Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseäni vanhemman miesystävän rahan kitsastelu

Vierailija
09.05.2024 |

Mitenkähän minä ilmaisen tämän.. mikään sugardaddy homma tää ei ole. Mä olen 26 v itseni elättävä työssäkäyvä nainen ja seurustelen 47 v eronneen miehen kanssa. En etsinyt vanhempaa miestä mutta näin kävi. Hänellä on 17 ja 21 v lapset. Erosta on vuosia aikaa. Mies on hyvissä töissä mutta jotenkin tää tuntuu siltä kun teinin kanssa olisi. 

En ole rahan takia tässä mutta ihmettelen kun ulkona syöntikin on jotain heseä. Kerran on haettu noutokiinalaista tän vajaa vuoden aikana. Luulisi että vanhempi mies olisi varakkaampi ja tarjoisi jotain joskus. Yli teinitason. Kerran käyty leffassa ja siellä osti popparit ym. 

Mun kaverit joilla oman ikäiset miehet, kyllä tarjotaan muutakin. Käydään matkoilla. 

Maksaa vain yhdestä elarit enää. Tietääkseni eksä ei pumppaa rahaa mieheltä mutta en mitään muutakaan keksi enää. Hänellä on tavallinen auto ja asunto. 

Pidetäänkö mua vain sängyn lämmittäjänä? Yhteen muutto ollut puheena, sitten kun lapset lähtee maailmalle mutta se voi kestää koska tuo 17 v vasta on lukion ekalla. Ja voi jäädä kotiin jatko-opiskelut suorittamaan. 

Tekisi mieli sanoa että popparit tulille, niin kyllästyttää taas. 

Hän ei juo eikä polta mitä arvostan. On nuorena käyttänyt alkoa mutta ei enää kiinnosta. Itse käyn joskus kavereiden kanssa baarissa ja tämä on miehelle ok. 

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi äijä maksaa tai jäädä ilman nuorta seuraa. Se on pihi p joka katsoo voivansa roikuttaa sua hese-hamppareilla. Arvosta itseäsi sillä sulla alkaa olla ulkonäön puolesta vikat parhaat vuodet löytää rikas mies. 

Vierailija
62/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs läksit!

Hänen varansa ovat hänen!

Ei sun, hoida omilla rahoilla omat ostoksesi!

Ihme Lokkeja.

Tässä ei tarkoitettu lokki/sokerisetäjuttuja. Vaan sitä että onhan se nyt kumma kun vakavarainen keski-ikäinen ukko vaan treffeille menee johonkin heseen. Nuoret ja vanhat käy kyllä muuallakin. Ja ketjussa on ilmitullut että tämäkin ukko aiemmin kyllä uhrasi läheistensä hyvinvointiin. Miksei siis nyt, vakavaraisrena viisikymppisenä? Herättää kysymyksiä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette liian erilaisia. Liikaa ikäeroa ja hänellä lapset ja sulla ei. Sukupolviero.

Etsi omanikäinen ja hän tehköön samoin..

Harva 50vee nainen tuollaisen tupajumin ottaa. Yhtä hauskaa kun pala pahvia. 

Vierailija
64/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Onhan tuollaisia miehiä maamme pullollaan. Minäkin tunnen joitain. Osa eronneet, osa pitkässä liitossa. 

Vierailija
65/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa että haluat elareita itsellesi.

Vierailija
66/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan suhteessa kaikki mieltymykset ole täysin identtisiä puolison kanssa. Meistä kumpikin nauttii siitä, kun toinen nauttii. Ja jos aina sanoo toiselle, että mene ja tee itseksesi tai kavereiden kanssa, niin silloinhan puoliso jakaa elämänsä parhaat hetket aina jonkun toisen kanssa. Mikä parisuhde se sellainen on?

Ap, jos et muuta hyvää keksi tästä suhteesta, kuin että mies ei juo ja polta, niin ota mikä tahansa lemmikki mieluummin. Sekään ei juo ja polta ja sen kanssa voi sentään tehdä jotain kivaa.

Vierailija
67/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa sua, oletko vain rahan perässä vai et?

Vierailija
68/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikki, en jatkaisi.

Vierailija
69/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ikäeron takiako sen miehen pitäisi maksaa naiselle? Vai sukupuolen? En tajua. Eikö ainakin viimeiset 50 vuotta ole seurustelusuhteissa maksettu yleensä omat kulut itse?

Vierailija
70/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan suhteessa kaikki mieltymykset ole täysin identtisiä puolison kanssa. Meistä kumpikin nauttii siitä, kun toinen nauttii. Ja jos aina sanoo toiselle, että mene ja tee itseksesi tai kavereiden kanssa, niin silloinhan puoliso jakaa elämänsä parhaat hetket aina jonkun toisen kanssa. Mikä parisuhde se sellainen on?

Ap, jos et muuta hyvää keksi tästä suhteesta, kuin että mies ei juo ja polta, niin ota mikä tahansa lemmikki mieluummin. Sekään ei juo ja polta ja sen kanssa voi sentään tehdä jotain kivaa.

Niin ja jos se juomattomuus johtuu entisestä liikakäytöstä niin ei hyvä. Kielii vaan siitä tuo että ennen mentiin ja juhlittiin, nyt maitolasi kourassa heseen. Ja yber juhlapäivänä haetaan kiinalaista noutona. On teknisesti ottaen raitis mutta henkisesti vielä kiinni viinassa. 

Nauratti tuo että lemmikki ei juo ja polta. Kotoa löytyy koira ja kissa. Mielikuva jotenkin huvittavaa :) 

Vierailija
71/119 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette liian erilaisia. Liikaa ikäeroa ja hänellä lapset ja sulla ei. Sukupolviero.

Etsi omanikäinen ja hän tehköön samoin..

Harva 50vee nainen tuollaisen tupajumin ottaa. Yhtä hauskaa kun pala pahvia. 

Näin.  Paluu hesen maailmaan mistä on päässyt yli jo noin 30 vuotta sitten. Ööö.. joo tota. Nyt kun lapset maailmalla, velat maksettu etc niin palaako lähtöruutuun? 

Ottaisin vitsinä. Ihmettelen todella jos ap jaksaa tuota elämää. 

Vierailija
72/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa sua, oletko vain rahan perässä vai et?

Kirjoititko tosissasi? Keski-ikäinen ukko onnistunut saamaan seurakseen lapsensa ikäisen naisen. Työssäkäyvän. Niin nyt onkin paikka testata onko tyttö rahan perässä? Koskahan tää hesetesti loppuu? 

Johan nuoretkin ihmiset huomioi toisiaan! Käydään ravintolassa, teatterissa ym.. Puhumattakaan sitten kun on keski-ikäinen ukko niin heselinjalla vaan! 

Vierailija
73/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olla noin vanhan ukon kanssa jos ei hän edes maksa mistään?

Vierailija
74/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kunnon gold digger.

Vierailija
75/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tarvitse olla kyse kitsastelusta tai muustakaan. Kyse voi olla vain siitä, ettei mies pidä ravintoloissa käymisestä. Hese tai noutoruoka menee, koska se on nopeaa eikä eikä tarvitse jäädä ravintolaan pitkäksi aikaa.

Vierailija
76/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisit sugardaddyn mutta et haluaisi kutsua sitä sugardaddyksi vaan tasa-arvoiseksi parisuhteeksi.

Vierailija
77/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rahan perässä, mutta...

No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.

Itse olen 43-vuotias nainen, eikä minuakaan kiinnosta nuo asiat. Harmi että olen ap:n miehelle jo liian vanha.

Vierailija
78/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nuorempi mies jonka elämään kuuluu ravintolat ja aktiivinen kaupunkielämä.

Vierailija
79/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs läksit!

Hänen varansa ovat hänen!

Ei sun, hoida omilla rahoilla omat ostoksesi!

Ihme Lokkeja.

Tässä ei tarkoitettu lokki/sokerisetäjuttuja. Vaan sitä että onhan se nyt kumma kun vakavarainen keski-ikäinen ukko vaan treffeille menee johonkin heseen. Nuoret ja vanhat käy kyllä muuallakin. Ja ketjussa on ilmitullut että tämäkin ukko aiemmin kyllä uhrasi läheistensä hyvinvointiin. Miksei siis nyt, vakavaraisrena viisikymppisenä? Herättää kysymyksiä... 

Eivät kaikki halua käydä hienommissa paikoissa. En itsekään, ja yli 40-vuotias olen.

Vierailija
80/119 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rahan perässä, mutta...

No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.

Niin, kyllä hän aiemmin, perheensä kanssa matkusteli. Ja eksän kanssa käytiin muuallakin kun hesellä.  On ihan itse livauttanut tai lapsilta kuullut. Kertoneet jotain juttua josta ilmennyt. 

Kun ehdotan jotain niin ei kiellä vaan sanoo että täytyy mennä joskus tms. Koskaan se joskus ei toteudu. 

Mun veli sanoi että jos on raitistunut alkoholisti niin se selittäisi tuon. Ei enää voi/halua käydä ravintolassa, matkalla tms. En kyllä usko tuohon. 

Ap. 

Kuulostaa siltä että mies odottaa että sinä järjestät. Mitä jos kysyisit mieheltä, että mentäiskö kunnolla syömään jos varaan pöydän? Jos mies ei kieltäydy, niin varaat sen, ja ravintolassa varaudut maksamaan. Mies sitten tarjoutuu maksamaan tai ei tarjoudu.

Toki kannattaa miettiä oletko valmis siihen, että luultavasti joudut jatkossakin hoitamaan suunnittelut ja varaukset, jos johonkin haluat.

Meillä on miehen kanssa omien tilien lisäksi yhteinen tili johon molemmilla kortit. Tilille laittamme kuukausittain saman verran rahaa. Ravintoloissa yms. keskenämme vitsaillaan, että "mä tarjoon tällä kertaa ;)", vaikka oikeasti raha lähtee samalta tililtä riippumatta kumpi maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi