Turhauttaa edes lähestyä naisia koska en kelpaa heille.. Olin eilen baarissa ja olin kuin ilmaa naisille.
Miksi baarissakin olen kuin ilmaa naisille? Naiset eivät anna minulle oikein edes huomioita, sen huomaa kun baarissa naiset menee juuri niiden pahisten lähettyville jotka on arvaamattomia miehiä naisille.. Onko naiset oikeasti niin nirsoja ettei me tavismiehet kelvata??
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Ei, yök. Meille pitää puhua niinkuin ihmiselle.
Mitä ajattelet Suomen nato tilanteesta? Ovatko Venäjän talouspakotteet riittävät mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.
Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.
Ap
Jos et ole itse komea niin et voi tavoitella kaunista naista. Jos sulla on vaikeuksia saada naisia niin tod näk et ole komea. Rimasi on liian korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se että et ole komea. Yritä jatkossa olla komea.
Suurin osa parisuhteissa olevista miehistä ei ole komeita vaan ihan tavallisen näköisiä. Mut pitää olla mielenterveys, työasiat ja sosiaaliset suhteet kunnossa.
Nuo on ihan perusasioita. Ei nuo sytytä yhtään naista. Tarvitaan jotain enemmän, särmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mahdollisesti väärässä baarissa. Minkätyyppistä naista olet etsimässä? Mieti sitä ja sitten selvitä missä paikoissa he liikkuvat.
Minulle kelpaisi nainen joka on nuorekas,kaunis(ei tarvitse olla missin näköinen vaan rumempikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka naisen tulee myös olla ja en pidä että naiset on liian äänekkäitä/nalkuttavia. Olin ihan tavallisessa baarissa missä musiikki soi hiljaisella ja siellä oli pieni tanssilattia.
Ap
Eli ennemmin olet ilman kuin pullukan kanssa?
No, jos et kelpaa niin et kelpaa. Asia pihvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Olet vain 10- vuotta liian vanha minulle. Tykkään itseni-ikäisistä miehistä korkeintaan 27
Niin sinkkunaiset kuin -miehet olisivat onnellisempia, kun päästäisivät irti tarpeesta olla parisuhteessa tai ylipäänsä sukupuolisuhteissa. Mulla on vanhempia sukulaisia, jotka ovat oikein tyytyväisinä elelleet ilman kumppania, kun ei sopivaa ole tullut vastaan.
Itse olen valinnut olla ilman kumppania, enkä etsi seksiäkään. Hiton paljon mukavampaa kun elämää ei häiritse jatkuva epätoivo sinkkuudesta ja siitä ettei saa mistään. Enkä ole katkera vastakkaiselle sukupuolelle mistään vaan arvostan.
Pullukan kaa voit alkaa kuntoilla yhdessä. Ootte kondiksessa molemmat ajan kanssa. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Pullukan kaa voit alkaa kuntoilla yhdessä. Ootte kondiksessa molemmat ajan kanssa. Win-win.
En minä pullukkanaisia halua koska ne ei ole kauniita.. Minulla on vähän mahaa kyllä mutta en ole itse lihava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tämä oli oikeasti ap, niin ymmärrän miksi ei parisuhdetta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Höpsis - jollei daami koe kiinnostusta niin ei siinä tuommoiset auta.
Ja daamit kun eivät yleensä kiinnostu noin vaan niin siinä se ongelma tavismiehellä onkin pähkinänkuoressa
Missin, urheilijan tai filmitähden moni haaveilee saavansa. Mutta mitä annettavaa sulla itsellä olis hänelle, et vaakakupit olis tasan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se että et ole komea. Yritä jatkossa olla komea.
Suurin osa parisuhteissa olevista miehistä ei ole komeita vaan ihan tavallisen näköisiä. Mut pitää olla mielenterveys, työasiat ja sosiaaliset suhteet kunnossa.
Nuo on ihan perusasioita. Ei nuo sytytä yhtään naista. Tarvitaan jotain enemmän, särmää.
Todellakin. Ja elämänhistoria noin muutenkin pitää olla kunnossa. Naisia kohtaan tehdyt halveksuttavat teot ovat ehdoton punainen lippu.
Kaunis nainen ei haluu sun möhömahaa. Pienestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen ei haluu sun möhömahaa. Pienestä kiinni.
Haista paska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ennemmin olet ilman kuin pullukan kanssa?
No tämän pitäisi olla päivänselvä asia ihan kaikille. Tietenkään ei pidä lähteä suhteeseen, jos ei tunne toiseen fyysistä vetoa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä pullukkanaisia halua koska ne ei ole kauniita.. Minulla on vähän mahaa kyllä mutta en ole itse lihava.
Ap
"... vähän mahaa..." - eipä tuohon ole lisättävää. Et ole timmissä kunnossa, eikä sekään välttämättä riittäisi koska et vaikuta olevan todellisuudessa lainkaan...
Vierailija kirjoitti:
Naiset on sinällään hauskoja että ne väittää "kiltin miehen olevan paras" mutta todellisuudessa naisen biologia vetää naiset juurikin niiden pahisten luokse.
Aidosti kilteillä ja mukavilla miehillä ei ole mitään vaikeuksia saada naista. Heidäthän suunnilleen revitään käsistä.
Onkohan tässäkin joku kohtaanto-ongelma. Olen kuullut vastaavaa kokemusta naispuoliselta sinkkuystäväni. Hän kokee olevansa miehille vain ilmaa. Pohdin, minkälaista huomiota aloittaja ja tämä ystäväni oikein mahtaa odottaa? Epäilen, että he saattavat itsekin suhtautua välttelevästi sellaisiin ihmisiin, joiden katsoo olevan jotenkin itseään "alempiarvoisia". Entä tekevätkö he itse mitään huomioidakseen muut tai edistääkseen vuorovaikutusta muiden kanssa? Voihan sitä baarissa jutella kaikenlaisten ihmisten kansssa ihan vaikka ajan kuluksi ilman sen suurempia iskemisaikeita. Seuralliselta ja iloiselta vaikuttava ihminen on usein helpommin lähestyttävä kuin baarin nurkassa huomiota unelmien kumppaniehdokkaalta odottava henkilö.