Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseäni vanhemman miesystävän rahan kitsastelu

Vierailija
09.05.2024 |

Mitenkähän minä ilmaisen tämän.. mikään sugardaddy homma tää ei ole. Mä olen 26 v itseni elättävä työssäkäyvä nainen ja seurustelen 47 v eronneen miehen kanssa. En etsinyt vanhempaa miestä mutta näin kävi. Hänellä on 17 ja 21 v lapset. Erosta on vuosia aikaa. Mies on hyvissä töissä mutta jotenkin tää tuntuu siltä kun teinin kanssa olisi. 

En ole rahan takia tässä mutta ihmettelen kun ulkona syöntikin on jotain heseä. Kerran on haettu noutokiinalaista tän vajaa vuoden aikana. Luulisi että vanhempi mies olisi varakkaampi ja tarjoisi jotain joskus. Yli teinitason. Kerran käyty leffassa ja siellä osti popparit ym. 

Mun kaverit joilla oman ikäiset miehet, kyllä tarjotaan muutakin. Käydään matkoilla. 

Maksaa vain yhdestä elarit enää. Tietääkseni eksä ei pumppaa rahaa mieheltä mutta en mitään muutakaan keksi enää. Hänellä on tavallinen auto ja asunto. 

Pidetäänkö mua vain sängyn lämmittäjänä? Yhteen muutto ollut puheena, sitten kun lapset lähtee maailmalle mutta se voi kestää koska tuo 17 v vasta on lukion ekalla. Ja voi jäädä kotiin jatko-opiskelut suorittamaan. 

Tekisi mieli sanoa että popparit tulille, niin kyllästyttää taas. 

Hän ei juo eikä polta mitä arvostan. On nuorena käyttänyt alkoa mutta ei enää kiinnosta. Itse käyn joskus kavereiden kanssa baarissa ja tämä on miehelle ok. 

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää opiskelijana seurustelin työssäkäyvän miehen kanssa. Ja mää maksoin aina hampurilaiset koska ei "viitsinyt rikkoa isoa seteliä". Kyllä kyrsi. Ei seurustella enää.

Vierailija
22/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kirjoitusasun perusteella ole 26 v vaan joku keski-ikäinen Pirjo trollaamassa. Z-sukupolvi ei käytä tuollaista kieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, koska en halua ajatella sinun haluavan hyötyä taloudellisesti vanhemman miehen kanssa seurustelusta maksattaen hänellä ravintolat ja matkat niin ehdotan tällaista ihan pariakin ajatusta, miten voisit ajatella asiaa:

1. keskustelet miehet kanssa, että sinusta olisi ihanaa käydä yhdessä treffeillä ja ulkomailla. Perustatte yhteisen taloustilin, johon siirrät oman osuutesi sopimastanne menosta ja mies toisen puolen. Jos siis tärkeämpää on yhteiset kokemukset kuin taloudellinen riippuvuus/hyöty.

2. keskustelet miehen kanssa, että millaisen tulevaisuuden haluaisit, mitkä asiat sinulle on tärkeitä. Tätä kannattaakin miettiä vähän pidemmälle, ettei tule yllätystä esim. perheen perustamisen kanssa ja isoja pettymyksiä. Harvoin mies lämpenee enää uudelle perheelle, kun yhden on jo aikuiseksi saakka kasvattanut. Samoin tulisi puhuttua muutkin tärkeät asiat, kuten matkustelut ja ravintolat sekä niihin osallistuminen (kts. kohta 1). Jos

Älä herran tähde perusta mitään taloustiliä noin pihin pikaruokapaikkamiehen kanssa. 

Ei missään nimessä kannata jatkaa suhdetta eikä muuttaa yhteen. Tuo pihiys ja junttius vaan pahenee.

Vierailija
24/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, koska en halua ajatella sinun haluavan hyötyä taloudellisesti vanhemman miehen kanssa seurustelusta maksattaen hänellä ravintolat ja matkat niin ehdotan tällaista ihan pariakin ajatusta, miten voisit ajatella asiaa:

1. keskustelet miehet kanssa, että sinusta olisi ihanaa käydä yhdessä treffeillä ja ulkomailla. Perustatte yhteisen taloustilin, johon siirrät oman osuutesi sopimastanne menosta ja mies toisen puolen. Jos siis tärkeämpää on yhteiset kokemukset kuin taloudellinen riippuvuus/hyöty.

2. keskustelet miehen kanssa, että millaisen tulevaisuuden haluaisit, mitkä asiat sinulle on tärkeitä. Tätä kannattaakin miettiä vähän pidemmälle, ettei tule yllätystä esim. perheen perustamisen kanssa ja isoja pettymyksiä. Harvoin mies lämpenee enää uudelle perheelle, kun yhden on jo aikuiseksi saakka kasvattanut. Samoin tulisi puhuttua muutkin tärkeät asiat, kuten matkustelut ja ravintolat sekä niihin osallistuminen (kts. kohta 1). Jos

Mihin tuo taloustili tarvitaan? 

Että näyttäisi, että mies tarjoaa? Voihan sitä.ihan vaan sanoa että lasku erikseen...

Vierailija
25/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaista tilannetta elävänä miehenä sanoisin, että en juuri ajattele tai kaipaa ulkonasyömistä. Silloin kun olin nuori ei ruokapaikoissa käymisen kulttuuri ollut samanlainen kuin nykyään 20-30 vuotiailla. Hesessä käyntikin on lasten kautta opittu juttu.

Jos haluat päästä syömään paremmin tai maykoille, sun pitää avata tahtotilaasi kumppanillesi. Rahasta se ei ole kiinni, vaan enemmän siitä että asia ei tule mieleen.

Vierailija
26/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma pohjimmiltaan se, että mies ei yritä tehdä sinuun vaikutusta?

Ihastunut mies yleensä haluaa tehdä hyvän vaikutuksen vaikkapa suunnittelemalla kivat treffit tai tarjoamalla illallisen. Jos mies ei edes yritä, niin... no, ehkä et ole hänelle tärkeä. 

Vierailija
27/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä tärvvee turhuuven.

Vierailija
28/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut mies yleensä haluaa tehdä hyvän vaikutuksen vaikkapa suunnittelemalla kivat treffit tai tarjoamalla illallisen. Jos mies ei edes yritä, niin... no, ehkä et ole hänelle tärkeä. 

Miksi olisi kun reikää saa ilman lahjuksiakin.

Vierailija
29/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaista tilannetta elävänä miehenä sanoisin, että en juuri ajattele tai kaipaa ulkonasyömistä. Silloin kun olin nuori ei ruokapaikoissa käymisen kulttuuri ollut samanlainen kuin nykyään 20-30 vuotiailla. Hesessä käyntikin on lasten kautta opittu juttu.

Jos haluat päästä syömään paremmin tai maykoille, sun pitää avata tahtotilaasi kumppanillesi. Rahasta se ei ole kiinni, vaan enemmän siitä että asia ei tule mieleen.

Minun mieheni on 60-vuotias ja arvostaa hyviä ravintoloita. Kuten minäkin.

Vierailija
30/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on vaan tottunut käymään Hesessä, koska tykkää rasvaisesta perusmätöstä? Voisithan sinä AP yksinkertaisesti ehdottaa miehelle että kokeilisitte yhdessä jotain uutta ravintolaa?

Vierailija
31/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että hän on jo syönyt ravintoloissa jne niin paljon, ja matkustellut jne. ettei enää kauheasti kiinnosta. 

Kyllä tuo ikäero on turhan iso. 

Tuo voi olla jopa totta. 

Muistelen joskus kun seukkasin 30 v miehen kanssa (samaa ikää olin) kun sanoi ettei enää välitä matkustaa kun eksän kanssa meni niin paljon!!! Mä rakastan matkustamista. Siis itse maksan kun joku tähänkin tarttuu. 

Ei hyvä hyssykkä. En jatkanut enää. Tyyppi 30 ja elää kuin elämä olisi ohi. Löysin hyvän miehen, perhe perustettu ja matkoja tehdään. 

Mikä siinä matkustamisessa niin kiinnostaa? Sekö, että voit kehua käyneesi siellä ja siellä?

Vierailija
32/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rahan perässä, mutta...

No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.

Niin, kyllä hän aiemmin, perheensä kanssa matkusteli. Ja eksän kanssa käytiin muuallakin kun hesellä.  On ihan itse livauttanut tai lapsilta kuullut. Kertoneet jotain juttua josta ilmennyt. 

Kun ehdotan jotain niin ei kiellä vaan sanoo että täytyy mennä joskus tms. Koskaan se joskus ei toteudu. 

Mun veli sanoi että jos on raitistunut alkoholisti niin se selittäisi tuon. Ei enää voi/halua käydä ravintolassa, matkalla tms. En kyllä usko tuohon. 

Ap. 

Vierailija
33/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin korkealle olet läpesi arvon luullut vai oletko muillakin hinnoitellut.

Vierailija
34/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kirjoitusasun perusteella ole 26 v vaan joku keski-ikäinen Pirjo trollaamassa. Z-sukupolvi ei käytä tuollaista kieltä. 

Sen 26 vuotiaan äiti ? 

Vierailija
35/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. keskustelet miehen kanssa, että millaisen tulevaisuuden haluaisit, mitkä asiat sinulle on tärkeitä. Tätä kannattaakin miettiä vähän pidemmälle, ettei tule yllätystä esim. perheen perustamisen kanssa ja isoja pettymyksiä. Harvoin mies lämpenee enää uudelle perheelle, kun yhden on jo aikuiseksi saakka kasvattanut. Samoin tulisi puhuttua muutkin tärkeät asiat, kuten matkustelut ja ravint

Pikaruokapailkamies! 

Astetta kehittymeempi kuin kotitreffimies? 

Vierailija
36/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.

Niin, kyllä hän aiemmin, perheensä kanssa matkusteli. Ja eksän kanssa käytiin muuallakin kun hesellä.  On ihan itse livauttanut tai lapsilta kuullut. Kertoneet jotain juttua josta ilmennyt. 

Kun ehdotan jotain niin ei kiellä vaan sanoo että täytyy mennä joskus tms. Koskaan se joskus ei toteudu. 

Mun veli sanoi että jos on raitistunut alkoholisti niin se selittäisi tuon. Ei enää voi/halua käydä ravintolassa, matkalla tms. En kyllä usko tuohon. 

Ap. 

Siis oletteko näyttäytyneet usein julkisesti? Vai tapailetteko vain kahdestaan? Voi olla ettei mies ajattele sinua julkisuhteena, vaan ainostaan sellaisena, jota tapailee salassa. Tuo ikäero voi selittää tuon asenteen. 

Vierailija
37/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se parempi ulkona syöminen oli noutokinkin haku. Onko mies masentunut, jyrääkö ex ja penskat liikaa? 

Vierailija
38/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that.

Miehesi on jo tehnyt ja nähnyt mielestään kaiken.

Todennäkösesti säästää rahaa tulevaan eläkkeeseensä.

Ja on myös saita kirjotuksistasi päätellen ap.

Ei ole ihmistyyppiä joka elättäis exäänsä tai lapsiaan euroakaan ylimääräistä.

Pidä varasi ap tai kohta olet miehellesi kupattava sugarmammy.

Vierailija
39/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

Siis oletteko näyttäytyneet usein julkisesti? Vai tapailetteko vain kahdestaan? Voi olla ettei mies

Nähdään julkisesti. Esitelty suvuille ja käydään kaupassa ym yhdessä. Ja siellä hesellä missä joskus tulee tuttuja vastaan ja mies on ihan okei. 

Vierailija
40/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse maksa omia ruokiasi vaan odotat hänen maksavan?

Ap:n kuvio on sugardaddy ilman sitä sokeria. Mies tuossa voittaa kun hesellä kuittaa ulkona syönnitkin. Kuulostaa juntilta. 

Kaurapuuro- ja eltaantunut naurishuttudaddy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä