Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok, että seurustelukumppanillasi olii on ollut fwb suhde vakavaa suhdetta etsiessä

Vierailija
09.05.2024 |

Ja sinun kanssa on tietysti uskollinen ja tuo on ohi

Kommentit (284)

Vierailija
1/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa on ok, mutta vaikea nähdä että kiinnostuisin tuon tyyppisiä kuvioita harrastavasta miehestä.

Vierailija
2/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan ok. Varmaan mieluiten aloittaisin vakavammankin suhteen aluksi fwb pohjalta ja tietysti samanhenkinen kumppani olisi vain eduksi.

Vierailija
4/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä seksisuhde yhden miehen kanssa eikä se liity mitenkään mahdolliseen tulevaan parisuhteeseen. Jos löytyy mies jonka kanssa haluan parisuhteen, niin seksisuhde loppuu heti siihen paikkaan ja olen uskollinen miehelle jonka kanssa olen parisuhteessa. 

En ymmärrä miksi tuollaisista seksi yms. suhteista pitäisi kumppanille kertoa. Yksityinen asia ja mennyttä. Ei se vaikuta parisuhteeseen.

Vierailija
5/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sellaista ihmistä, jolla tuollainen suhde ollut.

Vierailija
6/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ok. Miksi ei olisi?

Vierailija
7/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa on ok, mutta vaikea nähdä että kiinnostuisin tuon tyyppisiä kuvioita harrastavasta miehestä.

No tuskin hän sitä kertoo etukäteen

Vierailija
8/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulle seksi ei ole itsenään olemassaoleva perustarve, joka pitäisi tyydyttää. Vaan halu syttyy siihen ihmiseen. Haluaisin, että minulle ja kumppanille seksi merkitsisi suunnilleen samaa asiaa. Muutenhan kumppani odottaa minun toimivan seksialustana vaikka oltaisiin riidoissa tai olisin kokovartalokipsissä. 

Vierailija
9/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, onko tosiaan aikuisia ihmisiä, joille tämä on jokin issue?

En minä mitään neitsyttä etsi. On ihan normaalia, että ihmisellä on seksielämä, eivätkä kaikki suhteet ole ns. vakavia. Elämää tämä vain on, hyvänen aika.

Eipä ihme, että monet jäävät sinkuiksi, kun on tuollaiset kriteerit. 

Vierailija
10/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä seksisuhde yhden miehen kanssa eikä se liity mitenkään mahdolliseen tulevaan parisuhteeseen. Jos löytyy mies jonka kanssa haluan parisuhteen, niin seksisuhde loppuu heti siihen paikkaan ja olen uskollinen miehelle jonka kanssa olen parisuhteessa. 

En ymmärrä miksi tuollaisista seksi yms. suhteista pitäisi kumppanille kertoa. Yksityinen asia ja mennyttä. Ei se vaikuta parisuhteeseen.

Hyvä pointti. Ei mekään naisystäväni kanssa olla käyty läpi kummankaan aikaisempia seksikumppaneita muuta kuin aika yleisellä tasolla, jos joku keskustelu on sattunut aihetta sivuamaan. Todella mustasukkaista moraalinvartiointia kytätä toisen vanhat suhteet.

Vierailija
11/284 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tuo kuvio jatkuisi kun alussa vasta tapailette ja jää pois vasta kun seurustelusta sovittu?

Vierailija
12/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuo kuvio jatkuisi kun alussa vasta tapailette ja jää pois vasta kun seurustelusta sovittu?

Mä tuossa aiemmin kerroin, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa. Kyllä tuo seksisuhde loppuisi jo siinä kohtaa kun olisi olleet onnistuneet ensitreffit. En haluaisi aloittaa uutta suhdetta sillä, että samaan aikaan vehdannut toisen kanssa. Lisäksi mä olen ihminen joka ei ymmärrä pitkiä tapailuja vaan kyllä pitää aika nopeasti olla seurustelua jo. Jos juttu ei sitten kestäisikään pitkään, niin ei se olisi kuin ottaa uudestaan yhteyttä vakkaripanoon, että sopiiko jos jatketaan. 

Vierailija
13/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hakisin samantyyppistä kumppania kuin itse olen. En näe seksiä vain seksinä. Varmaan ok sellaisille jotka pystyy seksiin ilman tunteita.

Vierailija
14/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulle seksi ei ole itsenään olemassaoleva perustarve, joka pitäisi tyydyttää. Vaan halu syttyy siihen ihmiseen. Haluaisin, että minulle ja kumppanille seksi merkitsisi suunnilleen samaa asiaa. Muutenhan kumppani odottaa minun toimivan seksialustana vaikka oltaisiin riidoissa tai olisin kokovartalokipsissä. 

Vaikka mulla nyt sinkkuna on seksisuhde yhden miehen kanssa niin ei se silti sitä tarkoita, että mä olettaisin parisuhteessa toisen haluavan seksiä aina. En mäkään aina halua seksiä, en etenkään jos on riitaa. Toisen sairaus tms. vaikuttaa myös asiaan. 

Ihmeellisiä oletuksia ihmisillä asioista joista ei selvästikään mitään tiedetä. 

Vierailija
15/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä on, kun ne kuitenkin jotenkin vaikuttaa. Se fwb kun kuitenkin halutaan pitää "vaan kaverina" ja aina jos suhteessa tulee ongelmaa niin suunnataan sinne ja aina se on siellä varavaihtoehtona minkä kanssa häskätään jollain tasolla kuitenkin.

Vierailija
16/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En halua miestä, joka on harrastanut tunteetonta seksiä.

Vierailija
17/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin? Ei ole tapana kysellä kenenkään aiemmista nussimisista. 

Vierailija
18/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään neitsyttä etsi. On ihan normaalia, että ihmisellä on seksielämä, eivätkä kaikki suhteet ole ns. vakavia. Elämää tämä vain on, hyvänen aika.

On kahdenlaisia ihmisiä. Ne, joille on ok kaikki random-paneskelut ja panosuhteen "kavereihin", ja sit ne ketkä ei pane kaikkea mahdollista ja toivoo kumppaniltanin samaa. Näiden tulisi pariutua kaltaistensa kanssa.

Vierailija
19/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin hakisin samantyyppistä kumppania kuin itse olen. En näe seksiä vain seksinä. Varmaan ok sellaisille jotka pystyy seksiin ilman tunteita.

Panetus on tunne.

Vierailija
20/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kahdenlaisia ihmisiä. Ne, joille on ok kaikki random-paneskelut ja panosuhteen "kavereihin", ja sit ne ketkä ei pane kaikkea mahdollista ja toivoo kumppaniltanin samaa. Näiden tulisi pariutua kaltaistensa kanssa.

Paljonko on ikää ihmisellä, jolla on näin lapsellisen mustavalkoiset ajatukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi