Itseäni vanhemman miesystävän rahan kitsastelu
Mitenkähän minä ilmaisen tämän.. mikään sugardaddy homma tää ei ole. Mä olen 26 v itseni elättävä työssäkäyvä nainen ja seurustelen 47 v eronneen miehen kanssa. En etsinyt vanhempaa miestä mutta näin kävi. Hänellä on 17 ja 21 v lapset. Erosta on vuosia aikaa. Mies on hyvissä töissä mutta jotenkin tää tuntuu siltä kun teinin kanssa olisi.
En ole rahan takia tässä mutta ihmettelen kun ulkona syöntikin on jotain heseä. Kerran on haettu noutokiinalaista tän vajaa vuoden aikana. Luulisi että vanhempi mies olisi varakkaampi ja tarjoisi jotain joskus. Yli teinitason. Kerran käyty leffassa ja siellä osti popparit ym.
Mun kaverit joilla oman ikäiset miehet, kyllä tarjotaan muutakin. Käydään matkoilla.
Maksaa vain yhdestä elarit enää. Tietääkseni eksä ei pumppaa rahaa mieheltä mutta en mitään muutakaan keksi enää. Hänellä on tavallinen auto ja asunto.
Pidetäänkö mua vain sängyn lämmittäjänä? Yhteen muutto ollut puheena, sitten kun lapset lähtee maailmalle mutta se voi kestää koska tuo 17 v vasta on lukion ekalla. Ja voi jäädä kotiin jatko-opiskelut suorittamaan.
Tekisi mieli sanoa että popparit tulille, niin kyllästyttää taas.
Hän ei juo eikä polta mitä arvostan. On nuorena käyttänyt alkoa mutta ei enää kiinnosta. Itse käyn joskus kavereiden kanssa baarissa ja tämä on miehelle ok.
Kommentit (119)
Jos ei ole rahaa, niin ei ole rahaa, mitä sitä ihmettelet? Voi olla velkoja ja jos nyt maksaa yksin kämppää, autoa jne, niin siihen menee iso siivu rahaa. Palkka ei nouse enää ja lapset rahaa tarvitsevat.
Hankkiudu raskaaksi hänelle niin näet miehen motivaation.
Miksi hänen pitäisi tarjota? Tarjoatko itse hänelle?
Nuorten aikuisten ei todellakaan kannata seurustella vanhojen miesten kanssa. Elämäntilanteenne ovat nyt ja tulevaisuudessa menossa aina ihan eri vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi tarjota? Tarjoatko itse hänelle?
No tarjoaahan ap ainakin tiedät kyllä mitä
Olet kertakaikkisen tyhmä! Miksi roikut miehessä, jos vaan valitat hänen tapojaan?
Kuivilla oleva alkoholisti? Ehkäpä ero tullut alkoholinkäytön takia. Haluaako hän enää uutta pikkulapsiperhe-elämää? Mieti tarkkaan mitä itse vielä haluat elämältä.
Te ette sovi toisillenne. Kyse ei ole iästä tai rahasta vaan sulla on nolo mäkkimies. Et vain tajua kuinka nolo, koska hän on vanhempiesi ikäinen niin luulet tietyn nolouden määrän kuuluvan asiaan. Tyttöparka.
Miksi ap on tämän miehen kanssa? MIIIIIIKSI?
Hän ei ole antanut miehen raittiutta lukuunottamatta mitään vihjettä siitä, miksi hän hengailee henkisesti puolikuolleen äijän kanssa, joka ei halua tehdä ap:n kanssa mitään. Nuori 26-vuotias nainen jolla elämä ja kaikki hauskuus vielä edessä kuluttaa aivonystyränsä miettiessään miksi mies ei vie ravintolaan.
En ymmärrä tuollaista vinkumista. Miehelläsi on erilaiset elämänarvot kuin sinulla. Kaikki eivät halua tuhlata omaisuuttaan ns. turhuuksiin, kuten etelänmatkoihin, ylikalliisiin ravintoloihin, hienoihin autoihin ja muuten vaan ylelliseen elämään. Meitä on moneen junaan ja 99,9% meistä ei halua elää juuri sinun mielitekojesi mukaan. Vielä jää se 0,1 prossaa, josta voit löytää hengenheimolaisesi.
Eikö se tajua että nussiminen MAKSAA!!!???
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tajua että nussiminen MAKSAA!!!???
Näin se vain on! Taas yksi näistä miehen reppanoita, jotka kuvittelee olevansa lahja maailman naisille ja pitäisi muka saada ilmaisia seksuaalipalveluja?
Hankkiudu siitä eroon ja etsi normaali mies.
oot pelkkä patja. mies satsaa lapsiinsa ja omaan elämäänsä, siihen ei kuulu sinulle minkään asian tarjoaminen. sinua käytetään hyväksi. varaa ilta kalliiseen ravintolaan, syö ja juo hyvin, maksun tullessa sano, että lompakko jäi kotiin. ota video miehen naamasta ja kato sitä niinkauan, että vihdoin jätät tuon hyväksikäyttäjän. prostituoidulle maksetaan enemmän hänen seurastaan, mitä mies on koskaan valmis maksamaan sinulle. olet alemmalla tasolla hänen silmissään, mitä maksulliset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rahan perässä, mutta...
No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.
Niin, kyllä hän aiemmin, perheensä kanssa matkusteli. Ja eksän kanssa käytiin muuallakin kun hesellä. On ihan itse livauttanut tai lapsilta kuullut. Kertoneet jotain juttua josta ilmennyt.
Kun ehdotan jotain niin ei kiellä vaan sanoo että täytyy mennä joskus tms. Koskaan se joskus ei toteudu.
Mun veli sanoi että jos on raitistunut alkoholisti niin se selittäisi tuon. Ei enää voi/halua käydä ravintolassa, matkalla tms. En kyllä usko tuohon.
Ap.
Mies on vaan keski-ikäinen. Ei saa aikaiseksi, ei tule mieleen, ei ole kiinnostunut kuin omasta mielestään kivoista jutuista. Sellainen henkinen plösähdys ja väsähtäminen. Ja se ei kyllä siitä muutu, pahenee vaan.
Vaikuttaa siltä, että hakusessa on provider, mutta tämä mies ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se niin on että jos nuoren naisen saa, niin täytyy sitä jotain löytyä pöytään mieheltäkin. Hän pitää sua siis arvottomana, että olet hänen tasollaan ilman panostusta.
Seurasta maksamista kutsutaan prostituutioksi. Harva nainen haluaa mieltää itsensä h_raksi.
Niin eivät anna rahasta mutta ainoa syy antamiselle on erilaisten asioiden ostaminen?
Minun tapailumies vienyt minua ihan kunnon ravintolaan vaikka ei ole rikas edes. On työtönkin tällä hetkellä mutta oltiin viimeksi ihan kunnon pizzeriassa ja mies maksoi pizzat 40 euroa ja minä juomat 28 euroa.
Hän valittaa miehen olevan teini kun ei tuhlaile tai arvosta pröystäilevää elämäntapaa.
Itse hän vinkuu itselleen erityislounaita sekä hauskuutusta kuten huonotapainen lapsi konsanaan.