Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä juoruilijoista oikeasti, mutta

Vierailija
09.05.2024 |

Yhden juoruilijatapauksen olen pitänyt lähelläni, jolta kuulen mielenkiintoisimmat työpaikkasotkut ja suhdekuviot! Hän on siis työtoverini.

Ilman hänen juorujaan, olisin aivan pihalla mistä puhutaan ja mitä kukakin suunnittelee ja aikoo!

En lähde mukaan muutenkuin kuuntelemalla, tiedän että hiljaisesti hyväksyn hänen juoruilunsa, kun en puolusta ketään, kenestä hän puhuu. En kerro hänelle omia asioitani koska luotto häneen on nolla, mutta olen todennut että ihan hyvä olla yksi "tiedonlähde" elämässä. 

Ihan viihdyttävää kuunnella! Kyllä jokaisen elämässä pitää yksi Ulla Taalasmaa olla!!!

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruajat kertovat kuultua tarinaa eteenpäin, tarina muotuu matkalla ihan omiin mittoihinsa, huomaisit tämän jos tietäisit mitä on oikeasti tapahtunut. Toksista ja jopa rikollista toimintaa.

*muotoutuu

Vierailija
82/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä juoruajilla ei tunnu olevan itsellään omaa elämää ollenkaan tai hän on siihen kovin tyytymätön ja pettynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä juoruajilla ei tunnu olevan itsellään omaa elämää ollenkaan tai hän on siihen kovin tyytymätön ja pettynyt. 

Nimenomaan! Mutta onneks mulla on kun olen vain kuuntelijan asemassa :D

-se joka ei kommentoi. 

Vierailija
84/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että pidät kuitenkin juoruilijoista ja kuuntelet niitä, valehtelet myös itsellesi, että et pidä. 

Vierailija
85/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruajat kertovat kuultua tarinaa eteenpäin, tarina muotuu matkalla ihan omiin mittoihinsa, huomaisit tämän jos tietäisit mitä on oikeasti tapahtunut. Toksista ja jopa rikollista toimintaa.

Niin? Kerrot itsestäänselvyyksiä.

Tietysti osaan kuunnella suodattimen kanssa ja aikahan aina näyttää mikä on totta ja mikä ei tai onko mikään. Siksi en kerrokaan niitä eteenpäin kun kaikki saattaa olla p:tä!

Ap

Vierailija
86/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tää sun toiminta on ihan normaalia!

Vierailija
87/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi naapuri muutti..nyt en tiedä enää kenestäkään mitään....ihmettelin vaan mistä tietonsa sai

Vierailija
88/100 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aivan varmasti joskus juoruilee, täällä on hyvä jeesustella. Kaikilla PITÄÄ olla vähintään 1 juorukaveri jonka kanssa voi kunnolla jauhaa P!

Juoruilu tai arvostelu tai pahansuopainen, niissä on eroja. Kaikki juoruilu ei ole pahasta! Jos multa kysytään et mitäs Mirkulle kuuluu ja sanon et se muutti ulkomaille pysyvästi ja sit ku sirkku sanoo mirkulle et kuulin että asut ulkomailla niin mirkku automaattisesti ajattelee"jaahas sitä on taas juoruiltu" vaikka se olis iloinen asia et se muutti

Vierailija
89/100 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

Ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
90/100 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on pitää yksi Ulla elämässä!

Vierailija
91/100 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullat on parhaita! 

Tuo on ihan tervejärkistä kun kuuntelee muttei kommentoi eikä lähde mukaan eikä varsinkaan kerro eteenpäin! 

Mulla on myös oma Ulla ja ai että mä nautin!!!

Vierailija
92/100 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ullat on parhaita! 

Tuo on ihan tervejärkistä kun kuuntelee muttei kommentoi eikä lähde mukaan eikä varsinkaan kerro eteenpäin! 

Mulla on myös oma Ulla ja ai että mä nautin!!!

Omakehu haisee, Ulla.

Vierailija
93/100 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulen aina uusimmat juorut.

Vierailija
94/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama mulla!

Mielenkiintoista kuulla kaikki juorut ja huhut yhdeltä ääliöltä, jonka pidän lähelläni juuri tämän takia! :D

Vierailija
95/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Tiedostan kaikki nämä, esitän tyhmempää tämän tyypin seurassa jotta saan ongittua enemmän tietoa. Esitän etten muka ole tuotakaan tajunnut ja hän saa siitä bensaa liekkeihin.

Olen ovela jolla on varmasti psykopaatin piirteitäkin ja pidän sitä etuna tässä asiassa! 

En hauku ketään koskaan kenellekään, edes tätä elämäni Ullaa!

Mitäs tästä sanotte? Haukkukaa, ei tunnu missään!

Ap

Ota ne lääkkeesi, ei ne purkissa auta. Tästä näkee minkälainen työilmapiiri suomalaisilla työpaikoilla on, puukkoja selkään ja naurua päälle. Puoli Suomea mielenterveysongelmaisia. En yhtään ihmettele enää että työttömät eivät aina halua hakea töihin.

Vierailija
96/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Tiedostan kaikki nämä, esitän tyhmempää tämän tyypin seurassa jotta saan ongittua enemmän tietoa. Esitän etten muka ole tuotakaan tajunnut ja hän saa siitä bensaa liekkeihin.

Olen ovela jolla on varmasti psykopaatin piirteitäkin ja pidän sitä etuna tässä asiassa! 

En hauku ketään koskaan kenellekään, edes tätä elämäni Ullaa!

Mitäs tästä sanotte? Haukkukaa, ei tunnu missään!

Ap

Ota ne lääkkees

Miksi? Sanoinhan etten hauku ikinä ketään!

Pitääkö mun ottaa lääkkeet siksi kun kuuntelen jotain juoruilijaa?

Vierailija
97/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruissa on harvemmin mitään hyvää tai hyväntahtoista puhetta. Tai edes välttämättä mitään, mikä on totta. Siitäkö ne päivän runkut tulee kun kuuntelee pazkapuhetta muista, vaiika ei itse juoruja levittelisikään - mitä kyllä vahvasti epäilen. 

Vierailija
98/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeviikolla just kuulin et tuttu työkaveri on pedofiili, lähetellyt 14vuotiaille ja nuoremmille tapaamisehdotuksia ja "rakas" viestejä.

Tästä näin myös videon. Pitäiskö olla nyt niin että höpö höpö senkin juoruilija!?

Vierailija
99/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viimeviikolla just kuulin et tuttu työkaveri on pedofiili, lähetellyt 14vuotiaille ja nuoremmille tapaamisehdotuksia ja "rakas" viestejä.

Tästä näin myös videon. Pitäiskö olla nyt niin että höpö höpö senkin juoruilija!?

:D

Antaa näiden jeesustella! Itsekin olisivat korvat höröllä kuuntelemassa.

Vierailija
100/100 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans kuulin ton ihan saman, mut joku sano et se olisit oikeesti sä, siis ekana mä en ajatellu kertoo tätä sulle, mutku mä sit aattelin et ois ehkä ihan hyvä et sä tiiät, älä nyt ota tätä millään pahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme