Onko sinulle ok, että seurustelukumppanillasi olii on ollut fwb suhde vakavaa suhdetta etsiessä
Ja sinun kanssa on tietysti uskollinen ja tuo on ohi
Kommentit (284)
Riippuu oletko itse kertonut jokaisesta patjasi kuluttajasta ja järvesi soutajasta, jopa niistä baareista raahatuista kännipanoista.
Jos et, niin asia ei sinulle kuulu...
Totta kai. Itsellänikin on. Suhteesta voisi hyvin tulla seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmärrä mikä näissä häiritsee jos on kyse hommasta joka loppuu parisuhteen alkaessa.
Mulla oli aikanaan pari vuotta tuollainen suhde. Olin siinä välissä 5v sinkkuna joten olisiko mun pitänyt olla koko tuo aika jalat ristissä vai nähtäisiinkö parempana että olisin aina lähtenyt etsimään baarista randomseuraa kun teki seksiä mieli?Ajatellaanko täällä oikeasti että seksiä ei saisi olla ilman parisuhdetta ja siksi kannattaa jäädä roikkumaan huonoon suhteeseen jotta saa edes jonkinlaista seksiä kerran kuussa?
Ainoa tilanne missä tuo mua häiritsisi olisi se jos tämä nainen olisi yhä miehen ystävä ja kaikesta näkee että hän olosi kiinnostunut miehestä muutenkin.Jos teillä menee poikki, niin luuletko ettei kumppani
Sairas ajattelutapa. Fwb:t ovat ystäväni. Kirjaimellisesti. Suhde voi alkaa seksistä ja kasvaa ystävyyttä kohti tai toisinpäin.
EI ole väliä, mutta on epäkunnioittavaa pitää ovia auki. Tiedän, ettet sinö unohda vanhoja panoja tai vanhojen panojen numeroita, koska ne ovat hyvin varalla, jos käy niin että seksiä ei olekaan saatavilla. Jos kumppani vaikka masentuu tai loukkaantuu vakavasti, silloin sitä nautintoa pitää etsiä muualta. Tiedän, että tällaiset fwb-vehtailijat eivät jää vierelle, jos eivät saa tyydytystä