Odotan täällä kahvia hörppien "Pas"ka mies,ei ostanut mulle MITÄÄN!' aloituksia. Vaikka harva meistä on miehensä äiti
Minä en ole saanut mitään sen jälkeen kun lapsi aloitti yläasteen ja lopetti askartelujen tuomisen kotiin. Nykyään lähettää aamuisin ääniviestin jossa toivottaa onnea😁
Olisi hölmö olo jos mies raahaisi kukkia ja koruja. Vieköön äidilleen vaan!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
Tässä käsittämättömässä kommentissa kiteytyy koko äitienpäivän typeryys.
Olet nolo, kirjoitusvirheen tekijä oikaisi asian jo aiemmin, joten näpäyttelysi on naurettavaa ;D Kannattaa olla valppaana, ettei sorru omaan näppäryyteensä.
Ja sinä et osaa edes kommentoida ja lainata oikein, olet hupaisa heppu.
Eikö se ole tärkeintä, että ne muistavat, jonka äiti oikeasti olet! Sitä varten se päivä on ÄITIENpäivä. Kerätkää adressi, jossa vaaditte puolison päivää silloin mies/nainen muistaa puolisoaan. Vaikka oikeastaan ei tarvitse mitään päivää edes, normaali puoliso muistaa huomioida puolisoaan joka päivä!
Oon se, joka nimitti lasteni isää vahingossa heidän äidikseen. Ei mua haittaa, että joku tarttuu kommenttiin. Selitin jo kaikille niille, jotka eivät kontekstista sitä virheeksi ymmärrä. Jos joku siitä haluaa edelleen riemua repiä, niin antaa mennä. Mulle ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Lahjojen odottaminen äitienpäivänä on selkeä merkki narsismista.
Tämä porukka kirjoittelee säännöllisesti vauva-palstalle. Keksivät omia naisv.ihaa sisältäviä väittämiä. Väittävät niitä tutkimustuloksiksi, vaikka ne ovat täysin valheellisia.
Ministeriö jakoi järjestölle rahaa, vaikka hakemuksessa oli faktat pielessä eikä yhteistyökumppaneilta kysytty suostumusta
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
😂 Mitä mä just luin? Kuinka kännissä pitää olla että kirjoittelee tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.
Minä välitän ihmisistä, mutta en ole koskaan välittänyt jostain tietystä merkkipäivästä. Tuntunut aina keinotekoiselta, joten olen ihan vain siitä syystä yrittänyt muistaa että joku loukkaantuu jos en muista. Rasittavaa. Ajattelen että jokapäiväisessä elämässä tapahtuu see "muistaminen" ja arvostaminen eikä muutamana päivänä kortilla tai lahjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.
Maksu- ja palvelueunukkimiesten kohtalot ovat todella säälittäviä.
Todellakin. Oikea mies asuu nuhjuisessa yksiössä ja käyttää päivänsä vauvapalstalla trollaamiseen ja masturbaatioon.
Tämä oli sun paras cancelointiyritys? Vai lähtiskö vielä jotain muuta? Aika kuluneella klassikolla painat menemään.
Millä tavalla tuo on sun mielestä cancelointia?
Onko sun mielestä sitten jotenkin oivaltavaa ja yllättävää nimittää lapsiperheen isää eunukiksi? Miten muuten se eunukki oikein siittää ne lapset?
Jos haluat, että sulle vastataan uudella ja erikoisella tavalla, keksi jotain uutta ja erikoista. Minä odotan. Mulla on vielä hetki aikaa. (Ja miksi sun pitää se keksiä - no, minä en avannut ketjua siitä, että odotan, kun ihmiset ruikuttavat äitienpäivästä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oppinut että naista tulee huomioida jouluna, ystävänpäivänä, naistenpäivänä, äitienpäivänä, nimipäivänä, syntymäpäivänä ja hääpäivänä. En mieti miksi tai onko se oikeutettua, kohtuullista jne, teen vain.
Sotiminen ja vääntäminen näistä asioista on kuin taistelisi meren aaltoja tai tuulimyllyjä vastaan.
Omana syntymäpäivänäni, isänpäivänä jne. en kuitenkaan saa vastaavanlaista huomiota. Ja hääpäivä, onhan se minunkin hääpäiväni. Mutta huomiointi on miehen tehtävä, näin on kiveen kirjoitettu.
Niinpä. Ja kommenttisi saamat alapeukut vahvistavat sen sanoman täysin. Ikävät totuudet yritetään täällä aina canceloida.
Oletko sinäkin valinnut yhtä huonon puolison, kuin tuon kommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Oon se, joka nimitti lasteni isää vahingossa heidän äidikseen. Ei mua haittaa, että joku tarttuu kommenttiin. Selitin jo kaikille niille, jotka eivät kontekstista sitä virheeksi ymmärrä. Jos joku siitä haluaa edelleen riemua repiä, niin antaa mennä. Mulle ihan sama.
Jos sua oikeasti ei haittaisi, et jatkaisi kommentointia. Menehän nukkumaan pääsi selväksi, mukavaa päivänjatkoa sinulle ja parempaa tulevaisuutta perheellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.
Todellakin. Oikea mies asuu nuhjuisessa yksiössä ja käyttää päivänsä vauvapalstalla trollaamiseen ja masturbaatioon.
Naisten nasevat kommentit siivittävät räjähtävään orgasmiin. Melkein kuin saisi dominalta piiskaa. Tässäpä meillä oikea mies ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Mitä mä just luin? Kuinka kännissä pitää olla että kirjoittelee tällaista?
Virheitä sattuu myös selvinpäin.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sun paras cancelointiyritys? Vai lähtiskö vielä jotain muuta? Aika kuluneella klassikolla painat menemään.
Onko sun mielestä sitten jotenkin oivaltavaa ja yllättävää nimittää lapsiperheen
Mitä ihmettä sä sönkötät? Sulla on aikaa? Ketä täällä sun aikasi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tärkeintä, että ne muistavat, jonka äiti oikeasti olet! Sitä varten se päivä on ÄITIENpäivä. Kerätkää adressi, jossa vaaditte puolison päivää silloin mies/nainen muistaa puolisoaan. Vaikka oikeastaan ei tarvitse mitään päivää edes, normaali puoliso muistaa huomioida puolisoaan joka päivä!
Kuvitelkaa! Pressakin antaa mitaleja naisille, jotka eivät ole hänen äitejään. Nolo äijä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on ollut ihan normaalia, että äiti/isä auttaa pientä lasta muistamisessa tai hommaa sen puolesta jonkun lahjan. Hienoa opettaa ihan pienestä pitäen, että näinkin voidaan osoittaa välittämistä ja arvostusta, kiva pieni ele.
Älkää riidelkö. Auriko paistaa ja maassa rauha. Vielä.
Laitoin ex-puolisolle äitienpäivän toivotukset aamusta viestillä. Lisäksi olen varmistanut, että kaikki lapset (suurin osa nuoria aikuisia) muistavat äitienpäivän ja ovat valmistelleet jotain kivaa.
Eipä hän saadusta huomiosta ole eron jälkeen millään muotoa kiitellyt. Mykkäkoulua minua kohtaan jatkanut kohta vuosikymmenen (itse halusi erota ihastuttuaan kaveriinsa ja siinä yhteydessä demonisoi meidän pitkän avioliiton).
Vaikka hän käyttäytyykin minua kohtaan kusipäisesti, ei mun tartte olla samanlainen. Oma elämä on nykyisinkin hyvää ja onnellista, ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.
Minä välitän ihmisistä, mutta en ole koskaan välittänyt jostain tietystä merkkipäivästä. Tuntunut aina keinotekoiselta, joten olen ihan vain siitä syystä yrittänyt muistaa että joku loukkaantuu jos en muista. Rasittavaa. Ajattelen että jokapäiväisessä elämässä tapahtuu see "muistaminen" ja arvostaminen eikä muutamana päivänä kortilla tai lahjalla.
Mieheni muistaa ja arvostaa minua myös jokapäiväsessä elämässä, kuten minäkin häntä, sen lisäksi, että muistaa myös merkkipäivinä. Eiköhän ne kaksi asiaa korreloi ennemmin kuin se, että ei muisteta merkkipäivinä mutta muuten kyllä...
Surullinen päivä, pelkkää hypetystä ja hömppää.
Miksi äitiä muistetaan vain kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä sitten jotenkin
Sinähän niitä pyytelit. Älä pyydä, jos et halua. Vielä sellainen neuvo, että jos yrität coolisti kuittailla toiselle, tuollainen selkeä kiihtyminen ei oikein vakuuta. Ilmeisesti sitä oivaltavaa juttua ei nyt ole sinulta tulossa, joten eiköhän tämä ole tässä.
Lapselta sain onnitteluviestin heti puolenyön jälkeen, tuli hyvä mieli <3
Mies kävi eilen ruokakaupassa tekemässä isot ostokset. Riittää hyvin äitienpäivälahjaksi minulle.