Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?
Tämä siis ennen suhdettanne?
Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiskaupanuhreja haluaa löytää niin parhaiten löytyy Bangladeshista. Siellä on kunnon bordelleja, joissa naiset lukkojen takana odottamassa asiakkaita.
Heidän kohtalo ei valitettavasti länsimaalaisia voisi vähempää kiinnostaa :(
Ei varsinkaan sinua ja muita tuomitsevia suomalaisnaisia. Onneksi on olemassa paljon länsimaalaisia miehiä, jotka tukevat aasialaisia tyttöystäviään kuka enemmän tai vähemmän mm. Western unionin ja wisen kautta ja lomaillessaan viettävät naisensa kanssa laatuaikaa.
En lähtisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka tietäisin käyneen maksullisissa, aivan sama missä maailmankolkassa. Eroaisin myös, jos paljastuisi, että on käynyt ennen seurusteluamme. En voisi enää katsoa sellaista ihmistä, jonka tietäisin tehneen jotain noin hiton noloa. Vain surkimukset käy maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi suhteeseen sellaisen kanssa, jonka tietäisin käyneen maksullisissa, aivan sama missä maailmankolkassa. Eroaisin myös, jos paljastuisi, että on käynyt ennen seurusteluamme. En voisi enää katsoa sellaista ihmistä, jonka tietäisin tehneen jotain noin hiton noloa. Vain surkimukset käy maksullisissa.
No sinun miehesi ehdottomuudestasi johtuen kannattaa vaieta jos ja kun hän joskus on lipsunut tai tulee lipsumaan. Olet niin kyvytön käsittelemään aihetta aikuisten oikeasti.
Ehdottomasti. En halua olla tekemisissä alhaisten ihmisten kanssa ja heidät luokittelen sellaisiksi automaattisesti. Emme natsaisi yhteen, ja vaadin myös muilta korkeaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa, että ihmiset hankkii kokemusta ja uusia taitoja muidenkin maanosien ihmisiltä? Miksi siis tällaisissa tapauksissa pitäisi erota tai vältellä suhdetta?
Joo se on omanlaista eksotiikkaa saada kokemuksia seksistä eri maalaisten ihmisten kanssa. Voisko puhua vaikka maapisteistä, joten tselläni on jo toistakymmentä maapistettä euroopan ja aasian maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin naisena, ilman sarvia ja hampaita, totean että länkkärin on hyvin helppo jeezuztella moraalista kun meillä ei kuole nälänhätään jos joutuu työttömäksi ja työttömyyskään ei niin uhkaa kun voi aina opiskella itselleen kohtuulliset tulot tuovan ammatin. Ei mulla ole ainakaan mitään käsitystä länsimaalaisena naisena siitä mitä on sellainen köyhyys jossa on pakko itsensä elättääkseen tehdä ihan mitä tahansa. Toivottavasti en tule sitä ikinä tietämäänkään."
Eihän tässä naisten moraalista ole ollut kyse, vaan seksiä ostavien miesten moraalista, tai moraalittomuudesta. On todettu moneen kertaan, ettei noilla naisilla ehkä ole parempia vaihtoehtoja elättää itseään tai lapsiaan.
No mikä sinun vaihtoehtosi on näille naisille? Kun valmis viemään myös seksibusineksellä tienaamisen mahdollisuuden heiltä, mitä olet valmis antamaan heille tilalle näid
Seksin ostajat ovat siis oikeita hyväntekijöitä ja naisten pelastajia siellä Thaimaassa, niinkö? Päteekö sama myös lapsiin, jotka kuolisivat nälkään ilman bordellivieraita?
Nyt jotain rajaa näihin juttuihin.
Jokaisessa maassa on järjestöjä, jotka auttavat irti seksityöstä ja ihmiskaupasta, mutta esimerkiksi Thaimaa nähtävästi haluaa omien kansalaistensa tarjoavan turisteille näitä palveluja mieluummin kuin profiloitua kehittyneenä luksuskohteena varakkaille ihmisille. Se on laskenut kyynisesti, että halpaturistit ja seksibisnes ovat parempi tulonlähde kuin naisten ja lasten hyvä koulutus ja osallistuminen yhteiskuntaan. Seksityön normalisointi ei kuitenkaan ole niin pitkällä, että seksituristeja ylistettäisiin pelastajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta aloitus on rasistinen. Suomalainen maksullinen on samalla viivalla muidenkin maksullisten kanssa. Vai onko sittenkään? Suomessa sitä ei ole tehtävä pysyäkseen hengissä, mutta monessa muussa maassa on.
Moni narkki tekee Suomessa. Sitten nämä muut jotka tekee kun siitä on helpo ansaita rahaa. Eiköhän nuo ole ne suurimmat syyt ympäri maailman prostituution. Rahan helppous.
Halveksin tuohon lähteviä naisia, paljon.
Oksettavia miehiä, en koskisi tikullakaan tällaisiiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet niin kuvottava, että et saa juoksemalla kiinni miehiä, jotka välttelevät sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostajat ovat siis oikeita hyväntekijöitä ja naisten pelastajia siellä Thaimaassa, niinkö? Päteekö sama myös lapsiin, jotka kuolisivat nälkään ilman bordellivieraita?
Nyt jotain rajaa näihin juttuihin.
Jokaisessa maassa on järjestöjä, jotka auttavat irti seksityöstä ja ihmiskaupasta, mutta esimerkiksi Thaimaa nähtävästi haluaa omien kansalaistensa tarjoavan turisteille näitä palveluja mieluummin kuin profiloitua kehittyneenä luksuskohteena varakkaille ihmisille. Se on laskenut kyynisesti, että halpaturistit ja seksibisnes ovat parempi tulonlähde kuin naisten ja lasten hyvä koulutus ja osallistuminen yhteiskuntaan. Seksityön normalisointi ei kuitenkaan ole niin pitkällä, että seksituristeja ylistettäisiin pelastajina
Eli sinä ulkokultainen olisit valmis viemään ne viimeisetkin parempien työtulojen mahdollisuudet naisilta, jotka työskentelevät esim. tyttöbaareissa. Ei ne järjestöt käytännössä kykene auttamaan tai se on hyvin pienimuotoista ja ohjaavaa. Varmasti jokunen on saanut avun järjestöjen kautta ja myös seurakuntien kautta tehdään eri maissa lähetystyötä mihin sisältyy jonkinlaista avustustyötäkin. Sinällään hyvää työtä tekevät, mutta ovat kyvyttömiä ratkaisemaan köyhyydestä johtuvaa ongelmaa. Olen itse nähnyt paljon monenlaista köyhyyttä eri puolilla maailmaa matkanneena ja avustanut myös slummeissa ja siltojen alla kerjääviä perheitä välillä. Heidän asema saattaa olla niinkin kurja, ettei heillä ole mitään mahdollisuutta saada ketään edes baaritytön töihin, kun sielläkin on omat vaatimustasonsa. Muistan erään katolisein kristityn nuoren naisen vuosien takaa ja hän työskenteli pienessä kioskissa ja teki sitten myös baaritytön töitä välillä viikonloppuisin työtuloja täydentääkseen. Hän oli rukoillut kirkossa että saisi hyvän miesasiakkaan, joka tukisi häntä ja minä sitten olin se rukousvastaus hänelle kun kohtasimme baarissa ja päädyimme viettämään kokonaisen viikon yhdessä. Tuin häntä myös Suomesta käsin silloin jonkin aikaa, mutta nykyään olen naimisissa thaimaalaisen kanssa.
"minä sitten olin se rukousvastaus hänelle kun kohtasimme baarissa ja päädyimme viettämään kokonaisen viikon yhdessä. "
Oletko mielestäsi kiinni Vuoden palstakoomikko 2024 kisan loppukirissä jo ennen kesää?
Vierailija kirjoitti:
"minä sitten olin se rukousvastaus hänelle kun kohtasimme baarissa ja päädyimme viettämään kokonaisen viikon yhdessä. "
Oletko mielestäsi kiinni Vuoden palstakoomikko 2024 kisan loppukirissä jo ennen kesää?
Tämä voi kuullostaa sinusta hauskalta, mutta kerroin vain sen, mitä tämä nainen minulle silloin totesi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi kuullostaa sinusta hauskalta, mutta kerroin vain sen, mitä tämä nainen minulle silloin totesi. :)
Tahaton huumori ei ole hauskaa, eivätkä yleensä nekään vitsit, joille vitsailija itse nauraa kovaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua elää neitsyenä koko elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. En halua olla tekemisissä alhaisten ihmisten kanssa ja heidät luokittelen sellaisiksi automaattisesti. Emme natsaisi yhteen, ja vaadin myös muilta korkeaa tasoa.
Onko se sinun korkea taso nuoruus vuoden kännisäädöt ja tinderöiti?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Mitä menetimmekään. Ainahan voi käydä Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä käyttää suomalaisiakin ilolintuja, jos on ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä käyttää suomalaisiakin ilolintuja, jos on ihan pakko.
Ne on rumia lahnoja tai narkkeja ja saattavat olla parituksen uhreja jopa täällä Suomessakin.
Riippuu siitä onko kyseessä mies vai nainen.
Naiset, muistakaa, että menneisyys on menneisyyttä.
Ei mekään jätetä naisia sen vuoksi, että naiset ovat harrastaneet sinkkuvuosinaan irtoseksiä tai toteuttaneet fetissejä/fantasioita.
Ujoilla ja hiljaisilla miehillä on oikeus tasa-arvoon.