Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä juoruilijoista oikeasti, mutta

Vierailija
09.05.2024 |

Yhden juoruilijatapauksen olen pitänyt lähelläni, jolta kuulen mielenkiintoisimmat työpaikkasotkut ja suhdekuviot! Hän on siis työtoverini.

Ilman hänen juorujaan, olisin aivan pihalla mistä puhutaan ja mitä kukakin suunnittelee ja aikoo!

En lähde mukaan muutenkuin kuuntelemalla, tiedän että hiljaisesti hyväksyn hänen juoruilunsa, kun en puolusta ketään, kenestä hän puhuu. En kerro hänelle omia asioitani koska luotto häneen on nolla, mutta olen todennut että ihan hyvä olla yksi "tiedonlähde" elämässä. 

Ihan viihdyttävää kuunnella! Kyllä jokaisen elämässä pitää yksi Ulla Taalasmaa olla!!!

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

No tämä juuri. Nauttivat jokaisen ihmisen kiusaamisesta. Onkivat koko ajan muista esille joitakin tunteita joita vielä analysoivat itse mielensä mukaisesti. Missä oli oma elämä? Ja miksi kukaan ei halua enää kysyä keneltäkään mitään suoraan? Monesti puhun jo valmiiksi ääneen asioita ja kuulemma pilaan kaiken manipulaation ja tuon itseni julki. Se on kulkaas tarkoituskin.

Juoruilu ei ole aina pahantahtoista. 

On ihan hyvä tietää enemmän kuin omalla paljaalla silmällä näkee. 

Verkostot voi järkätä toisistaan kiinnostuneet ihmiset yhteen, vinkata tarvitsijalle taiturin tai keventää ja sujuvoittaa kohtaamisia, joissa olisi mielipahan riski. 

Hyvän tarinaniskijän jutut voivat viihdyttää.

Nää syöjättäret ja myrkynkeittäjät on oma ihmislajinsa. 

Vierailija
42/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana ketju, pakko myöntää! 

Aiheuttaa itsessänikin semmoista salaista kihelmöintiä kun olen olevinaan se jota ei juorut kiinnosta mutta todellisuudessa kiinnostaa mutta siitä ei saisi puhua kun muuten TUOMITAAN 👀😀

Hei! Kiva kuulla ja kiitos!

Tämä se pointti onkin että suuri osa syyllistyy samaan mutta samalla tuomitsee. Järki sanoo että näin ei pidä tehdä mutta tunne vie kohokohdan hetkellä! Painotan etten kerro eteenpäin tämän minun Ullani juoruja, kuuntelen kyllä! Ja kiero olen silti, sehän jo tiedetään!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

No eipäs oo pahempi ku ei vie asioita eteenpäin vaa pitää ne omana tietonaan tai etunaan miten vain.

Vierailija
44/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pelleilijät eivät tiedä työelämästä mitään, ovat kateellisia uraa luoville tälle maalle tärkeille ihmisille. Työyhteisä voi olla antoisa ja palkitseva, kun kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Käärmeet, rosvot ja lusmuilijat huomataan kyllä heti. Nykyään toki työnantajan kassaa voi tyhjentää jopa vuoden päivät ennenkuin se huomataan?

Täällä lusmut heittävät läppää millaista olisi olla töissä. Noilla eväillä ei töitä irtoa, paitsi luudan varressa,  siinä ei pahemmin työyhteisöä pääse syntymään.

Toki luudanjaossa voi ilveillä, kuka saa parhaimman luudan ja kenelle jäi pelkkä varsi käteen.

Vierailija
45/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pelleilijät eivät tiedä työelämästä mitään, ovat kateellisia uraa luoville tälle maalle tärkeille ihmisille. Työyhteisä voi olla antoisa ja palkitseva, kun kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Käärmeet, rosvot ja lusmuilijat huomataan kyllä heti. Nykyään toki työnantajan kassaa voi tyhjentää jopa vuoden päivät ennenkuin se huomataan?

