Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan täällä kahvia hörppien "Pas"ka mies,ei ostanut mulle MITÄÄN!' aloituksia. Vaikka harva meistä on miehensä äiti

Vierailija
12.05.2024 |

Minä en ole saanut mitään sen jälkeen kun lapsi aloitti yläasteen ja lopetti askartelujen tuomisen kotiin.  Nykyään lähettää aamuisin ääniviestin jossa toivottaa onnea😁

Olisi hölmö olo jos mies raahaisi kukkia ja koruja. Vieköön äidilleen vaan!

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.

Vierailija
2/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon mieheni lasten äiti, joten hän muistaa mua äitienpäivänä. Ja hän on mun lasteni äiti, joten muistan häntä isänpäivänä.

Miehesi on lastesi äiti. Ok. 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on vauva ja äitienpäivä ensimmäinen,on normaalia ostaa vaimolle kukkia ja tuoda kahvia sänkyyn. Mies joka ei näin tee on juntti.

Vierailija
4/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.

5/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku lapseton mies kirjoitti tänne, että kun hän asuu yhdessä avovaimon kanssa, jolla on kolme lasta ex-miehen kanssa, oli tämä avovaimo tehnyt isänpäivänä täytekakun avomiehelleen vaikka hän ei edes ole kenenkään isä.

Vierailija
6/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua. 

Vierailija
7/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä heräsin just, saatan kirjoittaa mitä sattuu. Voi olla, että ymmärrät, mitä tarkoitan.

Heräsit juuri pettymykseen ja päätit aloittaa ketjun? 

Vierailija
8/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestäsi on moneksi. Onko hän myös siskosi, ja lastesi täti?

Vierailija
9/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti, joten hän haluaa huomioida minua. 

Miehesi on tavattoman yksinkertainen.

Vierailija
10/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ostamisesta ja lahjoista kiinni. On vaan paljon tunnekylmiä miehiä, jotka ei osoita pienintäkään arvostusta puolisonsa, lastensa äidin juhlapäivää kohtaan. Ex mieheni tapasi piereskellä sohvalla mykkänä äitienpäiväaamuna. Tiedän että toisenlaistakin voi olla, kuten oma isäni joka leipoi äidilleni kakun ja vei meidät nostamaan juhlallisesti lipun salkoon yms. Hän ei ostanut lahjoja, mutta osoitti kiitollisuutta ja kunnioitusta. 

Vierailija
11/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tottuneet vaatimaam etuoikeuksia.

Vierailija
12/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä isänpäivänä haluan miehelleni osoittaa, että arvostan häntä ja hänen "työtään" isänä 

Vierailija
13/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sain mieheltäni äitienpäiväkortin. Oli piirtänyt siihen pääjalkaisen ja raapustanut että kaunis vaimo. Liimaa tarttui käsiin mutta eihän se vielä oikein osaa.

Vierailija
14/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsit juuri pettymykseen ja päätit aloittaa ketjun? 

Eikös aloittaja just kirjoittanut, että hän ei lahjoja saa ja odottaa viestejä, joissa ollaan pettyneitä? Mä taas kirjoitin, että muistamme mieheni kanssa toisiamme molemmin puolin. Mä heräsin, kun mieheni pyysi mua aamupalalle. Pöydällä oli kukka ja lahja. Lapset ovat isovanhempien luona, menemme sinne myöhemmin juhlistamaan äitienpäivää.

Vierailija
15/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska 

Vierailija
16/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ostamisesta ja lahjoista kiinni. On vaan paljon tunnekylmiä miehiä, jotka ei osoita pienintäkään arvostusta puolisonsa, lastensa äidin juhlapäivää kohtaan. Ex mieheni tapasi piereskellä sohvalla mykkänä äitienpäiväaamuna. Tiedän että toisenlaistakin voi olla, kuten oma isäni joka leipoi äidilleni kakun ja vei meidät nostamaan juhlallisesti lipun salkoon yms. Hän ei ostanut lahjoja, mutta osoitti kiitollisuutta ja kunnioitusta. 

Sinä se tässä tunnekylmä syyllistäjä olet, etkä edes ilmeisesti tajua sitä 😂

Vierailija
17/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä. Miehesi on lastesi äiti? Oletteko joku sateenkaariperhe vai mistä on kyse?

Vierailija
18/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ja suklaata sain. Suklaata pyysin. Kiva, etteivät tulleet sen takia vartavasyen herättämään vaan sain nukkua. En kyllä vaadi mieheltäni mitään. Lapselta tuli kortti ja yksi muu juttu. Tyytyväinen olen. 

Vierailija
19/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska 

Oliko tämä sinun yrityksesi canceloida minut jollain tapaa?

Vierailija
20/145 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota timantteja ja aamupalaa sänkyyn,mutta edes suukkoa ja kuishausta "hyvää äitienpäivää kulta!" Ja sitä ettå nousee lasten kanssa ja antaa mun nukkua pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme