Odotan täällä kahvia hörppien "Pas"ka mies,ei ostanut mulle MITÄÄN!' aloituksia. Vaikka harva meistä on miehensä äiti
Minä en ole saanut mitään sen jälkeen kun lapsi aloitti yläasteen ja lopetti askartelujen tuomisen kotiin. Nykyään lähettää aamuisin ääniviestin jossa toivottaa onnea😁
Olisi hölmö olo jos mies raahaisi kukkia ja koruja. Vieköön äidilleen vaan!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.
Millainen eunukki alistuu tuollaiseen asemaan?
Niinpä! Tosimies kiukuttelee vauvapalstalla äitienpäivänä tuntemattomien ihmisten muistamisista. Niin toimii tosialfa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
Miehestäsi on moneksi. Onko hän myös siskosi, ja lastesi täti?
Ja toinen tyhmä jatkaa...
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
Tässä käsittämättömässä kommentissa kiteytyy koko äitienpäivän typeryys.
äitien päivänä muistetaan omaa äitiä, ei vaimoa. vaimo saa muistamisia lapsiltamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tuli kysymään otanko kahvia kun siivosin kissan oksennusta klo 6. Mies oii lähdössä töihin. Kaatoi minulle kahvin kuppiin,pussasi ja lähti. 10 min sitten teinari kävi heittämässä suklaalevyllä ja murahti jotain.
Myöhemmin teen pitsaa. Tälläinen äitienpäivä meillä ja tämä riittää.
Mikä v**tu on teinari?
No mummo tietenkin ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on lastesi äiti. Ok. 🤪
Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.
Normaalit ihmiset, etenkin sellaiset jotka ovat lapsia, eivät herää pää sumentuneena. Oletko päihderiippuvainen?
Jankuti jankuti
Ohis sivusta.
Etkö ole vieläkään työllistynyt? Ylittääkö ruutuaikasi 16 tuntia jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti edelleen yhdestä kirjoitusvirheestä. Me muut kyllä tajuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.
Sellaiset voimafantasiat sieltä. 😂
Voimafantasia jos kertoo puolison muistavan merkkipäivinä? Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Eikö isäsi muistanut äitiäsi? Eikö sinua kukaan?
En ole tuo jolle kommentoit, mutta luehan se oma kommenttisi ja mieti hetki ihan hiljaa.
Ihan vakavissasi koet voimafantasiana, että edellyttää puolisoltaan normaalia kohteliaisuutta eli muistamista merkkipäivänä?
Mun mies kyllä muisti mua mutta lapsemme ei. Tai eivät siis ole heränneet vielä mutta en jaksa uskoa että muistavat tämmöstä paskaa äitiä ja ymmärrän sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on lastesi äiti. Ok. 🤪
Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.
Heräsit juuri pettymykseen ja päätit aloittaa ketjun?
Mitä sä sönkötät? Hän ei ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.
Maksu- ja palvelueunukkimiesten kohtalot ovat todella säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
äitien päivänä muistetaan omaa äitiä, ei vaimoa. vaimo saa muistamisia lapsiltamme.
Sinä et määrää mitä muut tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Oikea mies asuu nuhjuisessa yksiössä ja käyttää päivänsä vauvapalstalla trollaamiseen ja masturbaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on usein sanonut, että arvostaa sitä, kuinka hyvä äiti olen lapsillemme ja arvostuksen osoituksena muistaa minua eri tavoin. Myös minä arvostan häntä siitä, kuinka hyvä isä hän on lapsillemme ja arvostuksen osoituksena huomioin häntä monin eri tavoin. Myös Suomen presidentti huomio tänään lukuisat äidit (isänpäivänä isät) mitalein, vaikkeivat nämä naiset ole kaikki hänen äitejään (isänpäivänä isiään). Miten joillekin voi olla vaikeaa tajuta tämä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oppinut että naista tulee huomioida jouluna, ystävänpäivänä, naistenpäivänä, äitienpäivänä, nimipäivänä, syntymäpäivänä ja hääpäivänä. En mieti miksi tai onko se oikeutettua, kohtuullista jne, teen vain.
Sotiminen ja vääntäminen näistä asioista on kuin taistelisi meren aaltoja tai tuulimyllyjä vastaan.
Omana syntymäpäivänäni, isänpäivänä jne. en kuitenkaan saa vastaavanlaista huomiota. Ja hääpäivä, onhan se minunkin hääpäiväni. Mutta huomiointi on miehen tehtävä, näin on kiveen kirjoitettu.
Niinpä. Ja kommenttisi saamat alapeukut vahvistavat sen sanoman täysin. Ikävät totuudet yritetään täällä aina canceloida.
Sain kukkia rakkaalta mieheltäni jo pari päivää sitten, eilen hän leipoi lasten kanssa kakun ja nyt laittavat tuolla aamupalaa ja mä esitän nukkuvaa lahjankin on ostanut ja lapset tehneet omansa koulussa ja päiväkodissa, ihanaa kun oikein varjelevat salaisuuksiaan ja ovat ihan täpinöissään juhlapäivästä. Oon niin onnekas ja kiitollinen! Ihanaa päivää ja paljon onnea kaikille äideille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo, kirjoitusvirheen tekijä oikaisi asian jo aiemmin, joten näpäyttelysi on naurettavaa ;D Kannattaa olla valppaana, ettei sorru omaan näppäryyteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Oikea mies asuu nuhjuisessa yksiössä ja käyttää päivänsä vauvapalstalla trollaamiseen ja masturbaatioon.
Tämä oli sun paras cancelointiyritys? Vai lähtiskö vielä jotain muuta? Aika kuluneella klassikolla painat menemään.
Jankuti jankuti
Ohis sivusta.