Itseäni vanhemman miesystävän rahan kitsastelu
Mitenkähän minä ilmaisen tämän.. mikään sugardaddy homma tää ei ole. Mä olen 26 v itseni elättävä työssäkäyvä nainen ja seurustelen 47 v eronneen miehen kanssa. En etsinyt vanhempaa miestä mutta näin kävi. Hänellä on 17 ja 21 v lapset. Erosta on vuosia aikaa. Mies on hyvissä töissä mutta jotenkin tää tuntuu siltä kun teinin kanssa olisi.
En ole rahan takia tässä mutta ihmettelen kun ulkona syöntikin on jotain heseä. Kerran on haettu noutokiinalaista tän vajaa vuoden aikana. Luulisi että vanhempi mies olisi varakkaampi ja tarjoisi jotain joskus. Yli teinitason. Kerran käyty leffassa ja siellä osti popparit ym.
Mun kaverit joilla oman ikäiset miehet, kyllä tarjotaan muutakin. Käydään matkoilla.
Maksaa vain yhdestä elarit enää. Tietääkseni eksä ei pumppaa rahaa mieheltä mutta en mitään muutakaan keksi enää. Hänellä on tavallinen auto ja asunto.
Pidetäänkö mua vain sängyn lämmittäjänä? Yhteen muutto ollut puheena, sitten kun lapset lähtee maailmalle mutta se voi kestää koska tuo 17 v vasta on lukion ekalla. Ja voi jäädä kotiin jatko-opiskelut suorittamaan.
Tekisi mieli sanoa että popparit tulille, niin kyllästyttää taas.
Hän ei juo eikä polta mitä arvostan. On nuorena käyttänyt alkoa mutta ei enää kiinnosta. Itse käyn joskus kavereiden kanssa baarissa ja tämä on miehelle ok.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tarvitse olla kyse kitsastelusta tai muustakaan. Kyse voi olla vain siitä, ettei mies pidä ravintoloissa käymisestä. Hese tai noutoruoka menee, koska se on nopeaa eikä eikä tarvitse jäädä ravintolaan pitkäksi aikaa.
Aiemmin kävi. Ketjussa ilmenee.
Eikö yhtään halua miellyttää naistaan?
Mikä kiire sieltä ravintolasta olisi aina, ettei koskaan voi mennä. Kotiin urheilua katsomaan tietty.
naisilla on outo käsitys, että kaikki vanhemmat miehet olisivat rikkaita
Vierailija kirjoitti:
Kuivilla oleva alkoholisti? Ehkäpä ero tullut alkoholinkäytön takia. Haluaako hän enää uutta pikkulapsiperhe-elämää? Mieti tarkkaan mitä itse vielä haluat elämältä.
Itse veikkaan tuota kuivilla olevaa alkoholistia. Tyypillisesti käyttäytyy noin. Ei uskalla ottaa riskiä lähtemällä vaikka ravintolaan tai matkalle. Kun muut juovat, voi piru ottaa vallan. Tai vaikkei ottaisikaan niin häntä tympäsöö katsella kun muut pitävät kivaa. Hän ei enää voi. Siksi hese tai nouto kiinalainen.
Joku sanoi että äijä ei haluaisi elää pröystäilevästi. Oikein nauratti. Mitä ihmeen pröystäilyä on joku kiinalainen ravintola? Ja maksoihan se noutokin.
Mitä järkeä ottaa nuorena misuna vanha ukko, jos siitä ei edes hyödy mitenkään? :D Totaalinen huijaus. Kannattaisi AP:n toimia kuten kaverinsa ja ottaa omanikäinen, eikä tuollaista pihiä vanhusta
Vierailija kirjoitti:
Itsehän nämä miehet sitä mainostavat, kun nuorien naisten perään vonkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Minun tapailumies vienyt minua ihan kunnon ravintolaan vaikka ei ole rikas edes. On työtönkin tällä hetkellä mutta oltiin viimeksi ihan kunnon pizzeriassa ja mies maksoi pizzat 40 euroa ja minä juomat 28 euroa.
No mitä järkeä on laittaa pizzeriaan 68 euroa?? Siitähän tässä on kyse, että kaikille se ravintolassa syöminen ei ole mikään parisuhteen huipentuma tai elämisen edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse maksa omia ruokiasi vaan odotat hänen maksavan?
Ap:n kuvio on sugardaddy ilman sitä sokeria. Mies tuossa voittaa kun hesellä kuittaa ulkona syönnitkin. Kuulostaa juntilta.
Hese on niin hirveää paskaa, että en söisi vaikka ilmaiseksi saisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse maksa omia ruokiasi vaan odotat hänen maksavan?
Ap:n kuvio on sugardaddy ilman sitä sokeria. Mies tuossa voittaa kun hesellä kuittaa ulkona syönnitkin. Kuulostaa juntilta.
Mitä nainen tuossa "häviää"? Miksi oletusarvo on että naisena pitää saada ilmaista materiaa ja ruokaa?
Kyllä minä miehenä tarjoan, ja olen myös elättänyt perheeni ja puolisoni. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
En ole rahan perässä, mutta...
No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.
Ap rakastui, tuskin yritti iskeä kultasuoneen.
Miksi ihmeessä nuorena lapsettomana sinkkunaisena otit yli 20 vuotta vanhemman äijän jolla lapsiakin vielä elätettävänä???
Haluatte ap miehen kanssa elämältä eri asioita ja näyttää olevan arvotkin erilaisia. Ehkä kannattaa vaan kiittää häntä yhteisestä ajasta ja siirtyä seuraavaan mieheen, jolla on enemmän sama meininki kuin itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin mies lämpenee enää uudelle perheelle, kun yhden on jo aikuiseksi saakka kasvattanut.
Miten niin? Useinhan miehille tulee (uudelleen) vauvakuume 5-kymppisenä vaikka heillä olisikin jo aikuisia lapsia.
Ihmettelen myös Behmiä ja Hintsaa, jotka ottivat itseään vanhemmat ex-ukkomiehet joilla lapsia elätettävänä. Kun kerran suurin osa 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia, miksi ihmeessä suostuvat uusioperhe-elämään. Ymmärtäisin jos naisilla itselläänkin on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän nämä miehet sitä mainostavat, kun nuorien naisten perään vonkuvat.
Ja jos se varallisuus on kiinni taloissa, autoissa, mökeissä ja rahastoissa niin eipä siitä paljon ole iloa tyttöystävälle. Mies voi olla todella pihi mutta on samalla todella varakas. Eli mies ei ole valehdellut kun kertoi rikkauksistaan. Jätti vaan sanomatta että sinuun en tuhlaa yhtään. Nojoo, se hese.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan suhteessa kaikki mieltymykset ole täysin identtisiä puolison kanssa. Meistä kumpikin nauttii siitä, kun toinen nauttii. Ja jos aina sanoo toiselle, että mene ja tee itseksesi tai kavereiden kanssa, niin silloinhan puoliso jakaa elämänsä parhaat hetket aina jonkun toisen kanssa. Mikä parisuhde se sellainen on?
Ap, jos et muuta hyvää keksi tästä suhteesta, kuin että mies ei juo ja polta, niin ota mikä tahansa lemmikki mieluummin. Sekään ei juo ja polta ja sen kanssa voi sentään tehdä jotain kivaa.
Niin ja jos se juomattomuus johtuu entisestä liikakäytöstä niin ei hyvä. Kielii vaan siitä tuo että ennen mentiin ja juhlittiin, nyt maitolasi kourassa heseen. Ja yber juhlapäivänä haetaan kiinalaista noutona. On teknisesti ottaen raitis mutta henkisesti vielä kiinni viinassa.
Nauratti tuo että lemmikki ei juo ja polta. Kotoa löyt
Mustille Marlborot ja Mirrille Minttulikööriä.
ei sillä mitään rahaa oo :D 47v ja +-0 tilanne tilillä kokoajan. moni elää kädestä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tarvitse olla kyse kitsastelusta tai muustakaan. Kyse voi olla vain siitä, ettei mies pidä ravintoloissa käymisestä. Hese tai noutoruoka menee, koska se on nopeaa eikä eikä tarvitse jäädä ravintolaan pitkäksi aikaa.
Aiemmin kävi. Ketjussa ilmenee.
Eikö yhtään halua miellyttää naistaan?
Mikä kiire sieltä ravintolasta olisi aina, ettei koskaan voi mennä. Kotiin urheilua katsomaan tietty.
Aiemmin kävi, mutta ei käy enää. Itselläni on ihan sama homma. Nuorempana ravintolassa käynti oli nautinto, mutta nykyisin ei saa lähdettyä. Sitten joskus jos puolipakosta menee, niin koko käynti on pettymys. Liikaa hälinää ja odottelua eikä ruokakaan ole kummoista.
Minäkin seurustelin nuorena vähän aikaa 18v vanhemman miehen kanssa eikä hän koskaan tarjonnut minulle mitään ulkona käydessä. Paitsi synttärinä ravintolassa pääruuan ja drinkin mutta jälkiruoan sain maksaa itse. Hän ehkä oli luonteeltaan pihi.
Elämme kurjia aikoja. Täytyy säästää kaikessa. Gold diggeröintiinkin nykyään riittää hesemättö. Voiko tästä enää nipistää? No jos dyykkaus lasketaan niin voi.
Jos ap on jonkun mielestä gold digger niin en todellakaan ihmettele jos tämän mielipiteen lausujalla niin sanotusti flaksi ei käy.