Täällä lusmut heittävät läppää millaista olisi olla töissä. Noilla eväillä ei töitä irtoa, paitsi luudan varressa,  siinä ei pahemmin työyhteisöä pääse syntymään.

Toki luudanjaossa voi ilveillä, kuka saa parhaimman luudan ja kenelle jäi pelkkä varsi käteen.

Itse oon hyvä työssäni mutta silti kuuntelen kaikkien juorut enkä puutu niihin eli oon kommentoimatta.

Omat asiani hoidan johtajan kanssa kyllä ja tien oikeuteni. Osaan puolustaa itseäni vaikken osaa puolustaa muita jos heistä juoruillaan. 

Eli hyvin pärjään töissä eikä mun käteen jää vain luudanvarsi!

Vierailija
46/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap:han toimii ihan tavallisesti kuten muutkin tai valtaosa ihmisistä: pesee kätensä kun ei ole puhunut kenestäkään pahaa, se Ullahan se oli joka puhui. Eikä edes juorua eteenpäin, eli ainakin siitä pisteet!

Vierailija
47/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Tiedostan kaikki nämä, esitän tyhmempää tämän tyypin seurassa jotta saan ongittua enemmän tietoa. Esitän etten muka ole tuotakaan tajunnut ja hän saa siitä bensaa liekkeihin.

Olen ovela jolla on varmasti psykopaatin piirteitäkin ja pidän sitä etuna tässä asiassa! 

En hauku ketään koskaan kenellekään, edes tätä elämäni Ullaa!

Mitäs tästä sanotte? Haukkukaa, ei tunnu missään!

Ap

Olet vaan huomionhakuinen ja tylsistynyt, ihan kuten kaikki muutkin tämän roskapalstan provoajat.

Vierailija
48/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Tiedostan kaikki nämä, esitän tyhmempää tämän tyypin seurassa jotta saan ongittua enemmän tietoa. Esitän etten muka ole tuotakaan tajunnut ja hän saa siitä bensaa liekkeihin.

Olen ovela jolla on varmasti psykopaatin piirteitäkin ja pidän sitä etuna tässä asiassa! 

En hauku ketään koskaan kenellekään, edes tätä elämäni Ullaa!

Mitäs tästä sanotte? Haukkukaa, ei tunnu missään!

Ap

Olet vaan huomion

Miksi olet tällä roskapalstalla? Huomionhakua? Ettei sussakin pikku-Ulla nyt jostain huutele 😅

Vierailija
49/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan . Olet siivous alalla

Vierailija
50/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää aloitusotsikko on best! Kertoo kaiken 😀

"En pidä juoruilijoista oikeasti, mutta......"

Vierailija
51/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän että olen vähintäänkin yhtä paha!

Otan sen draamana kuten kauniit ja rohkeat!

Se hetki, kun oletkin itse perättömien huhujen kohteena. Varmasti nautit. 

Toivon hartaasti että joutuu rankimman kautta. Tekopyhä ihminen " en pidä juoruilusta, mutta"....

Vierailija
52/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon hyvä työssäni mutta silti kuuntelen kaikkien juorut enkä puutu niihin eli oon kommentoimatta.

Omat asiani hoidan johtajan kanssa kyllä ja tien oikeuteni. Osaan puolustaa itseäni vaikken osaa puolustaa muita jos heistä juor

Olin taas liian kärkäs, sori siitä. Hienoa, että tiedät oikeutesi ja varmasti myös velvollisuutesi, nillä pärjää. Kaltaisiasi tämä entinen hyvinvointivaltio tarvitsee kipeästi. Olisi ikävää jos kaikki tekijät muuttaisivat muille maille.

Vierailija
53/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee, lähes kaikilla on työelämässään samanlainen juoruilija, joko yksi tai useampi, ellei jopa itse ole!

Kukaan ei siis ole toistaan parempi! Herkästi täällä vauvapalstalla tosin teilataan kun on rehellinen tai paljastaa jotain mitä suuri osa muutkin ovat 😆

Kaksinaismoralistista, sanon minä, arvon mammat!

Vierailija
54/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä juuri. Nauttivat jokaisen ihmisen kiusaamisesta. Onkivat koko ajan muista esille joitakin tunteita joita vielä analysoivat itse mielensä mukaisesti. Missä oli oma elämä? Ja miksi kukaan ei halua enää kysyä keneltäkään mitään suoraan? Monesti puhun jo valmiiksi ääneen asioita ja kuulemma pilaan kaiken manipulaation ja tuon itseni julki. Se on kulkaas tarkoituskin.

Juoruilu ei ole aina pahantahtoista. 

On ihan hyvä tietää enemmän kuin omalla paljaalla silmällä näkee. 

Verkostot voi järkätä toisistaan kiinnostuneet ihmiset yhteen, vinkata tarvitsijalle taiturin tai keventää ja sujuvoittaa kohtaamisia, joissa olisi mielipahan ris

Aamen 🙏

Vierailija
55/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin kerronko mut kerron nyt.

Minä toimin myös noin työpaikallani mutta teen astetta paskemmin: jos juoruilija juoruaa jostakin ihmisestä josta pidän, kerron sen tietysti sille ystävälle ja seuraan sitä mylläkkää mikä siitä syntyy.

T.sopankeittäjä

Tämän jälkeen syöt kaikki keitoksesi ihan itse kun kukaan ei kerro sinulle mitä sinusta juoruillaan selkäsi takana ja koko elämäsi romahtaa jossakin kohdassa tämän kaiken tultua ilmi.

Vierailija
56/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi jotenkin räyheän vahva? Kuulostat aika nololta lähinnä. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin parempana tai fiksumpana ihmisenä? Asenteestasi paistaa pahasti ilkeys läpitte.

Luitko kommenttini? Kirjoitin olevani paha. En parempi tai fiksumpi. Mutta nyt kyllä tunnen ylemmyyttä sinuun verrattuna!

Ja miksi tunnet näin ilman syytä?

Vierailija
57/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi jotenkin räyheän vahva? Kuulostat aika nololta lähinnä. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin parempana tai fiksumpana ihmisenä? Asenteestasi paistaa pahasti ilkeys läpitte.

En ole sanallakaan väittänyt olevani fiksumpi tai parempi! Rehellinen ainoastaan, siitä kuinka kiero olenkaan!

Ap

Se näkyy läpi, ei sitä tarvitse sanoakaan aina. Opettele lukemaan.

Vierailija
58/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko kommenttini? Kirjoitin olevani paha. En parempi tai fiksumpi. Mutta nyt kyllä tunnen ylemmyyttä sinuun verrattuna!

Ja miksi tunnet näin ilman syytä?

Varmaankin siksi kun et ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
59/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän olevani vielä pahempi ku samas talos asuu nainen kenestä EN pidä, mut hän kertoo kaikki talon asiat ni tiiän sit aivan kaiken niin mielistelen ja kuuntelen tän naisen tarinoinnit. Hän luulee et pidän hänestä mutta en oikeasti jaksa häntä kuin vaan sen verran että kuulen mitä talossa taas kerran on tapahtunut ..

No minä taas sanoisin että pidän kyllä koska ymmärrän tätä hänen tyyliä tai en nyt niin pidä mutta olen turvallinen kohde juoruilla eikä minulla ole tuollaisia tausta-ajatuksia. Nekin saattaa kyllä näkyä vaikka oletatte etteivät ne näy. Ei tietenkään aina tai heti mutta kuitenkin. 

Vierailija
60/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuitenkin soittelen esihenkilöni kanssa vapaalla josta kukaan muu ei tiedä :D

Täällä on näköjään tosi moni ainakin jollain lailla kiero työssään

Soitellaan vain, mukavaa kun kerrot yksityisasioitasi luottamuksellisesti minulle. 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan