Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maapallon kaikista maista Pohjois-Korea on saavuttanut ensimmäisenä ilmastotavoitteet!

Vierailija
09.05.2024 |

Mahtavaa, kohti yhteistä tulevaisuutta!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se, kommunistien polun pää.

Vierailija
2/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöti pöpöti. 

Se on Bhutanin kuningaskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kansa on nälkiintynyttä, ei ainoatakaan lihavaa.

Vierailija
4/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet?

Vierailija
5/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreass kulutus on hyvin vähäistä, joten päästöjäkin tulee vähän. Saattaa hyvinkin olla maailman ilmastoystävällisin valtio.

Vierailija
6/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

YK:n mukaan maailma tarvitsee suuren mittakaavan ja nopean muutoksen kaikilla oleellisilla osa-alueilla eli sähköntuotannossa, teollisuudessa, liikenteessä ja rakentamisessa sekä ruoka- ja talousjärjestelmissä. YK:n mukaan päästöjä on leikattava 45 prosentilla nykyisestä.

Sitran tekemän selvityksen mukaan 1,5 asteen tavoite edellyttää keskivertosuomalaisen pienentävän hiilijalanjälkeään nykyisestä 8,6 tonnista CO2-päästöjä vuodessa 2,5 tonniin vuoteen 2030 mennessä ja 0,7 tonniin vuoteen 2050 mennessä.

Pohjois-Korean päästöt per henkilö ovat tällä hetkellä alle 2,5 tonnia. Se on juuri se määrä, johon suomalaisen pitäisi Sitran selvityksen mukaan päästä vuoteen 2030 mennessä.

Tämän hetken teknologialla tuo 0,7 tonnia per suomalainen tarkoittaisi, että ruoan kulutuksen pitäisi laskea 60 prosenttia eikä mihinkään muuhun jäisi mitään. Ei asumiseen, ei liikkumiseen, ei tavaroihin, ei palveluihin. Vain vähän ruokaa, muuten ei mihinkään yhtään mitään.

Vierailija
7/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalle voisi antaa jonkun ilmastopalkinnon.

Vierailija
8/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Koreass kulutus on hyvin vähäistä, joten päästöjäkin tulee vähän. Saattaa hyvinkin olla maailman ilmastoystävällisin valtio.

Henkisen ilmaston puolella voikin olla eri tilanne.

Vierailija
9/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalle voisi antaa jonkun ilmastopalkinnon.

Hiilineutraalia riisiä

Vierailija
10/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
11/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja kansa on nälkiintynyttä, ei ainoatakaan lihavaa.

Paitsi johtaja on hyvin syönyt.

Vierailija
12/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet?

YK:n mukaan maailma tarvitsee suuren mittakaavan ja nopean muutoksen kaikilla oleellisilla osa-alueilla eli sähköntuotannossa, teollisuudessa, liikenteessä ja rakentamisessa sekä ruoka- ja talousjärjestelmissä. YK:n mukaan päästöjä on leikattava 45 prosentilla nykyisestä.

Sitran tekemän selvityksen mukaan 1,5 asteen tavoite edellyttää keskivertosuomalaisen pienentävän hiilijalanjälkeään nykyisestä 8,6 tonnista CO2-päästöjä vuodessa 2,5 tonniin vuoteen 2030 mennessä ja 0,7 tonniin vuoteen 2050 mennessä.

Pohjois-Korean päästöt per henkilö ovat tällä hetkellä alle 2,5 tonnia. Se on juuri se määrä, johon suomalaisen pitäisi Sitran selvityksen mukaan päästä vuoteen 2030 mennessä.

Tämän hetken teknologialla tuo 0,7 tonnia per suomalainen tarkoittaisi, että ruoan kulutuksen pitäisi laskea 60 prosenttia eikä mihink

Vuodelta 2018

Vierailija
13/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt, miksi ilmastosta huolissaan olevat eivät elä askeettisesti kuin Pentti Linkola. Kantaisivat kortensa konkreettisesti kekoon sen sijaan että lentävät johonkin ilmastomielenosoitukseen toiselle puolelle maailmaa aiheuttaen valtavan hiilijalanjäljen. 

Ei vaan, porukassa öyhöttäminen ja hyvesingalointi on mukavampaa kuin todelliset ilmastoteot.

Vierailija
14/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korea on saavuttanut vihreiden asettamat tavoitteet päästövähennyksissä.

Vierailija
15/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Korea on saavuttanut vihreiden asettamat tavoitteet päästövähennyksissä.

Väärin tavoitettu?

Vierailija
16/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt, miksi ilmastosta huolissaan olevat eivät elä askeettisesti kuin Pentti Linkola. Kantaisivat kortensa konkreettisesti kekoon sen sijaan että lentävät johonkin ilmastomielenosoitukseen toiselle puolelle maailmaa aiheuttaen valtavan hiilijalanjäljen. 

Ei vaan, porukassa öyhöttäminen ja hyvesingalointi on mukavampaa kuin todelliset ilmastoteot.

Mitä sinä tiedät esim. minun lentämisestä tai lentämättä jättämisestä? Aivan, et mitään.

Vierailija
17/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite ei oel ilmasto vaan digidystopia eli Peto-yhteiskunta joka saavutetaan "vihreällä siirtymällä"

Vierailija
18/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tiedät esim. minun lentämisestä tai lentämättä jättämisestä? Aivan, et mitään.

On aivan yhtä epä-älyllistä vetää yleisestä yhtäläisyysmerkit yksilötasolle kuin toisinkin päin.

Vierailija
19/19 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korea tunnetaan valehtelusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi