Itseäni vanhemman miesystävän rahan kitsastelu
Mitenkähän minä ilmaisen tämän.. mikään sugardaddy homma tää ei ole. Mä olen 26 v itseni elättävä työssäkäyvä nainen ja seurustelen 47 v eronneen miehen kanssa. En etsinyt vanhempaa miestä mutta näin kävi. Hänellä on 17 ja 21 v lapset. Erosta on vuosia aikaa. Mies on hyvissä töissä mutta jotenkin tää tuntuu siltä kun teinin kanssa olisi.
En ole rahan takia tässä mutta ihmettelen kun ulkona syöntikin on jotain heseä. Kerran on haettu noutokiinalaista tän vajaa vuoden aikana. Luulisi että vanhempi mies olisi varakkaampi ja tarjoisi jotain joskus. Yli teinitason. Kerran käyty leffassa ja siellä osti popparit ym.
Mun kaverit joilla oman ikäiset miehet, kyllä tarjotaan muutakin. Käydään matkoilla.
Maksaa vain yhdestä elarit enää. Tietääkseni eksä ei pumppaa rahaa mieheltä mutta en mitään muutakaan keksi enää. Hänellä on tavallinen auto ja asunto.
Pidetäänkö mua vain sängyn lämmittäjänä? Yhteen muutto ollut puheena, sitten kun lapset lähtee maailmalle mutta se voi kestää koska tuo 17 v vasta on lukion ekalla. Ja voi jäädä kotiin jatko-opiskelut suorittamaan.
Tekisi mieli sanoa että popparit tulille, niin kyllästyttää taas.
Hän ei juo eikä polta mitä arvostan. On nuorena käyttänyt alkoa mutta ei enää kiinnosta. Itse käyn joskus kavereiden kanssa baarissa ja tämä on miehelle ok.
Kommentit (119)
Onko se sit siitä kiinni, ettei ole tarkkoja suunnitelmia, ja homma on vain jäänyt ilmaan roikkumaan? Ei olla sovittu niin että pöytä varattu ravintolasta viikonlopuksi.
Hänellä on kaksi lasta. Se tietää köyhyyttä. Lapset tarvitsevat taloudellista tukea korkeakouluopintojen loppuun saakka. Lisäksi 10 vuoden päästä lähentelee kuuttakymppiä, joten päästähän ukko menemään.
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that.
Miehesi on jo tehnyt ja nähnyt mielestään kaiken.
Todennäkösesti säästää rahaa tulevaan eläkkeeseensä.
Ja on myös saita kirjotuksistasi päätellen ap.
Ei ole ihmistyyppiä joka elättäis exäänsä tai lapsiaan euroakaan ylimääräistä.
Pidä varasi ap tai kohta olet miehellesi kupattava sugarmammy.
Saa sulta nuorta laatupim.saa. Mistä kaikki vauvan +45 vee miehet vaan voivat unelmoida. Ja sä maksat vieläpä puolet kaikesta eikä sua edes tartte viedä syömään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that.
Jos 47 v mies on jo noin loppu niin silloin on sairas tai masentunut. Mun mutsi meni yli kuuskymppisenä naimisiin uudelleen, osti miehensä kanssa mökin, matkusti ja kävi teatterissa jne. Ei todellakaan alle 50v kuulu elää kuin olisi jo kuollut. Uusi nuori nainenkin vielä ja tuhraa jotain hesejä, siis mitä?
Masennus.
Vanhat miehet viihtyy kotona. Ei halua matkustella enää, eikä käydä ravintolassa. Miten sinun omat vanhemmat, samaa ikäluokkaa? Käykö he missään enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse maksa omia ruokiasi vaan odotat hänen maksavan?
Ap:n kuvio on sugardaddy ilman sitä sokeria. Mies tuossa voittaa kun hesellä kuittaa ulkona syönnitkin. Kuulostaa juntilta.
Kaurapuuro- ja eltaantunut naurishuttudaddy.
Lonkerot näppiksellä :) :)
Olen seurustellut aikoinaan vähän samantapaisessa kuviossa. Onhan se ankeaa kun toista ei kiinnosta mikään muu kuin (lähes) ilmaiset huvit. Ehkä hän sijoittaa rahansa muttei sitten koskaan raatsi niitä käyttää. Yksinollessaan ihailee pankkitilin saldoa ja salkkuaan. Saattaa antaa myös lapsilleen enemmän kuin mitä sinulle kertoo, joka on täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rahan perässä, mutta...
No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.
Niin, kyllä hän aiemmin, perheensä kanssa matkusteli. Ja eksän kanssa käytiin muuallakin kun hesellä. On ihan itse livauttanut tai lapsilta kuullut. Kertoneet jotain juttua josta ilmennyt.
Kun ehdotan jotain niin ei kiellä vaan sanoo että täytyy mennä joskus tms. Koskaan se joskus ei toteudu.
