Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok, että seurustelukumppanillasi olii on ollut fwb suhde vakavaa suhdetta etsiessä

Vierailija
09.05.2024 |

Ja sinun kanssa on tietysti uskollinen ja tuo on ohi

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju täynnä trolleja, vai kuvastaako todella av-mamman ajatusmaailmaa, että asenteet ovat suoraan 1500-luvulta? 

Henkilökohtaisesti ei kiihota ihminen joka ei pysty olemaan ilman seksiä :D se että pystyy olemaan ilman kertoo mulle sellaisesta itsehillinnästä joka helvetin monelta nykypäivänä puuttuu 

Minua ei taas kiihota ihminen joka pystyy helposti olemaan ilman seksiä. Suurella todennäköisyydellä joutuisin parisuhteen arkistuttua olemaan ilman seksiä, kun toiselle olisi ihan helppoa olla ilman. Ei myöskään kiihota ihminen jonka mielestä hyvää seksiä on yksi asento pimeässä peiton alla. Meillä on 10 vuoden jälkeenkin seksiä 3-4 krt viikossa.

Itsehillinnästä: Löytyy yliopistokoulutus ja säästöjä ja sijoituksia sekä tavoitteellinen urheiluharrastus. Ainakin niihin riittää itsehillintä.

Vierailija
162/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkäpä olisi hyvä idea antaa jokaisen määritellä itse sellaiset asiat, kuin "hyvä ihminen" tai "eettinen". Varsinkin siinä kontekstissa, kun puhutaan ihmissuhteiden ja etenkin parisuhteiden valinnasta."

Ei ole.

Opetan ysiluokkalaisille etiikkaa osana elämänkatsomustietoa. Kurssilla käsitellään keskeiset etiikan teoriat. Mikään niistä ei ole kiinnostunut elimistä ja niiden käytöstä sinänsä.

Seksuaalisuutta käsitellään ihmisoikeuksien ja suvaitsevaisuuden näkökulmasta. Jokaisella on oikein omaan kehoonsa ja nautintoon, eikä muilla ole mitään oikeutta tuomita toisia ihmisiä. 

Tämän ketjun tuomitsijat voisivat käydä peruskoulun uudestaan. 

Kumppanin voi valita millä perusteella haluaa, mutta tuo ällöttävä asenne muiden ihmisten seksuaalisuutta kohtaan on väärin. Sitä on hyvin vaikea sovittaa yhteen minkään etiikan teorian kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin näin naisena kiihottaa ajatus, että uudella miehelläni olisi ollut kiimainen ja intiimi panosuhde toisen naisen kanssa juuri ennen minua. Se ajatuskin, että mies tulee sisääni ja sama elin on juuri vähän aiemmin kiihkeästi seilannut sen panomuijan limaisessa kiimareiässä. Oih ja aah... Minulle kans 😋

Tämähän se on oikeasti totuus :D Sanotaan, että joo, ei haittaa. Sitten kun asia muotoillaan kaunistelematta suoraan niin kuin se on, niin jo tulee alapeukkuja xD

Vierailija
164/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkäpä olisi hyvä idea antaa jokaisen määritellä itse sellaiset asiat, kuin "hyvä ihminen" tai "eettinen". Varsinkin siinä kontekstissa, kun puhutaan ihmissuhteiden ja etenkin parisuhteiden valinnasta."

Ei ole.

Opetan ysiluokkalaisille etiikkaa osana elämänkatsomustietoa. Kurssilla käsitellään keskeiset etiikan teoriat. Mikään niistä ei ole kiinnostunut elimistä ja niiden käytöstä sinänsä.

Seksuaalisuutta käsitellään ihmisoikeuksien ja suvaitsevaisuuden näkökulmasta. Jokaisella on oikein omaan kehoonsa ja nautintoon, eikä muilla ole mitään oikeutta tuomita toisia ihmisiä. 

Kumppanin voi valita millä perusteella haluaa, mutta tuo ällöttävä asenne muiden ihmisten seksuaalisuutta kohtaan on väärin. Sitä on hyvin vaikea sovittaa yhteen minkään etiikan teorian kanssa. 

Tämä kirjoitus vahvistaa mielikuvaani siitä, että irtoseksiä ihannoivat ihmiset ovat ratkaisevasti erilaisia kuin minä. 

Vierailija
165/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Itsellänikin on ollut.

Vierailija
166/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju täynnä trolleja, vai kuvastaako todella av-mamman ajatusmaailmaa, että asenteet ovat suoraan 1500-luvulta? 

Henkilökohtaisesti ei kiihota ihminen joka ei pysty olemaan ilman seksiä :D se että pystyy olemaan ilman kertoo mulle sellaisesta itsehillinnästä joka helvetin monelta nykypäivänä puuttuu 

Siis missä on sanottu, että fwb-suhteinen ihminen ei pysty olemaan ilman seksiä? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
167/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä on sanottu, että fwb-suhteinen ihminen ei pysty olemaan ilman seksiä? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Saivareet saivartelee.

