Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok, että seurustelukumppanillasi olii on ollut fwb suhde vakavaa suhdetta etsiessä

Vierailija
09.05.2024 |

Ja sinun kanssa on tietysti uskollinen ja tuo on ohi

Kommentit (284)

Vierailija
81/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä demiseksuaalit joukolla lyttää toisin ajattelevat. Ne toisin seksiin suhtautuvat ovat ihan normaaleja ihmisiä. Luotettaviakin. Heillä seksi ei vain välttämättä vaadi romanttisia tunteita. Siitä on vielä tosi pitkä matka siihen, että pannaan kaikkea ja mitä sattuu.

Vierailija
82/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta aiemmat fwb:t, eipä kuulu minulle, mutta sen kyllä teen että ehdotan aina treffaillessa uutta ihmistä ensin fwb-suhdetta. Haluan nähdä että toinen on aidosti kiinnostunut minusta eroottisesti, niin paljon että mitään lupausta rakkaudesta tai parisuhteesta ei tarvita, ja sitten vasta olen valmis tuomaan mukaan myös mahdollisuuden jostain syvällisemmästä. Jos ei fwb käy, tiedän että tässä on nainen joka haluaa vaan hyvän elämäntilanteen omaavan miehen joka ei kiinnosta seksimielessä, mutta jolle suostutaan tarjoamaan seksiä silloin kun on "pakko" että suhde pysyy parisuhteena.

Vierastan siis kovasti tätä tapaa jaotella miehiä niihin joiden kanssa ollaan valmiit pelkkään seksiin ja niihin joilta vaaditaan sitä ja tätä ja tuota ennen kuin ollaan valmiit. Jos ei kiinnosta sellaisenaan niin jättäisi minut rauhaan, ei ole mikään pakko yrittää puskemalla rakentaa jotain parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä demiseksuaalit joukolla lyttää toisin ajattelevat. Ne toisin seksiin suhtautuvat ovat ihan normaaleja ihmisiä. Luotettaviakin. Heillä seksi ei vain välttämättä vaadi romanttisia tunteita. Siitä on vielä tosi pitkä matka siihen, että pannaan kaikkea ja mitä sattuu.

En ole demiseksuaali. Se, että harrastan seksiä vain sellaisten kanssa joista olen kiinnostunut myös suhdemielessä, on täysin moraalinen valinta. Muiden kanssa syntyneet jännitteet hoituvat kyllä ihan omin käsin, ilman että niistä täytyy ihmisille itselleen ilmoittaa. 

Vierailija
84/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä olisi ongelma, aika vaikea löytää  nykypäivänä miestä tai naistakaan, kellä ei ole ollut yhdenillan juttuja, jotka rinnastan tämmöseen. Mitäs sitten, jos näkee sitten useamman kerran noissa merkeissä, jos sävelet on selkeät molemmilla osapuolilla.

Vierailija
85/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että meillä olisi sama arvo-maailma eli en kiinnostuisi tuollaisesta. Tuollaiset tyypit eivät ole muutenkaan uskollisia ja luotettavia.

Saisko tähän jotain perusteluja, että miksi ei olisi uskollinen ja luotettava?

Itselläni on elämäni aikana ollut 2 pitkää suhdetta ja 2 fwb-juttua. En ole ikinä pettänyt, ja minulle luottamus ja uskollisuus on erittäin tärkeää.

En ole suostunut sinkkunakaan mihinkään säätöihin ihmisten kanssa, jos olen tiennyt heillä olevan puoliso tai edes jotain juttua jonkun muun kanssa.

Vierailija
86/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä hässijä-kamu on ok, niin kai hän saa kaverinpohjalla jatkaa myös suhteen alettuakin. On kait se nyt sairasta ruveta kontroloimaan toisen kaverisuhteita.

Vierailija
87/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko todella täällä ihmiset alapeukuttavat sitä, että vapailla, aikuisilla ihmisillä on seksiä parisuhteiden ulkopuolella? Olisi naurettavaa, ellei olisi säälittävää.

Pitäiskö teidän muuttaa vaikkapa johonkin muslimimaahan, jossa sovelletaan sharia-lakia, että pysyvät kaikki lortot kurissa? Siellähän on vain viety käytäntöön tuo ajattelutapa, että seksi on epäeettistä ja väärin ja sitä avioliiton ulkopuolella harrastava on paha ihminen, joka ansaitsee rangaistuksen. 

Vierailija
88/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan myönteinen asia jos kumppanilla on ollut tuollainen suhde. Tällöin hän tietää mitä haluaa ja osaa järjestää elämänsä joustavasti kulloisenkin tilanteen mukaiseksi. Ja nyt, kun kerran seurustelemme, hän haluaa juuri tätä suhdetta, jota minäkin haluan. Koska hän tietää mitä haluaa eikä siis huiputa itseään, osaan arvostaa hänen tunteitaan perustellusti. Loistavaa!

Vierailija
89/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko todella täällä ihmiset alapeukuttavat sitä, että vapailla, aikuisilla ihmisillä on seksiä parisuhteiden ulkopuolella? Olisi naurettavaa, ellei olisi säälittävää.

Pitäiskö teidän muuttaa vaikkapa johonkin muslimimaahan, jossa sovelletaan sharia-lakia, että pysyvät kaikki lortot kurissa? Siellähän on vain viety käytäntöön tuo ajattelutapa, että seksi on epäeettistä ja väärin ja sitä avioliiton ulkopuolella harrastava on paha ihminen, joka ansaitsee rangaistuksen. 

Ei kai täällä kukaan ole laittamassa lorttoja kuriin tai puuttumassa toisten seksielämään. Enemmän puhetta ollu siitä, millaista arvomaailmaa toiselta toivotaan. 

Vierailija
90/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole demiseksuaali. Se, että harrastan seksiä vain sellaisten kanssa joista olen kiinnostunut myös suhdemielessä, on täysin moraalinen valinta. Muiden kanssa syntyneet jännitteet hoituvat kyllä ihan omin käsin, ilman että niistä täytyy ihmisille itselleen ilmoittaa. 

Minulle seksi ei ole mikään moraalijuttu, se on välittämistä ja toiselle sekä itselle nautintoa. Siksi fwb koska minä ainakin välitän kavereistani ja hän mimusta. Omin käsin seksi taas on ihan eri asia kun siihen ei liity tunteita ja toista ihmistä. 

Vierailija
91/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan naisen kanssa, jolla oli hyvä miespuolinen ystävä. Joskus hän tapasikin satunnaisesti tätä miestä ja minäkin olin mukana aina sillon tällöin. En tehnyt asiasta numeroa sillä he olivat tunteneet jo kauan. Ihan jo kouluajoista alkaen ennen täysiäikäisyyttä. Sitten sain tietää, että heillä oli ollut myös aktiivinen seksisuhde ennen meidän parisuhdettamme. Itse en päässyt asiasta yli, varsinkaan kun he olivat edelleen kavereita. En enää pystynyt katsomaan sitä jätkää pelkkänä vanhana pintapuolisena naisystäväni kaverina. Aloin myös inhota naistani seksuaalisesti. Petinkin pari kertaa, koska halut olivat menneet, enkä edes oikeastaan tuntenut tuosta mitään syyllisyyttä, sillä jollain tavalla tunsin itsenikin petetyksi. Koskaan aiemmin en ollut elämässäni pettänyt. En olisi alkanut naisen kanssa suhteeseen, jos olisin tuon asian aikoinaan tiennyt. Sitten suhde loppui ja hyvä niin.

Eipä siinä. Hyvä jos ei jotakuta vaivaa, mutta minua vaivasi.

Vierailija
92/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi miestä jolle seksi on noin irrallinen asia. 

Mitä tarkoitat tällä?

Että hän voisi harrastaa seksiä ihan vain seksinä. Tuntuisi että hänelle seksi minunkin kanssani olisi samanlaista. 

Sun ongelma ei ole (kumppainin aiempi) seksi. Sun ongelma on huono itsetunto.

En koe asiaa näin. Itselleni seksi on aina todella voimakkaasti tunteisiin ja sitoutumiseen liittyvä kokemus, tunteiden ja luottamuksen ilmaus. Tuntuisi epäreilulta vaihtokaupalta, että mieheltä saamani seksi olisi tavallaan eri laatua. 

Sivusta kommentoin, tajuan täysin tämän ajatuksen, koska minäkin olen ihminen jolle seksi on erittäin intiimi asia ja sen jakaminen jonkun muun kuin luotettavan rakkaan kumppanin kanssa tuntuisi ajatuksenakin suorastaan vastenmieliseltä. Silti tajuan että kuulun tässä asiassa erittäin pieneen vähemmistöön ja jos sen perusteella alkaisin karsia porukkaa pois, todennäköisyydet löytää kumppani olisivat vielä nykyistäkin pienemmät. Uskon että pystyisin elämään sen asian kanssa että seksi olisi minulle tunnetasolla merkityksellisempi asia kuin kumppanilleni.

Vierailija
93/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ja paljon turvallisempaakin olisi, että puolisolla olisi aikoinaan ollut moinen järjestely kuin yhden illan juttuja, ihan omaa terveyttä ajatellen. Myös eettisempää kuin valehdella siitä, että olisi halunnut jotain enemmän vain saadakseen sen mitä oikeasti halusi elämänvaiheessa, jossa ei ollut valmis sitoutumaan.

Vierailija
94/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehenä valita pitäisi, niin ennemmin haluaisin, että naisella olisi ennen suhdettamme ollut useampia satunnaisia miehiä kuin yksi säännöllinen seksikumppani. Niistä satunnaismiehistä tietää, että ne olivat juurikin niitä miehiä, jotka vain olivat ja menivät. Yksi ainoa tyyppi taas kielii siitä, että taustalla on ollut jotain suurempaa fiilistä tavalla tai toisella.

Vierailija
95/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä minä ainakin toivon että miehellä olisi ollut kiimainen fwb-suhde jonkun kireän pimpsan omaavan nuoren naisen kanssa. Kiihottaa jo ajatuskin 😋🥰

N34

Vierailija
96/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi. Tautiriski tuollainen mies ja nainen. Ollut ihmisen kanssa joka saattanut seksisuhteessa kyntää satoja tautipesiä.

Tuo tautiriski nyt pätee kaikkiin muihinkin seksisuhteisiin, paitsi neitsyen kanssa.

Vierailija
97/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. En voi sietää huorailijoita. Tuollaista harrastavat voivat pariutua keskenään.

Vierailija
98/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyseenalaistaisin että miksi minulle kertoo panoistaan, ei minua kiinnosta mitä mies on ennen suhdetta tehnyt. Kunhan ei suhteen aikana "tee" muita kuin minua.

Vierailija
99/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. En voi sietää huorailijoita. Tuollaista harrastavat voivat pariutua keskenään.

Todellakin! En minäkään haluaisi pariutua jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä vapaiden aikuisten välinen suostumuksellinen seksi ilman rahaa on huorailua. Ei sopisi sellainen tiukkapipoisuus.

Vierailija
100/284 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En minäkään haluaisi pariutua jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä vapaiden aikuisten välinen suostumuksellinen seksi ilman rahaa on huorailua. Ei sopisi sellainen tiukkapipoisuus.

Miksi nämä huorailijat sitten pyrkivät parisuhteeseen ihmisten kanssa, joilla on vähän seksikumppaneita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi