Odotan täällä kahvia hörppien "Pas"ka mies,ei ostanut mulle MITÄÄN!' aloituksia. Vaikka harva meistä on miehensä äiti
Minä en ole saanut mitään sen jälkeen kun lapsi aloitti yläasteen ja lopetti askartelujen tuomisen kotiin. Nykyään lähettää aamuisin ääniviestin jossa toivottaa onnea😁
Olisi hölmö olo jos mies raahaisi kukkia ja koruja. Vieköön äidilleen vaan!
Kommentit (145)
Saahan sitä omana syntymäpäivänänsäkin onnitella muita. Outoa, muttei laki sitä kiellä.
Eli et saa mieheltäsi myöskään syntymäpäivälahjaa. Vanhemmathan antavat lapselleen synttärilahjan. Jne.
Kunnioituksesta ja välittämisestähän on kyse äitienpäivänäkin. Eli ei sun tarvi olla miehesi äiti, jotta hän voi sinua lahjalla muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua.
Miksi ihmeessä?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta onpa erikoinen kysymys. Etkö näe mitään arvoa siinä, että jaetaan vanhemmuus?
AP, oletko autisti? Ihan vaan siksi kysyn, että autistinen lapseni ihmetteli että miksi hänen isänsä osti minulle lahjan. Totesi, että "ethän sinä ole hänen äitinsä".
Onneksi moni ymmärtää muistaa lastensa äitiä äitienpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
Miehestäsi on moneksi. Onko hän myös siskosi, ja lastesi täti?
Oletpa sinä hauska
Oliko tämä sinun yrityksesi canceloida minut jollain tapaa?
Puhu teini suomea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.
Miehesi on lastesi äiti. Ok. 🤪
Vamos a la playa, sun mutsis on mun faija XD
Vierailija kirjoitti:
Eli et saa mieheltäsi myöskään syntymäpäivälahjaa. Vanhemmathan antavat lapselleen synttärilahjan. Jne.
Kunnioituksesta ja välittämisestähän on kyse äitienpäivänäkin. Eli ei sun tarvi olla miehesi äiti, jotta hän voi sinua lahjalla muistaa.
Syntymäpäivälahjat ovat lasten juttu. Yrittäisit kasvaa aikuiseksi.
Kunnioitus ja välittäminen eivät ole kalenteriin merkittäviä asioita, älä ole noin yksinkertainen vaan ajattele edes vähän.
Meillä mies tuli kysymään otanko kahvia kun siivosin kissan oksennusta klo 6. Mies oii lähdössä töihin. Kaatoi minulle kahvin kuppiin,pussasi ja lähti. 10 min sitten teinari kävi heittämässä suklaalevyllä ja murahti jotain.
Myöhemmin teen pitsaa. Tälläinen äitienpäivä meillä ja tämä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä hauska
Puhu teini suomea
Olen aikuinen mies, ja hallitsen äidinkieleni takuulla paremmin kuin sinä.
Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.
Hyvää äitienpäivää kaikille äidelle 🌹
Tätä jokavuotista huudattamista. Ainoastaan muutama ihminen vauvalla ei tätä ymmärrä. Muu (normaali) maailma taas ymmärtää senkin, että esim kassahenkilöt saattavat toivottaa äideille hyvää äitienpäivää. Eikä kukaan ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on lastesi äiti. Ok. 🤪
Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.
Heräsit juuri pettymykseen ja päätit aloittaa ketjun?
Eikös aloittaja just kirjoittanut, että hän ei lahjoja saa ja odottaa viestejä, joissa ollaan pettyneitä? Mä taas kirjoitin, että muistamme mieheni kanssa toisiamme molemmin puolin. Mä heräsin, kun mieheni pyysi mua aamupalalle. Pöydällä oli kukka ja lahja. Lapset ovat isovanhempien luona, menemme sinne myöhemmin juhli
Miksihän hän odottaa sellaisia viestejä? Miksi lapsenne ovat isovanhempien luona äitienpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua.
Miksi ihmeessä?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta onpa erikoinen kysymys. Etkö näe mitään arvoa siinä, että jaetaan vanhemmuus?
Vanhemmuus ei ole mitään lahjojen jakamista jonain keksittynä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä hauska
Puhu teini suomea
Olen aikuinen mies, ja hallitsen äidinkieleni takuulla paremmin kuin sinä.
Onnea. Aikuinen olet varmasti ikäsi puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain mieheltäni kukkia. En katselisi miestä, joka ei muistaisi minua äitienpäivänä, ystävänpäivänä, naistenpäivänä ja syntymäpäivänä. Mikäli jollekulle muulle kelpaa toisenlainen mies, hyvä, että on haluamansa löytänyt.
Sellaiset voimafantasiat sieltä. 😂
Lahjojen odottaminen äitienpäivänä on selkeä merkki narsismista.
Minusta on oudompaa jos aikuisten lasten äidit odottavat lahjoja näiltä lapsiltaan?
Meillä lopetettiin äidin lahjominen kun lapsen lapset alkoivat muistaa mummoaan, se on lasten traditio. Anopille ei ole viety mitään ikinä, mutta eipä hänkään ketään muuta muista eikä kummilapsiaankaan, joten win win/loose loose.
Syy miksi mies ostaa vaimolleen lahjan on tradition opettaminen omille lapsille; eli opetetaan lapsi huomioimaan muut ja äitienpäivänä siis äiti.
Meillä ostetaan isänpäivälahjakin samasta syystä.
Usein nämä lahjat ovat perheelle yhteisiä, eli joku kylpyläkäynti, hyödyllinen kodinkone tms. Minusta on junttia olla muistamatta tällaisina päivinä omaa kumppania.
Miksi ihmeessä?