Mun veli sanoi että jos on raitistunut alkoholisti niin se selittäisi tuon. Ei enää voi/halua käydä ravintolassa, matkalla tms. En kyllä usko tuohon.
Ap.
Siis oletteko näyttäytyneet usein julkisesti? Va
Tietysti käytte kaupassa yhdessä. Pistää sut varmaan maksamaan puolet ostoksistaan sillon.
Kyselee ovelasti mitä haluut syödä ja maksattaa sulla puolet.
Jos ootte sun luona niin käyttekö sillonkin kaupassa, ja kuka sillon maksaa?
Itse olin kynnysmattona exälleni kauan ennenku tajusin missä mennää. Ja me oltiin samanikäsiä.
Toi ukko vie sua ap kun litran mittaa. Älä jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sit siitä kiinni, ettei ole tarkkoja suunnitelmia, ja homma on vain jäänyt ilmaan roikkumaan? Ei olla sovittu niin että pöytä varattu ravintolasta viikonlopuksi.
No mikäs siinäkin oli kun se kiinalainenkin safka piti hakea pieru verkkareissa kotiin. Miksei voitu jäädä ravintolaan syömään sitä. Sen yhden kerran kun johonkin mentiin. Veikkaan raitistuneen alkkiksen syndroomaa. Kaikki kiva tehtiin känässä eksän/kavereiden kanssa ja nyt elämä on säästöä ja heseä. Ja uskomaton munkki että löytynyt nuori nainen joka tuskin kauaa tuossa kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that.
Jos 47 v mies on jo noin loppu niin silloin on sairas tai masentunut. Mun mutsi meni yli kuuskymppisenä naimisiin uudelleen, osti miehensä kanssa mökin, matkusti ja kävi teatterissa jne. Ei todellakaan alle 50v kuulu elää kuin olisi jo kuollut. Uusi nuori nainenkin vielä ja tuhraa jotain hesejä, siis mitä?
Masennus.
SAITUUS.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kaksi lasta. Se tietää köyhyyttä. Lapset tarvitsevat taloudellista tukea korkeakouluopintojen loppuun saakka. Lisäksi 10 vuoden päästä lähentelee kuuttakymppiä, joten päästähän ukko menemään.
No mitä nämä eronneet 50 v äijät on jotka ottaa niitä sugar tyttöjä? On niilläkin äijillä pentuja yleensä... Tuo ap.n äijän panostus on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that.
Masennus.
SAITUUS.
Onkohan tuon ukon poika se Superkaakaopaninitreffipoju? : D
Mitäs läksit!
Hänen varansa ovat hänen!
Ei sun, hoida omilla rahoilla omat ostoksesi!
Ihme Lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nämä eronneet 50 v äijät on jotka ottaa niitä sugar tyttöjä? On niilläkin äijillä pentuja yleensä... Tuo ap.n äijän panostus on vitsi.
Tää ei ole sugardaddy, tää on miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ole sugardaddy, tää on miesystävä.
Sama asia, ei vaan kehtaa sanoa ääneen!
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se niin on että jos nuoren naisen saa, niin täytyy sitä jotain löytyä pöytään mieheltäkin. Hän pitää sua siis arvottomana, että olet hänen tasollaan ilman panostusta.
Mitään tasoja ei ole olemassa. Taasko unohdit?
Vierailija kirjoitti:
En ole rahan perässä, mutta...
No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.
Päinvastoin. Juuri se tekee varakkaaksi että ei tuhlaa rahoja eikä pröystäile niillä. Jos on tuhlaamiseen taipuvainen mitkään tulot ei riitä vaurastumiseen.
Olette liian erilaisia. Liikaa ikäeroa ja hänellä lapset ja sulla ei. Sukupolviero.
Etsi omanikäinen ja hän tehköön samoin..
Noin muuten ihmettelen asennetta täällä että mies hyväksikäyttäisi tilannetta jotenkin. Rahankäytön suhteen suhde on tasa-arvoinen, mitä hyväksikäyttöä tässä nyt on? Vai pitääkö miehen sittenkin panostaa enemmän vaikka jutusta ei käynyt edes ilmi se onko tästä tarkoitus tulla seurustelua vakavampaa, onko edes mitään yhteisiä suunnitelmia?
Ap, turha vertailla kavereihin. Moni mies voi elää leveästi eikä ikinä sitten ole mitään säästöjä mihinkään. Ja nuo masennusväitteetkin on naurettavia, jos vain elää eri tavalla. Tärkeämpää kuin nämä ulkoiset huuhaajutut on se, saatko tästä suhteesta sen mitä tulevaisuudessa haluat?
saat kuitenkin paljon enemmän kuin tavallisena katu horona. olet niin tunnettu ettei sinun kanssa kehtaa esiintyä julkisesti