Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla herää suunnaton raivo, kun näet, että viesti on luettu, mutta ei vastattu mitään!!?

Vierailija
09.05.2024 |

Esim. Whatsapp. Tyyppi ollut paikalla tunti sitten eikä aikomustakaan vastata. Jo tiedän, huonopaikka yms. Mutta itseni tekisi mieli jo laittaa, että no mitä v*ttua, miksi et vastaa.

Itse en yleensä koskaan kuittaa viestiä luetuksi ennen, kuin aion vastata siihen, teen näin ihan vastapuolta ajatellen, ettei tarvitse ihmetellä.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen paskantaja ap.

Vierailija
42/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en raivostu, mutta ei se kivaltakaan tunnu. Lähinnä tunnen itseni tyhmäksi ja hylätyksi. Sehän on pahimmillaan ghostaamista, mikä tarkoittaa, ettet merkkaa sillä toiselle peetäkään.

Enkä nyt siis tarkoita mitään yhdentekeviä viestejä, joihin ei tarvikaan vastata. Tarkoitan sellaisia, joissa kysyt jotain tai paljastat itsestäsi jotain intiimiä. Jos toinen yhtäkkiä vain ignooraa sinut, on se hylkäämistä ja valtapeliä.

Uutinen sinulle: Ihmisillä on muutakin elämää kuin sinun ympärilläsi pyöriminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viestin voi "kuitata luetuksi"??? Ei mulla ainakaan ole mitään kuittaustoimintoa.

Vierailija
44/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnaton raivo? Ei kuulosta ihan terveeltä. Itse koen korkeintaan pientä ärtymystä ja sitäkin vain, jos olen kysynyt jotain, mihin tarvitsen vastauksen. 

Vierailija
45/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en raivostu, mutta ei se kivaltakaan tunnu. Lähinnä tunnen itseni tyhmäksi ja hylätyksi. Sehän on pahimmillaan ghostaamista, mikä tarkoittaa, ettet merkkaa sillä toiselle peetäkään.

Enkä nyt siis tarkoita mitään yhdentekeviä viestejä, joihin ei tarvikaan vastata. Tarkoitan sellaisia, joissa kysyt jotain tai paljastat itsestäsi jotain intiimiä. Jos toinen yhtäkkiä vain ignooraa sinut, on se hylkäämistä ja valtapeliä.

Totta kai ne ignooraa kun paljastat niille intiimiasioitasi eli lähetät pippelikuvia. Ei sellaista kukaan halua. 

Vierailija
46/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt hävytöntä ja törkeää, että noin tärkeän ihmisen viestiin ei vastata heti!

Kammottava, narsistinen loukkaus!

Vierailija
47/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viestin voi "kuitata luetuksi"??? Ei mulla ainakaan ole mitään kuittaustoimintoa.

Se kuittautuu automaattisesti, kun avaat viestin wa:ssa. Viestin alalaidassa on kaksi hakasta, joista ensimmäinen muuttuu siniseksi, kun viesti menee perille ja toinen muuttuu siniseksi, kun viesti on luettu eli avattu wa:ssa tai merkity luetuksi ponnahdusilmoituksessa. 

Vierailija
48/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti on vielä aika vähän, jos ei ole akuutti kysymys. 

Itseäni ei ikinä ärsytä, mutta stressaa ja ahdistaa, jos tarvitsen vastauksen johonkin työhön liittyvään asiaan. Tuntuu, että työt jumittuu. 

Vierailija
49/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ne ignooraa kun paljastat niille intiimiasioitasi eli lähetät pippelikuvia. Ei sellaista kukaan halua. 

Olen nainen. Esimerkki jostain intiimistä vois olla vaikka jotain, jossa paljastan tunteitani viestikumppanille. Ja esimerkki kysymyksestä voisi olla vaikka tapaamisen ehdottaminen tai kysymys siitä, miten hän jonkin asian kokee.

Mutta eipä siinä, tiedän kyllä, että edustan vähemmistöä ajatuksineni.

Vierailija
50/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuittautuu automaattisesti, kun avaat viestin wa:ssa. Viestin alalaidassa on kaksi hakasta, joista ensimmäinen muuttuu siniseksi, kun viesti menee perille ja toinen muuttuu siniseksi, kun viesti on luettu eli avattu wa:ssa tai merkity luetuksi ponnahdusilmoituksessa. 

Juu, tämän tajusinkin että 2 sinistä hakasta tulee automaattisesti eikä sitä tarvitse itse "kuitata luetuksi", niin kuin ap väitti tekevänsä.

Vierailija
51/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan hetkessä raivostuvia yleensä aika tyhmiä ihmisiä. Niin ne henkirikoksetkin yleensä tehdään, ja selitellään jonain witun walkoisina raivoina.

sori, mut otan aina etäisyyttä, jos huomaan ihmisen olevan kiivas. Se ei ole tavoiteltava eikä hyvä luonteenpiirre.

Vierailija
52/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin vastaa silloin kun vastaa. Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin vastailla typeriin WA-viesteihin 24/7.

Tämän ymmärtäis, jos viestiä ei olisi katsonut. Jos on aikaa katsella viestejä, niin miksei olis aikaa myös vastata niihin?

Ei aina ole. Jos viesti vaatii muutakin vastausta kuin OK niin ihan suosiolla vastaan vasta sitten kun on aikaa ja ajatus mukana. Tämä on mielestäni kohteliasta myös lähettäjää kohtaan että viestiin vastataan muutakin kuin peukku tai ok.

Vierailija
53/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei ikinä ärsytä, mutta stressaa ja ahdistaa, jos tarvitsen vastauksen johonkin työhön liittyvään asiaan. Tuntuu, että työt jumittuu. 

Soita.

Vierailija
54/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa minun kehitysvammaiselta veljeltäni. Tosin veli ei kiroile eikä raivoa. Hän lähettää 5 minuutissa vähintään 3 "moi *minun nimeni* lähetin viesti, koska vastaat" viestiä. Sen jälkeen viestit lyhenevät tyyliin: "moi *nimi*, koska vastaat", "*nimi* vastaa jo" jne. jne. Tätä jatkuu, kunnes vastaan. Joskus vähän raskasta, mutta yritän ymmärtää, ettei hän voi vammalleen mitään. 

Vierailija
55/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka "paljastaa itsestään jotain intiimiä" whatsapissa???!!! Ootko ap joku pervo dicpic-lähettäjä??? Eipä ihme, ettei kukaan halua vastata viesteihin. 

Vierailija
56/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Kaikki ei toimi puhelimen ehdoilla. Vastaan sitten kun se minulle sopii.

Vierailija
57/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt se on ghoustaamista jos ei heti vastaa? 

Ghoustaaminen tarkoittaa sitä ettei IKINÄ enää vastaa.

Vierailija
58/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tämän tajusinkin että 2 sinistä hakasta tulee automaattisesti eikä sitä tarvitse itse "kuitata luetuksi", niin kuin ap väitti tekevänsä.

Hän tarkoitti juurikin niitä hakasia. Ne ovat nimeltään lukukuittaus. ja jos lukee viestin aloitusnäytöltä, siinä voi ihan konkreettisesti kuitata luetuksi näppäämällä "merkitse luetuksi". Tämä ei tule näkyviin, jos ei ole wa:ssa ponnahdusilmoitukset käytössä. 

Vierailija
59/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai työasioita saa whatsapissa hoitaa? Lähetä sähköposti.

Vierailija
60/129 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan viestit joissa paljastetaan tunteita tmv. ANSAITSEVAT harkitun ja ajatuksella muotoillun vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi