Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että naisen on tehtävä itse aloite, jos haluaa miehen?

Vierailija
09.05.2024 |

Oon odotellut jo monta vuotta, että joku kiinnostuisi minusta, mutta hiljaista on ollut.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jäävät yksin, jotka eivät osaa lukea merkkejä toisen kiinnostuksesta ja vastavuoroisuudesta. He joko odottavat hiljaa, että joku muu tekisi jotain tai sitten he tekevät aloitteita osaamatta tulkita toisen kiinnostusta oikein.

Näitä on sekä miehissä että naisissa.

Itse olen aina tehnyt aloitteen ja saanut kerran pakit, mutta periaatteessa saanut ne miehet, jotka olen halunnutkin. Mutta en lähesty ketään, josta en näe, että hän on kiinnostunut myös minusta.

Kysymyksesi on siis väärin asetettu.

En osaa lukea mitään merkkejä ja silti on aina ollut kysyntää, ettei se ihan noinkaan mene. 

Vierailija
22/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies lähestyy naista jos on kiinnostunut 

Eli tästä voidaan päätellä, että yksikään mies ei ole tämän viiden vuoden aikana ollut kiinnostunut? Onko siis mitään mieltä minun edes lähestyä ketään, kun todennäköisesti kohde ei ole kiinnostunut?

Ap

Älä usko tuota. Kyllä erittäin monelta mieheltä jäävät aloitteet tekemättä, kun ei vain rohkeus riitä. Esimerkiksi minulta ovat jääneet, enkä usko olevani kummoinenkaan poikkeus.

Näin se on minullakin. Olen kiinnostunut tai en, niin en tee aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on nykyään annettava ymmärtää että on OK lähestyä, koska metoo ja rikoslaki.

Vierailija
24/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tästä voidaan päätellä, että yksikään mies ei ole tämän viiden vuoden aikana ollut kiinnostunut? Onko siis mitään mieltä minun edes lähestyä ketään, kun todennäköisesti kohde ei ole kiinnostunut?

Ap

Kyllä aloitteellinen nainen kelpaa monelle miehelle vaikka ei olekaan kiinnostava eikä varsinkaan niin kiinnostava, että mies itse näkisi tarpeelliseksi olla aloitteellinen.

Kyllä se vakkariseksi vähäksi aikaa kelpaa jos nainen siihen mahdollisuutta tarjoaa.

Vierailija
25/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä usko tuota. Kyllä erittäin monelta mieheltä jäävät aloitteet tekemättä, kun ei vain rohkeus riitä. Esimerkiksi minulta ovat jääneet, enkä usko olevani kummoinenkaan poikkeus.

Samaa mieltä. Kyllä mieskin tarvitsee sen vastavuoroisuuden, että hän uskaltaa tulle lähemmäs eikä välttämättä vie juttua pitemmälle, jos nainen ei tule vastaan. 

Minulla oli nuorempana paljon kysyntää, mutta halusin itse tutustumalla valikoida miehiä, joten tein paljonkin aloitteita. Suurin osa niistä ei tietenkään johda mihinkään, kun ei synkkaa, joten aloitteita ei mielestäni kannata ajatella liian huolestuneena. Se on vain tavallista juttelua ja tutustumista. 

Ihmisiä kannattaa tavata paljon ja erilaisissa paikoissa, jos etsii kumppania. Niin itse tekisin, ellen olisi varattu. On paljon helpompi muutenkin löytää sopiva samoista elämänympyröistä joissa itsekin liikkuu.

Vierailija
26/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.            Saa vielä jonkun pervon tai pedofiilin leiman tai urpon kun suurin osa naisista on hulluja narsisteja.

Vierailija
27/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kiinnostava ja kaunis, niin sulla olis jo puoliso. Keskity muihin asioihin. 

Vierailija
28/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin miehen kieltäytyminen tutustumisesta oli, kun sanoi, että minunlaisella naisella on varmaan miehiä joka sormelle, että ei kiitos. Aivan törkeä oletus ja loukkaus. Minulla on ollut tasan yksi petikumppani elmäni aikana ja siitäkin on yli 5v aikaa. 

Vierailija
29/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat sen miehen, jonka oikeasti haluat, tee aloite.

Tämä.

Vierailija
30/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa tarpeeksi hän tekee kyllä aloitteen ja suhteen edetessä kaikkensa saadakseen naisen. 

Lähestymällä miestä itse voi kyllä tärpätä mutta vaarana voi olla, että mies on kanssasi vaan koska olet ihan ok nainen eikä mies muitakaan saanut, mies siinä samalla sitten vilkuilee parempaa vaihtoehtoa. Toki voihan siinä käydä hyvinkin. 

Vierailija
31/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat sen miehen, jonka oikeasti haluat, tee aloite. Jos sinulle kelpaa joku muu, niin odottele.

Tämähän se.

Vierailija
32/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiinnostavaa. Mikä siinä pelottaa? En itsekään juuri tehnyt sinkkuna aloitteita, mutten toisaalta oikeastaan koskaan katsellut tai huomioinut ketään, vaan keskityin muihin asioihin. En ole tullut ajatelleeksi että toisilla voi olla kyse juuri tuosta rohkeuden puutteesta. 

Liittynee oleellisesti alhaiseen itsetuntoon. Pelko siitä, että hutera korttitalo romahtaa lopullisesti. Toisaalta tuntuisi vaivaannuttavalta, jos joutuu epäonnistuneen aloitteen jälkeen vielä olemaan tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa.

Hupaisaa kyllä, sitä arvioi itseään tiukemmilla kriteereillä kuin muita. En minä muista ihmisistä ajattele mitään pahaa, päinvastoin, vaikka tekisivätkin puihin meneviä aloitteita.

Vierailija
33/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kyllä, toisaalta ehdokas valikoima voi sitten olla mitä vaan, pultsarista pressaan.

Vierailija
34/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse tehdä.     Pelimiehet tekevät aloitteita ja vaihtavat usein sekä voivat pettääkkin.  Jos teet  itse  voit välttyä pelimieheltä.

Vierailija
35/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on, että kun nainen joutuu tehdä aloitteen,  suhteella tuskin on kovin hyvä onnistumisprosentti.  Miestä ehkä houkuttaa vain se, että nainen on halukas lähestymään. Mitään suurta rakkautta ilmssa ei ole.

Vierailija
36/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta sitten saa kyllä tosiaan vaan miehen eikä aidosti kiinnostunutta miestä joka oikeasti haluaa olla parisuhteessa kyseisen naisen kanssa.

Sellaisia kivireki-tyyppisiä ja välttäähän se tämäkin paremman puutteessa -miehiä jotka hyvin nopsaan alkaa rutkuttamaan siitä, että nainen on ihan vääränlainen ja pitäisi olla enemmän sitä ja vähemmän tätä.

Se kun on tietenkin aloitteellisen naisen vika, että on oma itsensä eikä kyseisen miehen unelmatyttöystävä eli se kaikkien kuolaama superkuumis johon miehellä ei ikinä ole saumaa mutta jonka aloitteesta mies haaveilee..

Tämä. Ja näitä suhteita näkee aivan liikaa. 

Vierailija
37/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa itse tehdä.     Pelimiehet tekevät aloitteita ja vaihtavat usein sekä voivat pettääkkin.  Jos teet  itse  voit välttyä pelimieheltä.

Ei mua lähesty edes pelimiehet, joten ei ole tätäkään vaaraa.

Ap

Vierailija
38/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ajatustenlukija voi tietää ketä on kiinnostunut.

Moni ei anna siitä mitään merkkiä.

Vierailija
39/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin mutta nynnyllä miehellä ei tee mitään. 

Vierailija
40/169 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä kiinnostaa tarpeeksi hän tekee kyllä aloitteen ja suhteen edetessä kaikkensa saadakseen naisen. 

Lähestymällä miestä itse voi kyllä tärpätä mutta vaarana voi olla, että mies on kanssasi vaan koska olet ihan ok nainen eikä mies muitakaan saanut, mies siinä samalla sitten vilkuilee parempaa vaihtoehtoa. Toki voihan siinä käydä hyvinkin. 

Kaikkeni tein. Ei vain nainen kiinnostunut tarpeeksi. Teki itsekin jotain, ja nyt on perhe. Mulla ei.

Aina se on molemminpuolinen valinta ja molempien kannattaa olla aktiivisia. Tosin nirsompina naisilla on ehkä enemmän valtaa valita.