Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko varallisuutta sinulla on?

Vierailija
10.05.2024 |

Paljonko teillä on varallisuutta? Kertokaa vielä perään oma ikänne.

itse olen 28v ja vain 600€ tilillä. En tiedä pitäisikö tämän ikäisellä jo olla pesämunaa kenties..

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 47 kahden teinin yh. Se on totta että eroaminen on kyllä kallis ratkaisu. Mutta oon ihan hyvässä tilanteessa silti. Mulla on velaton asunto, arvo jotain 200 tuhatta. Säästössä ei ole häävisti muuten. Sellainen 20 tonnin puskuri yllättäviä menoja varten. Toki mä saan sinne koko ajan vähän lisää. Kuvittelin kun sain asuntolainan maksettua reilu vuosi sitten että mulle alkaisi jäädä enemmän säästöön mutta ilmeisesti eläminen on kallistunut koska juuri sen enempää ei jää kuin aiemminkaan. 

Vierailija
22/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2.2milj€ jos kaikki omaisuus lasketaan yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtainta ei ole kuin huonekalut ja auto. Rahavaroja n.60 000€

Vierailija
24/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 49 v, omistan yksin velattoman asunnon 200 000 ja lisäksi sijoituksissa ja säästössä 130 000.

Nainen 50v, suunnilleen samat summat summat, asunnon arvo ehkä 20k enemmän. Lisäksi puolikas kesäasunto, ehkä 60k mun osuuden arvo. 

Vierailija
25/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40 000 yhteensä ja ikää 25 vuotta. Suurin osa osakkeissa kiinni ja asuntoa olen juuri alkanut makselemaan.

Vierailija
26/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 100t. Asuntolainaa toki maksamatta vielä runsaasti. 10t tilillä ja muutama tonttu rahastoissa.

Vierailija
27/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 100t. Asuntolainaa toki maksamatta vielä runsaasti. 10t tilillä ja muutama tonttu rahastoissa.

Ikää 33.

Vierailija
28/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukakin sitten varallisuudeksi laskee?

Itselläni on 174 neliöinen omakotitalo, mutta en laske sitä varallisuudeksi vaan välttämättömyys tarvikkeeksi sillä jossainhan sitä on asuttavakin. Lisäksi minulla on mökki järvenrannalla, mutta en laske sitäkään varallisuudeksi, vaan rentoutumispaikaksi. Vene on taas kalastusväline, auto ja moottoripyörä pakollisia liikkumisvälineitä. Varallisuudeksi voinen laskea kaksion josta saan vähän vuokratuloja ja jossain määrin myös ehkä pankkitililläni olevat varat noin 70th euroa sekä osakkeet joiden yhteisarvo tällä hetkellä pyörii jossain 140th euron kieppeillä. Tuo luonnollisesti hieman aina elää suuntaan jos toiseen. Lasken olevani normaali keskituloinen ihminen sillä palkkani on vain nelisentuhatta kuukaudessa, mutta kyllä sillä säästeliäästi elävä 39 vuotias sinkkumies pärjäilee jotenkuten. En näillä tuloilla kyllä mitään perhettä lähtisi kuitenkaan perustamaan.

Vierailija
29/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotta, nettovarallisuus vähintään n. 200 000 euroa, valtaosa varallisuudesta on asuntovarallisuutta, jonka arvo on vaikea määrittää. 

Vierailija
30/50 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukakin sitten varallisuudeksi laskee?

Itselläni on 174 neliöinen omakotitalo, mutta en laske sitä varallisuudeksi vaan välttämättömyys tarvikkeeksi sillä jossainhan sitä on asuttavakin. Lisäksi minulla on mökki järvenrannalla, mutta en laske sitäkään varallisuudeksi, vaan rentoutumispaikaksi. Vene on taas kalastusväline, auto ja moottoripyörä pakollisia liikkumisvälineitä. Varallisuudeksi voinen laskea kaksion josta saan vähän vuokratuloja ja jossain määrin myös ehkä pankkitililläni olevat varat noin 70th euroa sekä osakkeet joiden yhteisarvo tällä hetkellä pyörii jossain 140th euron kieppeillä. Tuo luonnollisesti hieman aina elää suuntaan jos toiseen. Lasken olevani normaali keskituloinen ihminen sillä palkkani on vain nelisentuhatta kuukaudessa, mutta kyllä sillä säästeliäästi elävä 39 vuotias sinkkumies pärjäilee jotenkuten. En näillä tuloilla kyllä mitään perhettä lähtisi kuitenkaan perustamaan.

Naiset antaa akapeukkuja kun haluaisivat päästä siivestämään.

Oikeasti jos olisit johonkin naiseen erehtynyt niin olisit todennäköisesti tällä hetkellä joku itsemurhayksiössä viinaa kittaava eroisä.

Vierailija
31/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallista minulla varallisuutta ei ole, perikunnan osuus metsäpalstasta josta ei tuloja, peritty kun olin 18v, nyt 64v.

Vierailija
32/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 asunto- osaketta ja 20 000€ tuotto- osuuksissa. Joka kuukausi laitan tuotto- osuuksiin vaihdellen muutamasta satasesta noin tuhanteen euroon. 

Vierailija
33/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule enää yhtään mitään. Ole hyvä Suomi, hyvin pyyhkii!

Vierailija
34/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sillä tiedolla teet🤔 Oletko joku virallinen talous tutkija ja sitten julkistat saamasi tilastot talous lehdessä. 

Vierailija
35/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma osuus n 300 000e velattomissa taloissa kiinni. Tällä hetkellä ei muuta kn nuo maksettiin pois. 

64v

Vierailija
36/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sillä tiedolla teet🤔 Oletko joku virallinen talous tutkija ja sitten julkistat saamasi tilastot talous lehdessä. 

Ne haluavat loukkaantua siitä jos jollakin on markka taskussa enemmän. Mun ei tarvitse onneksi enää lainata rahaa kun tyhjästä on paha nyhjäistä. Ai että!

Vierailija
37/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä 200e jolla olisi tarkoitus elää tämä kuukausi. 

Säästötilillä 2100e.

Osakkeissa noin 10 000e

Oman asuntoni arvo noin 80 000e ja velkaa siihen on vielä 20 000e

Velaton kesämökki jonka sain isovanhemmiltani ja arvoa sillä on noin 80 000e

M33

Vierailija
38/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2.2milj€ jos kaikki omaisuus lasketaan yhteen.

Helvetin hyvin pyyhkii! Miltä tuntuu omata pätäkkää? Nouseeko hattuun vai ootko vain silleen et jees, hommat toimii ja on rentoa elellä?

Vierailija
39/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä joku 42 000 euroa ja sijoituksissa vajaat 20 000 euroa. 

Tarkoitus oli tänä vuonna säästöjen kerryttämisen sijaan sijoittaa ylimääräiset varat, mutta nyt joudummekin aloittamaan lapsettomuushoidot yksityisellä, joten ehkä tässä pitääkin alkaa säästämään lisää. 

Vierailija
40/50 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v, tilillä 120 euroa

Oli täällä joku vastaava. Oon kyllä vielä pari vuotta nuorempi että tossa iässä voi olla kymppi enemmän tai sitten jo nollissa mennään. Hyvin menee sinullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän