakaan mikään maailman helpoin lähestyttävä ja inhoaa tollasia tilanteita, mutta tämä mies katsoi silmiin ja kuunteli jne. Kaveri kertoi, että hän jotenkin meni vähän outoon tunnelmaan, koska se oli niin erilaista. Tosi supliikki mies ja kaverille tuli se fiilis, että ihan kun olis tuntenut aina sen ihmisen. Ne jäi samalla pysäkillä pois. Juttelivat vaan ja se mies kysyi mihin suuntaan sä meet ja hän tonne, niin hän menee kanssa. JA totesi siinä, että jutella sen aikaa kun kävellään, että asun itse tossa 500m päässä ja kaveri joo tottakai.. Se oli siinä sitten. Kaveri kysyi numeroa itse silä mieheltä. Nyt ne on hengaillu 4kk noin.
Se miksi hankala kaverini antoi sitä vihreää valoa oli, kun tämä mies oli itsevarma, vaikka ei edes yrittänyt iskeä (tai osaa hommansa niin ettei kukaan tajua ) supliikki, kuunteli, katsoi silmiin eikä selittänyt paskaa ja kehuskellut turhilla asioilla. Kaverini ei todellakaan ole helppo tapaus. Silti hän pyysi numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukan kaa voit alkaa kuntoilla yhdessä. Ootte kondiksessa molemmat ajan kanssa. Win-win.
En minä pullukkanaisia halua koska ne ei ole kauniita.. Minulla on vähän mahaa kyllä mutta en ole itse lihava.
Ap
Allu hei, kukaan ei haluu olla sun kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on sinällään hauskoja että ne väittää "kiltin miehen olevan paras" mutta todellisuudessa naisen biologia vetää naiset juurikin niiden pahisten luokse.
Aidosti kilteillä ja mukavilla miehillä ei ole mitään vaikeuksia saada naista. Heidäthän suunnilleen revitään käsistä.
Ei ole revitty :(
t. aidosti kiltti ja mukava, komeakin vielä
Äitiskään ei haluu olla sun kanssa, niin kui sä kuvittelet, että muutkaan haluisi sua?
Mulla on naisena sama juttu, kukaan mies ei vilkaisekaan baareissa. Mutta se johtuu siitä, että en ole baarissa käyvien miesten kohderyhmää. En ole jännittävä kaunotar. Mutta mukava olen ja helposti löytänyt miehiä muuta kautta, esim. opiskelupiireistä ja ystävien kautta, jolloin tapaa samanhenkisiä ihmisiä, tutustuu rauhassa luonteeseen ja ulkonäkö ei ole niin isossa osassa. Sinussa ei ole varmasti mitään vikaa, et vain ole niiden baarissa käyvien naisten mielestä kiinnostava. Tiedän monia ihmisiä, jotka eivät menesty baarissa mutta ovat löytäneet parisuhteen muuta kautta. Baari on pinnallinen ympäristö, ja siellä käy pääasiassa tietyn tyyliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Höpsis - jollei daami koe kiinnostusta niin ei siinä tuommoiset auta.
Ja daamit kun eivät yleensä kiinnostu noin vaan niin siinä se ongelma tavismiehellä onkin pähkinänkuoressa
Eli murjotat passiivisena nurkassa ja ihmettelet, kun naiset ei lähesty?
Heh - lähestyvät mua kyllä, tosin turhaan koska olen jo suhteessa enkä halua sotkea sitä.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Äitiskään ei haluu olla sun kanssa, niin kui sä kuvittelet, että muutkaan haluisi sua?
Pysy piireissäs ja raivoa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se että et ole komea. Yritä jatkossa olla komea.
Suurin osa parisuhteissa olevista miehistä ei ole komeita vaan ihan tavallisen näköisiä. Mut pitää olla mielenterveys, työasiat ja sosiaaliset suhteet kunnossa.
Nuo on ihan perusasioita. Ei nuo sytytä yhtään naista. Tarvitaan jotain enemmän, särmää.
Ei tarvita ja ei nuo oo perusasioita, useimmat täällä valittajat kertoo että ei oo yhtään ystävää ollut viimeseen 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.
Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.
Ap
Jos tämä oli oikeasti ap, niin ymmärrän miksi ei parisuhdetta löydy.
Normaalipainon toivominen naiselta ei vain käy laatuun? : )
Ei siinä aluksi muuta tarvita kuin KATSEKONTAKTI. Katsot ystävällisesti ja pitempään kasvoihin ja siinä se on, et kuitenkaan tuijottaen, se ei ole kaunista.
A vot siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Sopikaahan yhteys/tapaaminen.
Pureskeletko kynsiäsi? Suussasi lionneet nirhityt sormenpäät on total turn off. Ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.
Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.
Ap
Jos tämä oli oikeasti ap, niin ymmärrän miksi ei parisuhdetta löydy.
Normaalipainon toivominen naiselta ei vain käy laatuun? : )
Ei jos itsellään on mahaa kuten ap totesi olevan. Ei voi vaatia toiselta sitä mitä ei itsekään tarjoa.
tapasin lupaavan olosen miehen ja mentiin mun kämpille niin päättikin panna mua perseeseen vaik sanoin se toine reikä.
Vierailija kirjoitti:
Pureskeletko kynsiäsi? Suussasi lionneet nirhityt sormenpäät on total turn off. Ällöä.
Ja kyllä, se näkyy ja naiset huomaa heti.
Niin. normaalipainoiset naiset ovat nykyisin harvinaisempia kuin yksisarviset.