En pidä juoruilijoista oikeasti, mutta
Yhden juoruilijatapauksen olen pitänyt lähelläni, jolta kuulen mielenkiintoisimmat työpaikkasotkut ja suhdekuviot! Hän on siis työtoverini.
Ilman hänen juorujaan, olisin aivan pihalla mistä puhutaan ja mitä kukakin suunnittelee ja aikoo!
En lähde mukaan muutenkuin kuuntelemalla, tiedän että hiljaisesti hyväksyn hänen juoruilunsa, kun en puolusta ketään, kenestä hän puhuu. En kerro hänelle omia asioitani koska luotto häneen on nolla, mutta olen todennut että ihan hyvä olla yksi "tiedonlähde" elämässä.
Ihan viihdyttävää kuunnella! Kyllä jokaisen elämässä pitää yksi Ulla Taalasmaa olla!!!
Kommentit (100)
Ymmärrän aloituksen mutta on tärkeää olla nostamatta itseään kenenkään yläpuolelle.
Itse voin kyllä kuunnella ja ottaa kantaakin rehellisestikin mutta en käytä hyväkseni kenenkään juoruilua. En myöskään saa nautintoa toisten juoruilusta tai kenenkään kärsimyksestä enkä pidä siitä että jos haluat juoruilla minulle niin odotat jotakin tietynlaista reaktiota josta saisit lisää hyvää oloa tai nautintoa. Se näyttää olevan pettymys, näen kyllä hymysi mutta valitettavasti en koe tarvetta arvostella ja olla samaa mieltä kanssasi jotta saisit tehdä siitäkin havaintoja olenko aito ja rehellinen. On tämä mennyt monimutkaiseksi. Että mikä olikaan tämän juoruilun tarkoitus loppuviimein?
Vierailija kirjoitti:
Minä sorrun samaan mut en tee tätä siviilielämässä
Miksi re sorrutte samaan? Saatte pahalle olollenne tyydytyksiä? Aitous on parasta. Mielipiteitä saa olla mutta ei kannata lähteä valehtelemaan ja arvostelemaan toisen mukaan vain muka tukeaksensa häntä hänen tunteissaan.
Mahtaako ullat kumminkin toivoa jotain toiminnallaan, esim. asenteiden muutosta ja huonoa käytöstä joitakuita kohtaan? Tai itselleen zuosiota tai edes seuraa ettei vaan jäisi ulkopuolelle, kun ulkopuolisestahan sitten puhutaan. Onko ullalla itsellään mitään suunnitelmia joista irma voisi tiedottaa? Vai paikalleen jähmettymisen korvikkeeksikohan seuraillaan sitten kaikkea liikkuvaa omankin elämän edestä? Ou nou...
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮
No tämä juuri. Nauttivat jokaisen ihmisen kiusaamisesta. Onkivat koko ajan muista esille joitakin tunteita joita vielä analysoivat itse mielensä mukaisesti. Missä oli oma elämä? Ja miksi kukaan ei halua enää kysyä keneltäkään mitään suoraan? Monesti puhun jo valmiiksi ääneen asioita ja kuulemma pilaan kaiken manipulaation ja tuon itseni julki. Se on kulkaas tarkoituskin.
Työskentelen päiväkodissa jossa kans yks ulla työkaverina joka tietää KAIKKIEN lasten vanhemmista kaikki erot, uudet suhteet ym. kiemurat ja kyllä, kuuntelen hyvin tarkasti sen kertomukset lasten vanhemmista eli syyllistyn samaan kuin aloittaja! Enkä tiiä miks eli mitä siitä saan tai hyödyn. Tartteeko hyötyä mitään? Miks sellasta ees kysytään et mikä tän tarkotus on?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on töissä tommonen Ulla :D
Meillä on diili että toisillemme kerrotaan asiat mitä töissä tapahtuu, ja suunnitellaan kuinka saadaan lisää selville eli toinen kysyy joltain jonkun asian ja sit jauhetaan siitä yhdessä!
Tämä vielä kierompaa mutta toivon ettei ne muut saa tietää diilistänne...
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako ullat kumminkin toivoa jotain toiminnallaan, esim. asenteiden muutosta ja huonoa käytöstä joitakuita kohtaan? Tai itselleen zuosiota tai edes seuraa ettei vaan jäisi ulkopuolelle, kun ulkopuolisestahan sitten puhutaan. Onko ullalla itsellään mitään suunnitelmia joista irma voisi tiedottaa? Vai paikalleen jähmettymisen korvikkeeksikohan seuraillaan sitten kaikkea liikkuvaa omankin elämän edestä? Ou nou...
Siis missä hitossa on kaikkien itsevarmuus, vahvuus ja rohkeus? Kuka haluaa esittää koko ajan jotakin vain siksi että joku pitäisi hänestä? Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen päiväkodissa jossa kans yks ulla työkaverina joka tietää KAIKKIEN lasten vanhemmista kaikki erot, uudet suhteet ym. kiemurat ja kyllä, kuuntelen hyvin tarkasti sen kertomukset lasten vanhemmista eli syyllistyn samaan kuin aloittaja! Enkä tiiä miks eli mitä siitä saan tai hyödyn. Tartteeko hyötyä mitään? Miks sellasta ees kysytään et mikä tän tarkotus on?
Tiesitkö mikä tässä on se paha varjopuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on töissä tommonen Ulla :D
Meillä on diili että toisillemme kerrotaan asiat mitä töissä tapahtuu, ja suunnitellaan kuinka saadaan lisää selville eli toinen kysyy joltain jonkun asian ja sit jauhetaan siitä yhdessä!
Tämä vielä kierompaa mutta toivon ettei ne muut saa tietää diilistänne...
Tiedättekö miten meitä naurattaa nähdä tuota toimintaa ja vielä ymmärtää että siinä ei olisi mitään järkeä. Onnea vain kaikille epävarmoille sokeille ihmisille. Varmasti sanon ääneen aina tarpeen vaatiessa vastauksia niihin asioihin jotka näen sinun katseestasi. Näin sinäkin näyt läpi todellisten ajatuksiesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮
Kyllä. Tiedän että olen vähintäänkin yhtä paha!
Otan sen draamana kuten kauniit ja rohkeat!
Kuvitteletko olevasi jotenkin räyheän vahva? Kuulostat aika nololta lähinnä. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin parempana tai fiksumpana ihmisenä? Asenteestasi paistaa pahasti ilkeys läpitte.
Pohdin kerronko mut kerron nyt.
Minä toimin myös noin työpaikallani mutta teen astetta paskemmin: jos juoruilija juoruaa jostakin ihmisestä josta pidän, kerron sen tietysti sille ystävälle ja seuraan sitä mylläkkää mikä siitä syntyy.
T.sopankeittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko olevasi jotenkin räyheän vahva? Kuulostat aika nololta lähinnä. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin parempana tai fiksumpana ihmisenä? Asenteestasi paistaa pahasti ilkeys läpitte.
Luitko kommenttini? Kirjoitin olevani paha. En parempi tai fiksumpi. Mutta nyt kyllä tunnen ylemmyyttä sinuun verrattuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sanallakaan väittänyt olevani fiksumpi tai parempi! Rehellinen ainoastaan, siitä kuinka kiero olenkaan!
Ap
Meijän töissä läpimätä yhteisö ku kukaan ei jaksa enää taistella niitä ilkeilijöitä vastaan. Eli me kaikki siis ollaan samassa veneessä ku ap ku hiljasesti hyväksytään se niitten rouvien touhu. Ollas jo luovutettu joten pakko kuunnella juoruja ku ei oikeestaa voi korvatulppiakaa laittaa.
Esihlöt ja johtajatkin samanlaisia!
Myönnän olevani vielä pahempi ku samas talos asuu nainen kenestä EN pidä, mut hän kertoo kaikki talon asiat ni tiiän sit aivan kaiken niin mielistelen ja kuuntelen tän naisen tarinoinnit. Hän luulee et pidän hänestä mutta en oikeasti jaksa häntä kuin vaan sen verran että kuulen mitä talossa taas kerran on tapahtunut ..
Hei ihana ketju, pakko myöntää!
Aiheuttaa itsessänikin semmoista salaista kihelmöintiä kun olen olevinaan se jota ei juorut kiinnosta mutta todellisuudessa kiinnostaa mutta siitä ei saisi puhua kun muuten TUOMITAAN 👀😀
Mä piän lähelläni yhen tällaisen Ullan ja se hyödyttää koska olen esihenkilönä. Tää ulla kertoo kaiken esimerkiks jos joku suunnittelee saikuttamista tulevien pyhien aikaa tms niin tiedän varautua!
T. Esihenkilö joka kuuntelee korvat höröllä oman ullan kotkotukset
Vierailija kirjoitti:
Mä piän lähelläni yhen tällaisen Ullan ja se hyödyttää koska olen esihenkilönä. Tää ulla kertoo kaiken esimerkiks jos joku suunnittelee saikuttamista tulevien pyhien aikaa tms niin tiedän varautua!
T. Esihenkilö joka kuuntelee korvat höröllä oman ullan kotkotukset
Tunnustan, sama täällä!
-Ryhmävastaava
Minä kuitenkin soittelen esihenkilöni kanssa vapaalla josta kukaan muu ei tiedä :D
Täällä on näköjään tosi moni ainakin jollain lailla kiero työssään
Minä sorrun samaan mut en tee tätä siviilielämässä