Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?
Tämä siis ennen suhdettanne?
Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Yököttää ajatella, että mies on uittanut kaluaan sadoissa värkeissä. Lisäksi jos miehellä on lapsia niin omaisuus menee noille lapsille perinnöksi. Tollasesta suhteesta ei ole mitään iloa.
Monelle miehelle eläkeikä tulee kalliiksi, koska kaikki palvelut kotiin on maksullisia. Sama jos sairastuu vakavasti nuorempana.
Minä en ala tollasille ilmaispiiaksi.
Hyi helvata.
Jutella voidaan, mutta ei mitään enempää.
Sinähän olet viellä kalliimpi kun prostituoitu. Näät vain miesten omaisuuden ja miten pääset käyttämään sitä hyväksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yököttää ajatella, että mies on uittanut kaluaan sadoissa värkeissä. Lisäksi jos miehellä on lapsia niin omaisuus menee noille lapsille perinnöksi. Tollasesta suhteesta ei ole mitään iloa.
Monelle miehelle eläkeikä tulee kalliiksi, koska kaikki palvelut kotiin on maksullisia. Sama jos sairastuu vakavasti nuorempana.
Hyi helvata.
Sinähän olet viellä kalliimpi kun prostituoitu. Näät vain miesten omaisuuden ja miten pääset käyttämään sitä hyväksesi.
Ja te miehet käyttäisitte naista hyväksi seksiin ja omaishoitoon ilman, että nainen saisi mitään palkinnoksi.
Ei me naiset tyhmiä olla, te miehet saatte vanhana maksaa joka ikisestä palvelusta kotiin ja se on kallista se.
Eläkkeellä moni mies tulee olemaan yksin.
Apua saa kotiin, mutta se maksaa.
Ei me teidän omaishoitajiksi aleta enää vanhemmalla iällä.
Jos seurustelee niin eri kodit, ei vastuita.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on 55 niin ei missään nimessä mitään yhteen muuttoa enää. Jos mies saa aivoinfarktin niin sen tytär tai poika joka perii omaisuutta hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä teen miehellä, jolla on hieno kesämökki, joka menee perinnöksi sen lapsille ja harrastanut seksiä satojen naisten kanssa.
Yök
En halua käydä tollasella kesämökillä mikä menee miehen lapselle perinnöksi ja haluan muutenkin valita itse kalusteet ja verhot, en tykkää toisten valitsemista jutuista.
Eli olet tyypillinen minä, minä, minä ihminen. Puolison maulla tai toiveilla ei ole merkitystä, koska minä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia on keksitty. Ei tarvitse olla omaishoitajia. Kuolema joutaakin korjata siinä kohtaa, kun seksi ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on 55 niin ei missään nimessä mitään yhteen muuttoa enää. Jos mies saa aivoinfarktin niin sen tytär tai poika joka perii omaisuutta hoitaa.
Eikö ne maksulliset naiset tule auttamaan kotitöissä, jos mies sairastaa vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä teen miehellä, jolla on hieno kesämökki, joka menee perinnöksi sen lapsille ja harrastanut seksiä satojen naisten kanssa.
Yök
En halua käydä tollasella kesämökillä mikä menee miehen lapselle perinnöksi ja haluan muutenkin valita itse kalusteet ja verhot, en tykkää toisten valitsemista jutuista.
Eli olet tyypillinen minä, minä, minä ihminen. Puolison maulla tai toiveilla ei ole merkitystä, koska minä, minä.
Itse olet. Uuden naisen sisustusmaulla ei ole merkitystä. Kesämökillä on sun ex-vaimon valitsemat keittiökaapit.
Tee klapisi yksin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Itse olet. Uuden naisen sisustusmaulla ei ole merkitystä. Kesämökillä on sun ex-vaimon valitsemat keittiökaapit.
Tee klapisi yksin itse.
Ex-vaimon valitsemat keittiökaapit, kalusteet ja verhot. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata.
Näin huutelee aina mies, joka elää Kelan tuilla.
Siis, pitäisikö mun tehdä klapeja kesämökillä joka menee miehen lapsille perinnöksi tai siivota sitä mökkiä.
Itsekkäitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis, pitäisikö mun tehdä klapeja kesämökillä joka menee miehen lapsille perinnöksi tai siivota sitä mökkiä.
Itsekkäitä miehiä.
Miehet haluaa hyväksikäyttää naisia ja sitten pitäisi vielä ilmaiseen seksiin suostua.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäitä miehiä.
Mitä ihmettä sun kesämökkipsykoosit tähän ketjuun kuuluu? Tee oma ketju, pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäitä miehiä.
Mitä ihmettä sun kesämökkipsykoosit tähän ketjuun kuuluu? Tee oma ketju, pösilö.
Mies joka on käynyt maksullisilla ja pitäisi vielä siivota ilmaiseksi sun kesämökkiä.
Hyi hitto.
En halua seksitauteja. Osaan ei auta edes kondomin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minä sitten olin se rukousvastaus hänelle kun kohtasimme baarissa ja päädyimme viettämään kokonaisen viikon yhdessä. "
Oletko mielestäsi kiinni Vuoden palstakoomikko 2024 kisan loppukirissä jo ennen kesää?
Tämä voi kuullostaa sinusta hauskalta, mutta kerroin vain sen, mitä tämä nainen minulle silloin totesi. :)
Vähän kamalaa kyllä, jos on totta. Mutta tiedän tunteen, sillä logiikka on erilaista kuin länkkärillä hyvinkin monessa asiassa.
Jos oikeasti haluaisit auttaa, et ostaisi seksiä, vaan avustaisit muuten vain. Kerroin jo, että avustan itsekin naisia ja lapsia, en tosin Thaimaassa, vaan esimerkiksi Intiassa, jossa minulla oli kummityttö. Avustin häntä vuosia, mutta hän ei jatkanut koulunkäyntiä. Hänen terveytensä ja perhetilante
V: Tämä reaktiosi "kamalaa jos tuo on totta" kertoo paljon tietämättömyydestä ja kokemattomuudesta maailman raadollisuuden edessä. Tuo mitä kerroin, että naiset saattavat jopa rukoilla hyvää miesasiakasta on ihan yleistä näissä maissa, joissa ei ole turvaverkkoja ja lisätuloja haetaan mm. baaritytön työstä. Olosuhteet määrittävät ne mahdollisuudet, joita ihmisellä on käytettävissään. Nämä käytettävissä olevat puitteet heijastelevat myös henkilön vakaumukseen ja rukouselämään asti vaikka kokisikin ristiriitaa tekojen ja uskon välillä. Sitten käydään kirkossa välillä ripittäytymässä. Monet kristityt naiset siinä missä buddhalaiset ovat siten valmiita tekemään seksityötä lisätulojen saamiseksi. Ei vain katolisia vaan myös babtisti- tai pentacostal kristittyjä( vert. suomen vapaat suunnat) voi nähdä mm. filippiineillä baarityttöinä. Otin siksi tähän mukaan kristillisyyden, koska Suomessa tämä paheksunta aihetta kohtaa varmasti isolta osin tulee konservatiivisten kristittyjen suunnalta.
Jos tilannetta verrataan Suomeen, niin täällä on turvaverkot eli jonkinlainen perusturva toimeentulotuen ja työttömyysturvan muodossa. Ovatko naiset täällä länsimaissa sitten jotenkin parempia? Uskallan väittää, että Suomessa tapahtuisi sama ilmiö kuin näissä maissa, mikäli perusturvaa ei olisi. Valtaisan moni nainen ja mies elää Suomessa tulonsiirtojen turvin kuka enemmän kuka vähemmän. Jos tämä mahdollisuus perusturvaan otettaisiin pois, niin väitän,että moni nainen melko pian näkisi seksityön mahdollisuutena myös Suomessa. Itse asiassa moni näkee sen mahdollisuutena jo nyt ainakin mitä noita deittisaitteja tai onlyfanssia katselee. Toki nyt on helppo moralisoida ja paheksua tätä aihetta, kun on totuttu siihen, että rahaa tulee aina jostain vaikka olisi työtön. Moni voi teoriassa ajatella, että mieluummin kerjää vaikka katuojassa, kuin sortuu myymään seksiä missään muodossa. Ehkä jotkut pystyy tähän. Eihän kehitysmaissakaan kaikki silti lähde baaritytön hommiin vaan elävät köyhyydessä.
Eroaisitko, jos miehesi olisi bi ja ihastelisi ja pikapaneskelisi suhteenne kestettyä vuosia 3-6?
Muut saattaisivat jopa tietää asian. Ehkä sinulle vinoiltais hauskoja sutkauksia.
- KYLLÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit auttaa, et ostaisi seksiä, vaan avustaisit muuten vain. Kerroin jo, että avustan itsekin naisia ja lapsia, en tosin Thaimaassa, vaan esimerkiksi Intiassa, jossa minulla oli kummityttö.
Autan kyllä kerjäläisiä näissä kohteissa välillä ihan muuten vaan, mutta baaritytön kohdalla kyse on seurasta ja win-win asetelmasta eikä hyväksikäytöstä kuten sinä asian näet. Silloin kun en ollut naimisissa ja vietin aikaa tyttöbaareissa, niin mukaani saattoi lähteä baarityttö ja viettää kanssani jopa viikon matkaseurana (usein matkustin yksin). Siinä nyt seksi tulee ihan luonnollisena osana mukaan kuvioon jo ihan naisen omasta aloitteestakin, kun yhdessä ollaan. Vertaisin asiaa samaan kuin Suomessa nainen lähtee baarista miehen seuraan, tutustutaan ja vietetään aikaa yhdessä, mutta ei välttämättä aleta seurustelemaan. Baarityttö toki odottaa taloudellista tukea lyöttäytyessään rikkaamman länkkärin mukaan ja siitä pidin aina huolen, että nainen sai taloudellista tukea minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minä sitten olin se rukousvastaus hänelle kun kohtasimme baarissa ja päädyimme viettämään kokonaisen viikon yhdessä. "
Oletko mielestäsi kiinni Vuoden palstakoomikko 2024 kisan loppukirissä jo ennen kesää?
Tämä voi kuullostaa sinusta hauskalta, mutta kerroin vain sen, mitä tämä nainen minulle silloin totesi. :)
Vähän kamalaa kyllä, jos on totta. Mutta tiedän tunteen, sillä logiikka on erilaista kuin länkkärillä hyvinkin monessa asiassa.
Jos oikeasti haluaisit auttaa, et ostaisi seksiä, vaan avustaisit muuten vain. Kerroin jo, että avustan itsekin naisia ja lapsia, en tosin Thaimaassa, vaan esimerkiksi Intiassa, jossa minulla oli kummityttö. Avustin häntä vu
Tarkoitin kamalalla sitä, että tuo on tragikoomista. Samanaikaisesti sekä koomista että traagista. Tiedät ehkä tunteen kun joku tekee jotain sellaista missä tulee tunne että olet kuin leffassa tai piilokamerassa. Mutta kun toisen maan ajattelutapaan tottuu, se alkaa tuntua normaalilta tai usein ärsyttävältä.
...jatkuu
Eiköhän se Thaimaassa ole paranattavissa.