Vierailija
168/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti näe mitään ongelmaa friends with benefits suhteissa. Olen itse kuitenkin seksihaluiltani lähempänä aseksuaalia kuin mitään muuta, joten koen että hänelle se seksi olisi paljon tärkeämpää kuin minulle. Tuskin olisi siis fiksua kummankaan osalta lähteä tältä pohjalta parisuhdetta rakentamaan. 

Vierailija
169/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä kirjoitus vahvistaa mielikuvaani siitä, että irtoseksiä ihannoivat ihmiset ovat ratkaisevasti erilaisia kuin minä."

Sinä taasen vahvistat sen, että ihmiset eivät enää osaa lukea.

Sinä ja muut saatte olla kiitollisia, että nuoria opettaa minun kaltaiseni ihminen, joka korostaa erilaisuuden hyväksymistä, oikeutta tehdä omat valinnat ja elää omannäköistä elämää muita tuomitsematta. 

Vierailija
170/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ok. Itsellänikin on ollut fbw. Mieluummin fwb kuin paljon irtosuhteita.

Vierailija
171/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Olen erittäin varma, että persoonallisuutemme ja arvomaailmamme ovat hyvin erilaiset ja että olisimme huonoin mahdollinen yhdistelmä mitä tahansa ihmissuhdetta ajatellen. 

Vierailija
172/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä kirjoitus vahvistaa mielikuvaani siitä, että irtoseksiä ihannoivat ihmiset ovat ratkaisevasti erilaisia kuin minä."

Sinä ja muut saatte olla kiitollisia, että nuoria opettaa minun kaltaiseni ihminen, joka korostaa erilaisuuden hyväksymistä, oikeutta tehdä omat valinnat ja elää omannäköistä elämää muita tuomitsematta. 

Minulle erilaisuuden hyväksyminen, oikeus tehdä omat valinnat ja elää omannäköistä elämää edustaa kovin erilaisia asioita, kuin irtoseksi. Raivoasi on vaikea ymmärtää, sillä eikö jokaisella ole oikeus valita itselleen kumppani itselle tärkeiden kriteereiden mukaan? Tarpeesi päteä ja korostaa itseäsi on myös erittäin epämiellyttävää. Luulen, että saisit argumentoitua näkökulmaasi paremmin, jos vaihtaisit tapaasi kommunikoida.

Vierailija
173/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen erittäin varma, että persoonallisuutemme ja arvomaailmamme ovat hyvin erilaiset ja että olisimme huonoin mahdollinen yhdistelmä mitä tahansa ihmissuhdetta ajatellen."

Joo. Tuo on varmaan yleinen tunne tuomitsevilla ihmisillä, jotka kokevat olevansa parempia kuin muut. Onneksi minulla ei ole tuota vaivaa, vaan voin olla ihmissuhteissa muidenkin kuin täsmälleen itseni kaltaisten kanssa. Kokeilepa sinäkin joskus, kun kyllästyt omaan napanöyhtääsi.

Vierailija
174/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi pitkä miinus.

Vierailija
175/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. En haluaisi olla kenenkään kanssa jolla on ollut yli viisi kumppania. Jos toisella on ollut monta fwb-suhdetta, tuo raja menisi varmaan rikki. 

Vierailija
176/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle erilaisuuden hyväksyminen, oikeus tehdä omat valinnat ja elää omannäköistä elämää edustaa kovin erilaisia asioita, kuin irtoseksi. Raivoasi on vaikea ymmärtää, sillä eikö jokaisella ole oikeus valita itselleen kumppani itselle tärkeiden kriteereiden mukaan? Tarpeesi päteä ja korostaa itseäsi on myös erittäin epämiellyttävää. Luulen, että saisit argumentoitua näkökulmaasi paremmin, jos vaihtaisit tapaasi kommunikoida.

Sinun kannattaisi perehtyä siihen, mitä fwb tarkoittaa. Irtoseksi ei liity ketjun aiheeseen.

Vierailija
177/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outo fetissi sinulla. Osaatko kertoa mikä siinä itsehillinnässä kiihottaa?

Itsehillintä erottaa ihmisen apinoista? T. Eri

Vierailija
178/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoväki saapuu. 

Vierailija
179/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käydään samoissa paikoissa niin meillä fwb. Ollaan sovittu et ei saa suuttuu ikinä mistään... On toiminu aika pitkään ja ihaninta siinä on et jos ei saa niin saa :)

Vierailija
180/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltaisi seksuaalisesti yhteensopivia. Mä pystyn harrastamaan seksiä vain rakastamani ihmisen kanssa. En voisi saada oikein mitään vastaavaa takaisin tuollaisessa suhteessa, joten rikkoisin siinä itseäni. En siis seurustelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi