Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?

Vierailija
10.05.2024 |

Tämä siis ennen suhdettanne?

Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?

Kommentit (782)

Vierailija
741/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ääliö kertoo maksullisissa käynnistä? Lähes kaikki miehet käyvät joskus, vain kaikkein hölmöimmät jäävät kiinni tai kertovat. Ja yleensä ne ahkerimmat kävijät ovat niitä kilteimmän oloisia perheenisiä joiden vaimokullat eivät ikinä osaa epäillä.

Tässä totuus. Omista asiakkaistani valtaosa on naimisissa olevia miehiä ja isiä.

Yksinäinen nörttipoika onkin vähemmistöä seksin ostajissa. Pitää varmaan naisena tutustua sellaiseen nörttipoikaan ennemmin, sillä tiedä vaikka olisi oikein älykäs ja menestyväkin sen ansiosta. On kyllä nähty millaisia nuo seksiä ostavat miehet ovat, kun joskus aikoinaan yksin matkustin Venäjällä työasioissa. Monesti siellä tehtiin lähestymistä minuun, kun luulivat yksin ravintolassa syövää naista maksulliseksi ennen kuin suustani tuli ensimmäinen suomenkielinen sana. Ikähaarukka oli 35-65 vuotta, nämä miehet avautuivat seksittömyydestä, avio-ongelmista ja vaimoistaan puhuttiin alentavaan sävyyn. Kyllä tämän tyyppiset miehet (ja miksi ei naisetkin) tarvitsivat ennemmin seksuaaliterapeuttia prostituoitujen ja sivusuhteiden sijaan. Ehkä pitäisi riittävän aikaisin aloittaa epäterveen sukupuolikäytöksen ennaltaehkäisemisen takia, ehkä koulussa jo. 

Vierailija
742/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"minä sitten olin se rukousvastaus hänelle kun kohtasimme baarissa ja päädyimme viettämään kokonaisen viikon yhdessä. "

Oletko mielestäsi kiinni Vuoden palstakoomikko 2024 kisan loppukirissä jo ennen kesää? 

Tämä voi kuullostaa sinusta hauskalta, mutta kerroin vain sen, mitä tämä nainen minulle silloin totesi. :)

Vähän kamalaa kyllä, jos on totta. Mutta tiedän tunteen, sillä logiikka on erilaista kuin länkkärillä hyvinkin monessa asiassa. 

Jos oikeasti haluaisit auttaa, et ostaisi seksiä, vaan avustaisit muuten vain. Kerroin jo, että avustan itsekin naisia ja lapsia, en tosin Thaimaassa, vaan esimerkiksi Intiassa, jossa minulla oli kummityttö. Avustin häntä vu

... jatkuu. 

Tuo mitä kirjoitat on aivan totta. Olen jo aiemmin ketjussa kirjoittanut samaan suuntaan, mutta kirjoitit auki sen mitä itsekin ajattelen.

Seksityö on maailman vanhin ammatti, se tarjoaa köyhille paremmat tulot kehitysmaissa, mutta on eri asia minkä verran siitä hyötyy. Seksityö liittyy monisukupolviseen köyhyyten ja syrjäytymiseen myös maissa, joissa on sosiaaliturvaa, koska kyseessä ei ole vain köyhyys, vaan ylisukupolviset, geneettiset, sosiaaliset ja henkilökohtaiset ongelmat. Perheväkivalta, päihdeongelmat, nepsyongelmat, seksuaalinen hyväksikäyttö, alhainen älykkyysosamäärä ja yhteiskunta, missä noihin on vaikea saada apua (paitsi ehkä uskonnosta, jos seurakunta sattuu olemaan edes jollain tasolla järkevä eikä pelkkä rahankeruuorganisaatio, joka vie lesken viimeisetkin rovot). Katolilaisuus ei enää ole maailman yleisin uskonto, vaan vapaakristillisyys, missä painotetaan taloudellista menestystä köyhyyden ja nöyryysihanteen sijasta. Mutta siltikään ei ole opittu kondomia käyttämään, on sen sijaan opittu syömään sipsukoita ja karkkia, haluamaan uusia arjen kannalta turhia vempeleitä osamaksulla sekä käyttämään nettiä samoihin asioihin kuin länkkäritkin käyttävät. Lyhytjänteisyyttä ja hetkessä elämistä on vielä enemmän kuten myös addiktioita, myös naisilla.

Seksibisnes käyttää hyväkseen sekä miesten että naisten heikkouksia, en ehdi kirjoittaa enemmän, palaan ehkä myöh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä olisi sitä luokkaa iso eroavaisuus ajatus- ja arvomaailmoissa ettei niitä voisi sovittaa yhteen.

Iso ongelma olisi myös se, ettei mies olisi ollut alunperin rehellinen vaan salannut tällaisen asian eli toiseen luottaminen olisi käytännössä mahdotonta jatkossa.

Vierailija
744/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan paljon kommenteissa (jos ei ole yksittäinen, sairas trolli) ajatusta, että miehen pitää olla yhden naisen mies ja luovuttaa koko perintönsä sille naiselle, jonka sattuu saamaan.

Yhteiselosta ei mitään muuta mainantaa täällä näe kuin kateuden, että miehen lapset saattaisivat jotain periä.

Elämme synkeitä aikoja, ystävä hyvä.

Vierailija
745/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavan paljon kommenteissa (jos ei ole yksittäinen, sairas trolli) ajatusta, että miehen pitää olla yhden naisen mies ja luovuttaa koko perintönsä sille naiselle, jonka sattuu saamaan.

Yhteiselosta ei mitään muuta mainantaa täällä näe kuin kateuden, että miehen lapset saattaisivat jotain periä.

Jos haluat moraalin romahtavan Sodoman ja Gomoran tasolle, niin siitä vaan. Älkää sekoittako siihen rappioelämäntyyliin lapsia.

Vierailija
746/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset saattavat jopa rukoilla hyvää miesasiakasta on ihan yleistä näissä maissa, joissa ei ole turvaverkkoja ja lisätuloja haetaan mm. baaritytön työstä"

No niin, jatketaan vielä varsin sekavaksi muodostunutta vastaustani. 

Minusta tyytyväisyys hyvästä asiakkaasta on normaalia ja kertoo myös siitä, että huonoja asiakkaita on tiedossa riittämiin. Monet näistä naisista ovat tottuneet huonoon kohteluun eivätkä tunnista ihmiskauppaakaan, sillä sellainen on heidän päivittäinen elinympäristönsä vaikkapa pakolaisleirissä tai köyhässä kotimaakunnassa. Heillä on myös esimerkiksi persoonallisuushäiriöitä, mt-ongelmia ja muita vastaavia haasteita, samoja, mitä suomalaisillakin huono-osaisilla on. Eivät he ole mitään ressukoita, jotka eivät tajuaisi mitä tekevät, mutta kyky hahmottaa muuta kuin lähitulevaisuutta puuttuu eikä uskoa (ehkä ihan realistisesti) omaan parempaan tulevaisuuteen ole. Heidän parhaansa ei ulotu kuin oman yhteiskuntaluokan parhaaseen, uuteen tietsikkaan tai kivaan mekkoon.

Kun populaa on paljon, se jengi, jolla ei ole pyrkimystä parempaan on suurempi kuin Suomessa, jossa myös on vapaaehtoisesti seksiä myyviä ihmisiä. Siksi, että myös täällä Suomessa on alaluokka, vaikkakin pieni, myös täällä on ihmisiä, jotka elävät päivästä päivään lyhytjänteisesti ja lääkitsevät itseään tavoilla, jotka nähdään huonoina psykiatrian,  hyväätarkoittavan sosiaalidemokratian tms. oppijärjestelmän silmin.

Sellainen porukka on siis ihan jokaisessa yhteiskunnassa, ettei heitä voi paraskaan valtio ja hyväntekeväisyys auttaa ja pelastaa omalta itseltään. Elämänympäristön, köyhyyden tai koulutustason parantaminen ei siis läheskään aina riitä, koska pyrkimystä parempaan ei ole. Siltä  kannalta pidänkin epämoraalisena valtiota, joka ruokkii tämänkaltaista kulttuuria povellaan, mutta selitys varmaan löytyy niistä tavallisista. Korruptio, macho-kulttuuri, kaksinaismoralismi ja nepotismi sekä yhteiskunnan yleinen kehittymättömyys ja luottamuksen puute eri ihmisryhmien välillä. Hierarkiat, joita ei edes haluta madaltaa. 

Suomessa taas on tullut raja vastaan eli tämän enempää ei ole kapasiteettia kannustaa väestöä kouluun ja etenemään tai tässäkin on jo väkisin väännettyä, sillä väkisin ei kannata ihmisiä kouluttaa, ilmaisia kirjoja jaella ja houkutella oppimaan, jos sitä omaa halua edetä ei ole. Tietty osa ihmisistä säilyy yhteiskunnan alimmilla portailla, se pitäisi hyväksyä ja antaa heidän olla. Kannettu vesi ei kaivossa pysy kuten sanotaan. Lisäksi se tulee niin kalliiksi, ettei enää ole varaa hoitaa vanhuksia ja sairaita. 

Vierailija
747/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seksitauteja. Osaan ei auta edes kondomin käyttö.

Minä en taas halua jakaa elämääni moraalittoman pershärön kanssa. Tai olla missään tekemisissä.

