Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan täällä kahvia hörppien "Pas"ka mies,ei ostanut mulle MITÄÄN!' aloituksia. Vaikka harva meistä on miehensä äiti

Vierailija
12.05.2024 |

Minä en ole saanut mitään sen jälkeen kun lapsi aloitti yläasteen ja lopetti askartelujen tuomisen kotiin.  Nykyään lähettää aamuisin ääniviestin jossa toivottaa onnea😁

Olisi hölmö olo jos mies raahaisi kukkia ja koruja. Vieköön äidilleen vaan!

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tuli kysymään  otanko kahvia kun siivosin kissan oksennusta klo 6. Mies oii lähdössä töihin. Kaatoi minulle kahvin kuppiin,pussasi ja lähti.  10 min sitten teinari kävi heittämässä suklaalevyllä ja murahti jotain.

Myöhemmin teen pitsaa. Tälläinen äitienpäivä meillä ja tämä riittää.

Mikä v**tu on teinari?

Vierailija
42/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon junttiukkoja ja/tai niiden puolisoita puolustelemassa helmeään. Pitäkää kiinni, ettei kukaan vie aarretta!

Vierailija
44/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua. 

Miksi ihmeessä? 

En ole tuo, jolta kysyt, mutta onpa erikoinen kysymys. Etkö näe mitään arvoa siinä, että jaetaan vanhemmuus?

Vanhemmuus ei ole mitään lahjojen jakamista jonain keksittynä päivänä.

No enhän minä viestissäni niin sanonutkaan. Ilmeisesti et osaa vastata varsinaiseen kysymykseen kuitenkaan.

Vierailija
45/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.

Miehesi on lastesi äiti. Ok. 🤪

Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.

Hakeudu päihdekuntoutukseen.

Vierailija
46/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tuli kysymään  otanko kahvia kun siivosin kissan oksennusta klo 6. Mies oii lähdössä töihin. Kaatoi minulle kahvin kuppiin,pussasi ja lähti.  10 min sitten teinari kävi heittämässä suklaalevyllä ja murahti jotain.

Mikä v**tu on teinari?

Teinari tarkoittaa teini-ikäistä. Sellaista, jonka tasolla sinä olet henkisesti ulosannistasi päätellen (en ole se, jolta kysyit, enkä käytä ko. sanaa).

Vierailija
47/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.

Sellaiset voimafantasiat sieltä. 😂

Voimafantasia jos kertoo puolison muistavan merkkipäivinä? Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Eikö isäsi muistanut äitiäsi? Eikö sinua kukaan?

Vierailija
48/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että isä tai äiti auttaa pientä vanhempansa muistamisessa (ostaa puolesta, maksaa, auttaa askartelussa, tekee aamupalaa tms.). Oli kyse sitten isänpäivästä tai äitienpäivästä. Onhan se aika erikoista, kylmää ja ajattelematonta, jos 2-vuotiaan lapsen vanhemmat ei viitsi muistaa toisiaan mitenkään. 

Vierailija
49/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v**tu on teinari?

Teinari tarkoittaa teini-ikäistä. Sellaista, jonka tasolla sinä olet henkisesti ulosannistasi päätellen (en ole se, jolta kysyit, enkä käytä ko. sanaa).

Kommenttisi nettivinkattu poliisille kunnianloukkauksena, onneksi olkoon. Tarkkaile postiasi ja vastaa puhelimeesi kun se soi.

Vierailija
50/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on teini-ikäisenä aamu-uninen niin tein kakkupohjan hänen vielä nukkuessaan. Mutta yksissä tuumin on tehty.

Tulen aina olemaan vaimolle kiitollinen siitä että hän teki minusta isän. 

Vierailija
51/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.

Sellaiset voimafantasiat sieltä. 😂

Voimafantasia jos kertoo puolison muistavan merkkipäivinä? Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Eikö isäsi muistanut äitiäsi? Eikö sinua kukaan?

En ole tuo jolle kommentoit, mutta luehan se oma kommenttisi ja mieti hetki ihan hiljaa.

Vierailija
52/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä isänpäivänä haluan miehelleni osoittaa, että arvostan häntä ja hänen "työtään" isänä 

ei se mitään työtä ole, vaan harrastus. ja aika paska harrastus kaiken lisäksi.

Vierailija
53/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut että naista tulee huomioida jouluna, ystävänpäivänä, naistenpäivänä, äitienpäivänä, nimipäivänä, syntymäpäivänä ja hääpäivänä. En mieti miksi tai onko se oikeutettua, kohtuullista jne, teen vain.

Sotiminen ja vääntäminen näistä asioista on kuin taistelisi meren aaltoja tai tuulimyllyjä vastaan. 

Omana syntymäpäivänäni, isänpäivänä jne. en kuitenkaan saa vastaavanlaista huomiota. Ja hääpäivä, onhan se minunkin hääpäiväni. Mutta huomiointi on miehen tehtävä, näin on kiveen kirjoitettu.

Vierailija
54/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v**tu on teinari?

Kommenttisi nettivinkattu poliisille kunnianloukkauksena, onneksi olkoon. Tarkkaile postiasi ja vastaa puhelimeesi kun se soi.

Hassuinta tässä on se, että ulosantisi antaa ymmärtää, että olet kovakin tyyppi, mutta et selvästikään kestä edes noin neutraalia arviota käytöksestäsi.

Vierailija
55/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.

Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.

Normaalit ihmiset, etenkin sellaiset jotka ovat lapsia, eivät herää pää sumentuneena. Oletko päihderiippuvainen?

Vierailija
56/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomies oli lasten kansss illalla leiponut kakun valmiiksi, kielsivät minua avaamasta jääkaapin ovea ennen aamupalaa. Mies ei ole lasteni isä, mutta osallistuu lapsiperhearkeen täysin tasavertaisesti.

Millainen eunukki alistuu tuollaiseen asemaan?

Vierailija
57/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Maksatatko hänellä myös laskut?

Vierailija
58/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet lapsellinen ja tyhmä, joka ei tajua kirjoitusvirhettä, ok ja typerä hymiö perään.

Vierailija
59/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oppinut että naista tulee huomioida jouluna, ystävänpäivänä, naistenpäivänä, äitienpäivänä, nimipäivänä, syntymäpäivänä ja hääpäivänä. En mieti miksi tai onko se oikeutettua, kohtuullista jne, teen vain.

Sotiminen ja vääntäminen näistä asioista on kuin taistelisi meren aaltoja tai tuulimyllyjä vastaan. 

Omana syntymäpäivänäni, isänpäivänä jne. en kuitenkaan saa vastaavanlaista huomiota. Ja hääpäivä, onhan se minunkin hääpäiväni. Mutta huomiointi on miehen tehtävä, näin on kiveen kirjoitettu.

Itsepä valitsit. Me muut illaa valittu paremmat puolisot. Sorry siitä.

Vierailija
60/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen eunukki alistuu tuollaiseen asemaan?

Niinpä! Tosimies kiukuttelee vauvapalstalla äitienpäivänä tuntemattomien ihmisten muistamisista. Niin toimii tosialfa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi