Odotan täällä kahvia hörppien "Pas"ka mies,ei ostanut mulle MITÄÄN!' aloituksia. Vaikka harva meistä on miehensä äiti
Minä en ole saanut mitään sen jälkeen kun lapsi aloitti yläasteen ja lopetti askartelujen tuomisen kotiin. Nykyään lähettää aamuisin ääniviestin jossa toivottaa onnea😁
Olisi hölmö olo jos mies raahaisi kukkia ja koruja. Vieköön äidilleen vaan!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ex-puolisolle äitienpäivän toivotukset aamusta viestillä. Lisäksi olen varmistanut, että kaikki lapset (suurin osa nuoria aikuisia) muistavat äitienpäivän ja ovat valmistelleet jotain kivaa.
Eipä hän saadusta huomiosta ole eron jälkeen millään muotoa kiitellyt. Mykkäkoulua minua kohtaan jatkanut kohta vuosikymmenen (itse halusi erota ihastuttuaan kaveriinsa ja siinä yhteydessä demonisoi meidän pitkän avioliiton).
Vaikka hän käyttäytyykin minua kohtaan kusipäisesti, ei mun tartte olla samanlainen. Oma elämä on nykyisinkin hyvää ja onnellista, ja se riittää.
Kukas se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse. (Suomalainen sananlasku)
Vierailija kirjoitti:
En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua.
Mun mies ei ole valinnut omaa äitiään, mutta minut hän on valinnut lastensa äidiksi. Kyllä, tänään olen vapauttu keittiöhommista, sain kukan ja kortin mieheltäni. Lisäksi lasten tekemät lahjat. Parasta on rento yhdessäolo.
Vierailija kirjoitti:
Uusi ketju jossa naiset, joiden puolisot eivät heitä paljon koskaan huomioi romanttisin elein, pääsevät kateuttaan arvostelemaan toisia naisia, jotka saavat puolisoiltaan romanttisia huomionosoituksia? No kai näitä raivonpurkauksia voi piruuttaan jäädä seuraamaan.
Mies ei ole lapsen isä joten miksi hän muistaisi mua?
Sain mieheltä ihanat korvikset, ja lapsilta askartelut. Ainut mikä harmittaa on jäätävä yhteenotto teinin kanssa aamupalapöydässä.
Kyllähän tuntemattomille äideillekin voi toivottaa hyvää äitienpäivää. Tää on päivä, jolloin juhlitaan äitejä, ei pelkästään Matti-Pirkko (poika-äiti) suhdetta.
Mä kanssa onnittelen äitienpäivänä koiraani, joka synnytti kasvattajalle pentueen. Seuraavaksi soitan siskoni läpi. Katsotaan jaksaako sitä vielä toitottaa onnittelut kaikille lapsia omaaville naispuolisille kavereille ja työkavereille.
Ainiin! Kai sitä voisi lopulta omaa äitiäkin muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tärkeintä, että ne muistavat, jonka äiti oikeasti olet! Sitä varten se päivä on ÄITIENpäivä. Kerätkää adressi, jossa vaaditte puolison päivää silloin mies/nainen muistaa puolisoaan. Vaikka oikeastaan ei tarvitse mitään päivää edes, normaali puoliso muistaa huomioida puolisoaan joka päivä!
Kuvitelkaa! Pressakin antaa mitaleja naisille, jotka eivät ole hänen äitejään. Nolo äijä.
Lähteekö lapsen pullauttamisen jälkeen älykkyys kokonaan? Presidentti myöntää ansiomerkkejä äideille, jotka ovat tehneet jotain palkitsemisen arvoista yhteiskunnan hyväksi. Tässä tapauksessa lasten suhteen. esim. toiminut omien lasten lisäksi esim. sijaisäitinä ja näin hyödyttänyt yhteiskuntaa. Kuvitteletko, että se että olet penikan pökännyt maailmaan on mitalin arvoinen? Ei se pressa kaikille äideille niitä mitaleita tollo jaa! Vain heikko aines kuvittelee noin, siksi te useasti lisäännyttekin holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua.
Miksi ihmeessä?
Koska hän on onnellinen, että saatiin lapsia, että minä synnytin hänen lapset, että hän ylipäänsä löysi minut ja tehtiin perhe yhdessä. Onko tämä joku sokea piste sinun tajunnassasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.
Uskomatonta. Maksatatko hänellä myös laskut?
Uusfeministisen voimaantumispaskan ansiosta nykypäivänä miehen rooli on olla lasten siittämisen jälkeen naiselle lähinnä naisen oman statuksen nostaja, palvelija, apupoika ja laskujen maksaja. Jos mies ei sellaiseen alistu, tulee alapeukkuja, cancelointia ja ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Koska hän on onnellinen, että saatiin lapsia, että minä synnytin hänen lapset, että hän ylipäänsä löysi minut ja tehtiin perhe yhdessä. Onko tämä joku sokea piste sinun tajunnassasi?
Ei se ole sen kummempaa kuin että sinä löysit miehen, ja hän näki vaivan siementensä ruuttaamisessa ränniisi. Älä suotta nosta itseäsi erityisjalustalle.
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
What the fuck. Oletteko joku sateenkaariperhe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et saa mieheltäsi myöskään syntymäpäivälahjaa. Vanhemmathan antavat lapselleen synttärilahjan. Jne.
Kunnioituksesta ja välittämisestähän on kyse äitienpäivänäkin. Eli ei sun tarvi olla miehesi äiti, jotta hän voi sinua lahjalla muistaa.
Syntymäpäivälahjat ovat lasten juttu. Yrittäisit kasvaa aikuiseksi.
Kunnioitus ja välittäminen eivät ole kalenteriin merkittäviä asioita, älä ole noin yksinkertainen vaan ajattele edes vähän.
Olispa tylsää jos aikuisuus olisi tuollaista pakkoa karsia kaikki ilo ja hauskuus elämästä. Minä muistan minun miestä lahjoilla isänpäivänä ja synttäreinä, koska rakastan häntä ja haluan ilahduttaa. Samoin hän tekee minulle.
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
Onkstää joku cuckold homma? Pitikö miehesi katsella vierestä peukalo suussa kun joku oikea mies siitti lapsesi ja nyt kutsut häntä äidiksi?
Kaikenlaisia perversioita nykyään maailma täynnä.
Monikin nainen on miehensä äiti. Harmi, ettei mukula kasva ja vartu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuntemattomille äideillekin voi toivottaa hyvää äitienpäivää. Tää on päivä, jolloin juhlitaan äitejä, ei pelkästään Matti-Pirkko (poika-äiti) suhdetta.
Miksipä ei. Radiossakin on kuultu jo aamulla vaikka kuinka monta kertaa onnittelut kaikille äideille. Vaikka kaikki äidit ei voi olla toimittajan äitejä. Laitan myös äitienpäiväterveiset muutamalle hyvälle ystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yrittävät jotkut. Ei se määräileminen ja huutaminen lopulta asiaa auta vaan pahentaa tilannetta. Naisen pahin virhe on yrittää kasvattaa itselleen ihannemiestä. Toista pitää kunnioittaa ja antaa olla oma itsensä. Joistain asioista voi huomauttaa ja keskustella mutta jos ei toista voi sietää niin parempi erota. Kaikki ei vaan sovi toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Ei se ole sen kummempaa kuin että sinä löysit miehen, ja hän näki vaivan siementensä ruuttaamisessa ränniisi. Älä suotta nosta itseäsi erityisjalustalle.
Sivusta ihmettelen, mistä moinen katkeruus kumpuaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkstää joku cuckold homma? Pitikö miehesi katsella vierestä peukalo suussa kun joku oikea mies siitti lapsesi ja nyt kutsut häntä äidiksi?
Kaikenlaisia perversioita nykyään maailma täynnä.
Mellastaako ketjussa incelporukkaa..
Uusi ketju jossa naiset, joiden puolisot eivät heitä paljon koskaan huomioi romanttisin elein, pääsevät kateuttaan arvostelemaan toisia naisia, jotka saavat puolisoiltaan romanttisia huomionosoituksia? No kai näitä raivonpurkauksia voi piruuttaan jäädä seuraamaan.