Vierailija
748/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän kehitysmaissakaan kaikki silti lähde baaritytön hommiin vaan elävät köyhyydessä."

Eivät lähde ei, ellei heitä sellaiseksi myydä jo lapsena, jolloin osa ei kestä sitä, mutta ne jotka siellä pyörivät länkkäreiden kanssa, ovat selviytyjiä ja konkareita. Eihän kyseessä mikään helppo ammatti ole. Jos ajatellaan vaikka tilannetta, että rahat on saatava pois isokokoiselta mieheltä, joka ei halua maksaa tai heittäytyy muuten hankalaksi. 

Psykiatriassa on sellainen termi kuin acting out, suomeksi ajeeraus. Sillä tarkoitetaan pakkoa toistaa traumatilannetta siten, että lopputulos olisi toinen ja saisi hyvityksen. Yksi näkökulma tarkastella vapaaehtoista seksityötä on sekin, että kyseessä on ajeeraus eli nämä naiset saavat henkistä tyydytystä siitä, että ratkaisevat sisäisen konfliktinsa toisin, tällä kertaa itse rahastamalla ja hyväksikäyttämällä, kun he aiemmassa elämässään ovat itse olleet hyväksikäytetyn roolissa tavalla tai toisella. Tästä mekanismista syntyy myös persoonallisuushäiriöisen toistamispakko, siis ajeerauksesta, joka on fantasia aivan kuten sekin, että seksiä myyvä ajattelee myös hallitsevansa tilannetta keikkuen koko ajan sisäisellä näyttämöllään ja ihan konkreettisestikin kuilun reunalla. Sillä loppujen lopuksi olet asiakkaan kanssa hotellihuoneessa yksin. Myös seksiä ostava on siellä yksin. Mutta länkkäri harvoin menee noihin karuihin paikkoihin, jossa herkästi joutuu itse ryöstetyksi ja hakatuksi, jopa tapetuksi, jos huonosti käy. 

Vierailija
749/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä teen miehellä, jolla on hieno kesämökki, joka menee perinnöksi sen lapsille ja harrastanut seksiä satojen naisten kanssa.

Yök

En halua käydä tollasella kesämökillä mikä menee miehen lapselle perinnöksi ja haluan muutenkin valita itse kalusteet ja verhot, en tykkää toisten valitsemista jutuista.

Miten sinä ikinä pystyt majoittumaan hotellissa tai jonkun läheisen luona vieraana?

Vierailija
750/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä teen miehellä, jolla on hieno kesämökki, joka menee perinnöksi sen lapsille ja harrastanut seksiä satojen naisten kanssa.

Yök

En halua käydä tollasella kesämökillä mikä menee miehen lapselle perinnöksi ja haluan muutenkin valita itse kalusteet ja verhot, en tykkää toisten valitsemista jutuista.

Eli olet tyypillinen minä, minä, minä ihminen. Puolison maulla tai toiveilla ei ole merkitystä, koska minä, minä.

Itse olet. Uuden naisen sisustusmaulla ei ole merkitystä. Kesämökillä on sun ex-vaimon valitsemat keittiökaapit.

Tee klapisi yksin itse.

jos puhutaan pariutumisikäisistä miehistä niin siellä mökillä on ihan jonkinlaisella todennäköisyydellä hänen vanhempiensa tai jonkun mummun valitsemat verhot ja kalusteet.

Hyi olkoon ja kaikki vaihtoon?

Tuskin, tällä palstalla viihtyy vaan niin sairaalloisen mustasukkaiset naiset, että miehen ex-kumppani on se punainen vaate.

Itse muuttanut lapsen isän ja minun yhdessä rakentamasta kodista jo 7 vuotta sitten. Ei olla vuosiin oltu oikein missään yhteyksissä. Silti uutta puolisoaan jaksaa närästää niin kovin minun olemassa oloni, että sain äitienpäivän tervehdyksenä FB kautta haukut "mauttomista" kukkapenkeistäni. Ei vaan frouva tainnut tietää, että ne mauttomat kukkapenkit tehtiin hänen nykyisen anoppinsa valitsemista ja lahjoittamista kasveista ja yhdessä hänen nykyisen miehensä kanssa. Kas kun oli budjetti vähän tiukalla sen talon rakentamisesta, missä hän tyytyväisenä asuu, mutta mihin hän ei ole osallistunut pennilläkään, eikä rikkaa laittanut ristiin.

Oops, ei se haukku aina ihan osu. 

Vierailija
751/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök

Eli olet tyypillinen minä, minä, minä ihminen. Puolison maulla tai toiveilla ei ole merkitystä, koska minä, minä.

Itse olet. Uuden naisen sisustusmaulla ei ole merkitystä. Kesämökillä on sun ex-vaimon valitsemat keittiökaapit.

Minkäs ikäisillä tälläisiä draamoja on?

Vierailija
752/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän se niin menee, että jos ei yhteistä omaisuutta ole tulossa mikä voi mennä puoliksi niin sun täytyy olla pitkä ja komea, jotta sun kanssa kukaan haluaisi parisuhteeseen.

Vierailija
753/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi käynyt missä tahansa maksullisella milloin tahansa niin lentäisi pihalle. Hyi olkoon.

Vierailija
754/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
755/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan enää, koska olemme olleet naimisissa jo toistakymmentä vuotta. Mutta jos alussa sen olisin kuullut, niin todennäköisesti kyllä. 

Vierailija
756/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon vielä sellainenkin tosiasia baarityttöjen työstä, että joukossa on myös naisia jotka suorastaan pitävät työstään ja houkutus palata baaritytöksi voi olla suuri. He saattavat avioitua länkkärin kanssa, mutta tylsistyvät helposti, jos joutuvat olemaan vain kotona tai  esim. suomalaisessa työyhteisösssä kohtaavat yksinäisyyden. Nainen saattaa yllättäen ikävöidä takaisin kotimaahansa ja ilmoittaa miehellensä, että se on finiitto esim. lomamatkan yhteydessä kotimaahansa. Tiedän naisen, joka oli naimisissa erittäin hyvässä asemassa olevan miehen kanssa eli rahasta ei ollut puutetta. Silti nainen ei viihtynyt kuin muutaman vuoden miehen kotimaassa ja halusi palata takaisin baaritytön työhön.

Monelle baaritytön työ voi olla koukuttavaa, koska siinä varsinkin valioyksilöillä on mahdolisuudet koviin tienesteihin ja lisäksi he oppivat myös nauttimaan seksistä, kun voivat valikoida asikkaansa. Olen kohdannut tällaisen kauniin maksullisen naisen, joka todellakin rakasti seksiä. Tästä jäi kyllä minulle hyvä muisto vaikka kyse ei ollut muusta kuin seksistä.. Muistan kuinka olin hänen kanssaan ensin kylvyssä ja ihailin hänen kauneuttaan ja sitten pantiin . Meni tovi ja olimme menossa nukkumaan, kunnes nainen totesi yhtäkkiä, että hän haluaa panna vielä lisää ja tuli yllättäen ratsaille. No sitten otettiin uusi ralli.  Hän todella piti työstään. Tykästyin vielä häneen mutta ymmärsin, että hän on kaukana vaimomatskusta, kun oli jo yhden varakkaan miehen olut valmis jättämään. Tämä vain esimerkkinä, että seksityö voi olla naisen oma valinta ja tämä on tositarina eikä mikään keksitty juttu.

Vierailija
757/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään en olisi suhteessa henkilön kanssa joka käy Aasiassa, tasoa tulee olla.

Aasia om suuri vientimaa Suomelle.  

Suomesta käy bisnesmiehiä jatkuvasti Aasian maissa työmatkoilla .Sieltä tulee vienituoja  suomaladrlle yhteiskunnalle.

Suomesta on päivittäin lentoja Aasiaan ja ne ovat  lähes kaikki bisnes-lentoja.

Pitäisikö esim. sisrareni kieltää diplomi-insinööri miestään matkustamasta Aasian, muun yrityksen suunnitteluinsinöörien mukana.?

Kommentoija ääliö on hyvä ja sanoo mielipiteensä ?

Toi olis mulle tosi iso redflag. Myös poikien reissut aasiaan olis itelle no-no. Se ois ok jos olis käyny lapsena perheen kanssa tai tyttökaverin kanssa.

Raha kasvaa puussa ja sähkö tulee pistorasiasta.

Vierailija
758/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaisista miehistä yli 60 prosenttia on käyttänyt prostituoidun palveluksia.

Vierailija
759/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen on laivalla tyttöporukkansa kannustamana hieronut antaumuksella kasvojaan Scandinavian Hunks -tanssiryhmän tanssijapojan hikisiä ja öljyttyjä vatsalihaksia vasten samalla kun tanssijan kivespussi rytmikkäästi heilahtelee ja hivelee naisen ylävartaloa.

Vierailija
760/782 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on pois suomalaiselta naiselta, jos mies on sinkkuna harrastanut seksiä aasialaisten naisten kanssa?

Hohhoijaa, ei se aasialaisuus ole tässä se pointti. 

Se, että ujot ja hiljaiset miehet ei ole enää neitsyitä, kun saavat maksullisissa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan?

Se, että esineellistää toisen vain pelkäksi panoreiäksi ja käyttää hyväkseen toisen mahdollista taloudellista ahdinkoa.

Puhutpa rumasti naisista.

Se seksiä ostava mies naisia pelkkinä panoreikinä pitää ja käyttää. 

Ei vaan kaltaisesi naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi