Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok, että seurustelukumppanillasi olii on ollut fwb suhde vakavaa suhdetta etsiessä

Vierailija
09.05.2024 |

Ja sinun kanssa on tietysti uskollinen ja tuo on ohi

Kommentit (284)

Vierailija
41/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on fwb suhde samalla kun etsin aviomiestä. Joten vaikea alkaa moralisoimaan miehiä jos heillä on fwb samalla kun etsivät sitä loppuelämän kumppania.

N35

Vierailija
42/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ok, vaan pitäisin ehdottoman hyvänä, että mies pitää seksistä ja on hionut taitojaan sen suhteen. Itsekin olen ollut monenlaisissa suhteissa, joista ei ole jäänyt mitään haittaa, hyötyä vaan. Elämä on iloa varten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä seksisuhde yhden miehen kanssa eikä se liity mitenkään mahdolliseen tulevaan parisuhteeseen. Jos löytyy mies jonka kanssa haluan parisuhteen, niin seksisuhde loppuu heti siihen paikkaan ja olen uskollinen miehelle jonka kanssa olen parisuhteessa. 

En ymmärrä miksi tuollaisista seksi yms. suhteista pitäisi kumppanille kertoa. Yksityinen asia ja mennyttä. Ei se vaikuta parisuhteeseen.

Sehän siinä on, kun ne kuitenkin jotenkin vaikuttaa. Se fwb kun kuitenkin halutaan pitää "vaan kaverina" ja aina jos suhteessa tulee ongelmaa niin suunnataan sinne ja aina se on siellä varavaihtoehtona minkä kanssa häskätään jollain tasolla kuitenkin.

Mitä mä juuri kirjoitin? Seksisuhde loppuisi HETI jos löytyisi joku sopiva mies jonka kanssa haluaisin seuru

Onhan fwb kaverikin, ei pelkkä seksisuhde.

Vierailija
44/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En halua miestä, joka on harrastanut tunteetonta seksiä.

Jännä, että joku ajattelee tän näin päin. Itse kun en pystyisi yhden illan juttuihin tai muiden randomtyyppien kanssa harrastelemaan, niin juuri siksi minulla oli sinkkuna fwb-juttuja.

Silloin oli tuttu kaveri, jonka seurassa viihtyi, oli kiva hengailla ja katsella vaikka leffoja, ja sitten kun molemmilla fiilistä niin hommailtiin. Kuitenkin molemmilla tiedossa, että parisuhdetta ei ole syntymässä ja ollaan vaan kavereita. Ei kuitenkaan mitenkään tunteetonta seksiä.

Vierailija
45/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, onko tosiaan aikuisia ihmisiä, joille tämä on jokin issue?

En minä mitään neitsyttä etsi. On ihan normaalia, että ihmisellä on seksielämä, eivätkä kaikki suhteet ole ns. vakavia. Elämää tämä vain on, hyvänen aika.

Eipä ihme, että monet jäävät sinkuiksi, kun on tuollaiset kriteerit. 

On kahdenlaisia ihmisiä. Ne, joille on ok kaikki random-paneskelut ja panosuhteen "kavereihin", ja sit ne ketkä ei pane kaikkea mahdollista ja toivoo kumppaniltanin samaa. Näiden tulisi pariutua kaltaistensa kanssa.

Paljonko on ikää ihmisellä, jolla on näin lapsellisen mustavalkoiset ajatukset?

Tuleeko sinulle oikeasti yllätyksenä, että moni näkee fwb suhteet omituisina virityksinä, jotka yleensä päättyvät jomman kumman osapuolen mielenpahoitukseen. 

Vierailija
46/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä seksisuhde yhden miehen kanssa eikä se liity mitenkään mahdolliseen tulevaan parisuhteeseen. Jos löytyy mies jonka kanssa haluan parisuhteen, niin seksisuhde loppuu heti siihen paikkaan ja olen uskollinen miehelle jonka kanssa olen parisuhteessa. 

En ymmärrä miksi tuollaisista seksi yms. suhteista pitäisi kumppanille kertoa. Yksityinen asia ja mennyttä. Ei se vaikuta parisuhteeseen.

Sehän siinä on, kun ne kuitenkin jotenkin vaikuttaa. Se fwb kun kuitenkin halutaan pitää "vaan kaverina" ja aina jos suhteessa tulee ongelmaa niin suunnataan sinne ja aina se on siellä varavaihtoehtona minkä kanssa häskätään jollain tasolla kuitenkin.

Mitä mä juuri kirjoitin? Seksisuhde loppuisi HETI jos lö

Kavereiden kanssa ei panna. 

Vierailija
47/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä m

Et sä sitä päätä paneeko joku kaverinsa kanssa vai ei.

Vierailija
48/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa on ok, mutta vaikea nähdä että kiinnostuisin tuon tyyppisiä kuvioita harrastavasta miehestä.

No tuskin hän sitä kertoo etukäteen

Ei tarvitse kertoa, kyllä tuollaiset ihmiset on helppo tunnistaa muutenkin.

Vierailija
49/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Eri elämäntilanteissa erilaiset ratkaisut toimii.

Vierailija
50/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuo kuvio jatkuisi kun alussa vasta tapailette ja jää pois vasta kun seurustelusta sovittu?

Mä tuossa aiemmin kerroin, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa. Kyllä tuo seksisuhde loppuisi jo siinä kohtaa kun olisi olleet onnistuneet ensitreffit. En haluaisi aloittaa uutta suhdetta sillä, että samaan aikaan vehdannut toisen kanssa. Lisäksi mä olen ihminen joka ei ymmärrä pitkiä tapailuja vaan kyllä pitää aika nopeasti olla seurustelua jo. Jos juttu ei sitten kestäisikään pitkään, niin ei se olisi kuin ottaa uudestaan yhteyttä vakkaripanoon, että sopiiko jos jatketaan. 

Voi hyvä Luoja millaiseksi tämä maailmanmeno on mennyt 😢

Vierailija
51/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuo kuvio jatkuisi kun alussa vasta tapailette ja jää pois vasta kun seurustelusta sovittu?

Mä tuossa aiemmin kerroin, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa. Kyllä tuo seksisuhde loppuisi jo siinä kohtaa kun olisi olleet onnistuneet ensitreffit. En haluaisi aloittaa uutta suhdetta sillä, että samaan aikaan vehdannut toisen kanssa. Lisäksi mä olen ihminen joka ei ymmärrä pitkiä tapailuja vaan kyllä pitää aika nopeasti olla seurustelua jo. Jos juttu ei sitten kestäisikään pitkään, niin ei se olisi kuin ottaa uudestaan yhteyttä vakkaripanoon, että sopiiko jos jatketaan. 

Voi hyvä Luoja millaiseksi tämä maailmanmeno on mennyt 😢

Mitä ihmettä sä sönkötät??? Mä en tee yhtään mitään väärää. 

Vierailija
52/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyydyttää tarpeensa itseään vähemmän tasokkaan naisen kanssa kunnes löytää naisen, joka on lähempänä omaa tasoa ja jolle ei riitä pelkkä seksi.

Nainen taas tyydyttää tarpeensa itseään tasokkaamman miehen kanssa kunnes löytää enemmän itsensä tasoisen miehen, joka on melko tasokas, mutta suostuu myös sitoutumaan ja kompensoimaan puuttuvia senttejä ja komeutta keskiluokkaisella elämällä. 

Vierailija
53/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tyydyttää tarpeensa itseään vähemmän tasokkaan naisen kanssa kunnes löytää naisen, joka on lähempänä omaa tasoa ja jolle ei riitä pelkkä seksi.

Nainen taas tyydyttää tarpeensa itseään tasokkaamman miehen kanssa kunnes löytää enemmän itsensä tasoisen miehen, joka on melko tasokas, mutta suostuu myös sitoutumaan ja kompensoimaan puuttuvia senttejä ja komeutta keskiluokkaisella elämällä. 

Totta.

Vierailija
54/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama kuvio, hieman oli hankaluuksia löytää mies jonka itsetunto kesti sen että olen miesvaltaisella alalla, tienaan hyvin ja mulla on ylipäätään miehiä ystävänä + tämä fwb. Nyt olen ollut 24 vuotta yksiavoisessa parisuhteessa ja fwb on edelleen mun f.

Vierailija
55/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, onko tosiaan aikuisia ihmisiä, joille tämä on jokin issue?

En minä mitään neitsyttä etsi. On ihan normaalia, että ihmisellä on seksielämä, eivätkä kaikki suhteet ole ns. vakavia. Elämää tämä vain on, hyvänen aika.

Eipä ihme, että monet jäävät sinkuiksi, kun on tuollaiset kriteerit. 

Olen sun kanssa samaa mieltä. Olisi kyllä tosi omituista jos olisin vaatinut miestäni elämään seksittä liki kolmekymppisenä kun tavattiin ja mies ollut vuosia sinkkuna :D Ollaan onneksi molemmat samoilla linjoilla eli ei olla yksityiskohtia toistemme seksielämästä edes puhuttu muuta kuin että tiedetään ettei toinen ole elänyt nunnana/munkkina ennen yhteistä elämää. 

Vierailija
56/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi miestä jolle seksi on noin irrallinen asia. 

Mitä tarkoitat tällä?

Että hän voisi harrastaa seksiä ihan vain seksinä. Tuntuisi että hänelle seksi minunkin kanssani olisi samanlaista. 

Vierailija
57/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb on tautisessa maailmassa paljon parempi vaihtoehto kuin hypellä kukasta kukkaan.

Vierailija
58/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama kuvio, hieman oli hankaluuksia löytää mies jonka itsetunto kesti sen että olen miesvaltaisella alalla, tienaan hyvin ja mulla on ylipäätään miehiä ystävänä + tämä fwb. Nyt olen ollut 24 vuotta yksiavoisessa parisuhteessa ja fwb on edelleen mun f.

Löysin puolison jo opiskeluaikana, miesvaltaisella opiskelualalla se oli helppoa eikä mies suhtautunut myöskään miespuolisiin ystäviini tai työkavereihin mitenkään oudosti. Yhdenkään ystäväni kanssa en ole mennyt sänkyyn tai suudellut tms. 

-ohis

Vierailija
59/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. En halua miestä, joka on harrastanut tunteetonta seksiä.

Jännä, että joku ajattelee tän näin päin. Itse kun en pystyisi yhden illan juttuihin tai muiden randomtyyppien kanssa harrastelemaan, niin juuri siksi minulla oli sinkkuna fwb-juttuja.

Silloin oli tuttu kaveri, jonka seurassa viihtyi, oli kiva hengailla ja katsella vaikka leffoja, ja sitten kun molemmilla fiilistä niin hommailtiin. Kuitenkin molemmilla tiedossa, että parisuhdetta ei ole syntymässä ja ollaan vaan kavereita. Ei kuitenkaan mitenkään tunteetonta seksiä.

Jatkuuko se kaveruus sitten uuden suhteenkin aikana, vai loppuuko kaverin tapaaminen kokonaan? Jos toisen näkee seksuaalisena olentona, niin todella omituinen ja jännitteinen viritelmä lähteä suhteessa sen ns. kaverin luokse vain katsomaan leffaa, kun sillä hengailulla on normaalisti ollut tapana harrastaa seksiä. Haaremitouhua. 

Vierailija
60/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fwb on tautisessa maailmassa paljon parempi vaihtoehto kuin hypellä kukasta kukkaan.

Kavereiden määrää ei mitenkään rajata, kun kukaan ei sitoudu yhtään mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän