Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko varallisuutta sinulla on?

Vierailija
10.05.2024 |

Paljonko teillä on varallisuutta? Kertokaa vielä perään oma ikänne.

itse olen 28v ja vain 600€ tilillä. En tiedä pitäisikö tämän ikäisellä jo olla pesämunaa kenties..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3€

Aika vähän sulla.

Vierailija
42/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt helvetissä vastatko näihin mitään todenmukaista! :D tai jos vastaatte niin kertokaa hetu ja osoitekin lisäksi!

Tuleeko sinulle paha mieli jos saat tietää paljonko ihmisillä on.

Mulle ei ainakaan tule, ei ole siis Kelassa ruuhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 150€ tilillä, kuluneet vaatteet, vanha runkopatja, muutama huonekalu, matto, valaisin ja muuta koti-irtainta. Lava kylmää olutta jääkaapissa. 

Aikaisemmin minulla oli perhe, puoliso, omakotitalo ja kesämökki.

Lapset aikuistuivat, ja sen jälkeen vaimo lähti ulko-ovesta viimeistä kertaa. Kuinka ollakaan, erossa ei paljon käteen jäänyt, kun kiinteä omaisuus pistettiin myyntiin. Ostin saamillani rahoilla halvan talon, joka osoittautuikin suorastaan homepommiksi. Pääsin siitä eroon, kun käytännössä annoin sen ilmaiseksi pois. 

Kas näin vapauduin melko nopeassa tahdissa ylimääräisestä omaisuudesta. Nyt viisikymppisenä elän päivän kerrallaan, teen töitä, jos jostakin saan (yleensä en saa), asun muuttotappiokaupungissa halvassa vuokrakämpässä, ja tästä huolimatta koen olevani onnellinen ja vapaa. Pärjään aina, en tarvitse paljon elääkseni. Asumistuki tulee, ja työmarkkinatukeakin saan, toimeentulotuke

Moikka. Pääsin kaikesta eroon jo pikkasen vielä nuorempana. Taitolaji kai se on tämäkin sitten. Kivaa päivää sinulle! 

Vierailija
44/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitanko tulemaan myös pankkitunnarit vai lypsätkö vielä hiukan lisää infoa?

Älä nyt suotta. Sellaiset kannattaa pitää visusti omana tietona. Jos jaat sinun yksityisasioitasi niin joku saattaa tehdä sinulle ikäviä asioita.

Vierailija
45/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenlaskettuna noin 250 000. Perittyä ja säästettyä. Ja asun vuokralla.

Olet hyvä ihminen. Arvostan. Vuokralla asumisessa on omat hyvät puolensa kyllä oikeastikin.

Vierailija
46/50 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto n 1,2 miljoonaa, netto n. 750k lähinnä osakkeita ja osa kämpästä. Ollaan 32-34

Vierailija
47/50 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama koru ja 157,20 euroa.

Vierailija
48/50 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä 17k, ei muuta. 34v.

Vierailija
49/50 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi, 60 v.

Näin on. Käärinliinassa ei ole taskuja.

Vierailija
50/50 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 60v köyhä, yksineläjä.Tehnyt pienipalkkaisia töitä lähihoitajana. Oma yksiö lähiössä, tilillä 7000€. Surkea saavutus, kun töitä olen tehnyt koko ikäni ja pihinä elellyt. Pelottaa vanhuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi