Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä juoruilijoista oikeasti, mutta

Vierailija
09.05.2024 |

Yhden juoruilijatapauksen olen pitänyt lähelläni, jolta kuulen mielenkiintoisimmat työpaikkasotkut ja suhdekuviot! Hän on siis työtoverini.

Ilman hänen juorujaan, olisin aivan pihalla mistä puhutaan ja mitä kukakin suunnittelee ja aikoo!

En lähde mukaan muutenkuin kuuntelemalla, tiedän että hiljaisesti hyväksyn hänen juoruilunsa, kun en puolusta ketään, kenestä hän puhuu. En kerro hänelle omia asioitani koska luotto häneen on nolla, mutta olen todennut että ihan hyvä olla yksi "tiedonlähde" elämässä. 

Ihan viihdyttävää kuunnella! Kyllä jokaisen elämässä pitää yksi Ulla Taalasmaa olla!!!

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

No tämä juuri. Nauttivat jokaisen ihmisen kiusaamisesta. Onkivat koko ajan muista esille joitakin tunteita joita vielä analysoivat itse mielensä mukaisesti. Missä oli oma elämä? Ja miksi kukaan ei halua enää kysyä keneltäkään mitään suoraan? Monesti puhun jo valmiiksi ääneen asioita ja kuulemma pilaan kaiken manipulaation ja tuon itseni julki. Se on kulkaas tarkoituskin.

Juoruilu ei ole aina pahantahtoista. 

On ihan hyvä tietää enemmän kuin omalla paljaalla silmällä näkee. 

Verkostot voi järkätä toisistaan kiinnostuneet ihmiset yhteen, vinkata tarvitsijalle taiturin tai keventää ja sujuvoittaa kohtaamisia, joissa olisi mielipahan ris

Tiedän kyllä, juoruilu on mennyt nextille levelille.

Vierailija
62/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit tämän syystä että..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

No eipäs oo pahempi ku ei vie asioita eteenpäin vaa pitää ne omana tietonaan tai etunaan miten vain.

Sekin riippuu siitä mitä kaikkea etua tästä itselleen saa. Paras etu on vain se että voi toimia juttukaverina ja no, saa tietää asioita eikä muuta etuilua.

Vierailija
64/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍆🍑😘 Voi sinua tuhmeliinia 

T. Hartsa

Vierailija
65/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän että olen vähintäänkin yhtä paha!

Otan sen draamana kuten kauniit ja rohkeat!

Kuvitteletko olevasi jotenkin räyheän vahva? Kuulostat aika nololta lähinnä. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin parempana tai fiksumpana ihmisenä? Asenteestasi paistaa pahasti ilkeys läpitte.

Luitko kommenttini? Kirjoitin olevani paha. En parempi tai fiksumpi. Mutta nyt kyllä tunnen ylemmyyttä sinuun verrattuna!

Ja miksi tunnet näin ilman syytä?

Eli siis täysin ilman syytä. Kiitos.

Vierailija
66/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mäkin nautin juoruta siitä yhestä ainoasta josta en työpaikallani pidä. On veemäinen ja onneks yks toinenkin on samaa mieltä jonka kanssa yhdessä haukutaan tätä  ä ä l i ö t ä !

En tietenkään ala puolustelemaan sitä tyyppiä jota inhoan!

Vierailija
67/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi jotenkin räyheän vahva? Kuulostat aika nololta lähinnä. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin parempana tai fiksumpana ihmisenä? Asenteestasi paistaa pahasti ilkeys läpitte.

En ole sanallakaan väittänyt olevani fiksumpi tai parempi! Rehellinen ainoastaan, siitä kuinka kiero olenkaan!

Ap

Se näkyy läpi, ei sitä tarvitse sanoakaan aina. Opettele lukemaan.

No sinulle se piti erikseen sanoa koska ymmärsit tai päättelit väärin!

Vierailija
68/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille itestäsi pelkkää paskaa ja toivo että kertoo muille xD

Vierailija
69/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös esimiesasemassa oleva (sori siis esihenkilö) joka pitää tiukasti juoruverkostot käsissään! Oma moka kun juoruilevat! Juorut ovat tervetulleita kyllä!

Vierailija
70/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Tiedostan kaikki nämä, esitän tyhmempää tämän tyypin seurassa jotta saan ongittua enemmän tietoa. Esitän etten muka ole tuotakaan tajunnut ja hän saa siitä bensaa liekkeihin.

Olen ovela jolla on varmasti psykopaatin piirteitäkin ja pidän sitä etuna tässä asiassa! 

En hauku ketään koskaan kenellekään, edes tätä elämäni Ullaa!

Mitäs tästä sanotte? Haukkukaa, ei tunnu missään!

Koska olen flunssassa ja on ihan mielenkiintoista seurata miten te pipipäät ajattelette ja käyttäydytte (netissä). Tosin aika kyllästyttävän ennalta-arvattava olet sinäkin.

Vierailija
71/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon pidä ystävät lähellä mutta viholliset vielä lähempänä -metodi.

Vierailija
72/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n kaltaisten tai tämän ketjun muidenkaan juoruje  kuuntelijoiden tehtävä laittaa stoppi noille juoruakoille? Ei ole väärin kuunnella juoruja etenkään kun ei sitä eteenpäin levitä. En ymmärrä mikö on ongelma?

Esihenkilöt ja johtajat tai ryhmävastaavat voivat puuttua tällaisiin epäkohtiin jos tarvis! Ei normi rivimiestä vaadita katkaisemaan juorukierrettä, toki saa katkaista jos haluaa mutta ei velvoiteta.

Vierailija
73/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hetki, kun oletkin itse perättömien huhujen kohteena. Varmasti nautit. 

Oikeaan tietoon perustuva juoruilu on eri asia kuin valheelliset huhut

Vierailija
74/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen töihin tosi innoissani just siks kun kuulen aina parhaimmat juorut eräältä! Hän laittaa usein viestin "on yks juttu, kerron ku tuut" niin korvat syyhyten kaasutan töihin! 

Yleensä juorut liittyy johtoryhmään ja heidän henk koht asioihin.

Vierailija
75/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me taas arvostellaan vanhusten omaiset kun vierailuaika päättynyt.

Vierailija
76/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vain muistaa että juoru ei mitenkään kuvaa aina alkulähteen todellisuutta.  Mutta se mikä kiinnostaa ja mistä juorutaan kuvaa. Viihdettä. 

Vierailija
77/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n kaltaisten tai tämän ketjun muidenkaan juoruje  kuuntelijoiden tehtävä laittaa stoppi noille juoruakoille? Ei ole väärin kuunnella juoruja etenkään kun ei sitä eteenpäin levitä. En ymmärrä mikö on ongelma?

Esihenkilöt ja johtajat tai ryhmävastaavat voivat puuttua tällaisiin epäkohtiin jos tarvis! Ei normi rivimiestä vaadita katkaisemaan juorukierrettä, toki saa katkaista jos haluaa mutta ei velvoiteta.

Siipeilijät kannustavat juoruilijaa tähän toimintaan. Usein kyse on ihan puhtaasta kiusaamisesta, johon nämä kuuntelijat ovat osallisia. 

Vierailija
78/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen päiväkodissa jossa kans yks ulla työkaverina joka tietää KAIKKIEN lasten vanhemmista kaikki erot, uudet suhteet ym. kiemurat ja kyllä, kuuntelen hyvin tarkasti sen kertomukset lasten vanhemmista eli syyllistyn samaan kuin aloittaja! Enkä tiiä miks eli mitä siitä saan tai hyödyn. Tartteeko hyötyä mitään? Miks sellasta ees kysytään et mikä tän tarkotus on?

Ymmärräthän, että tällainen juoruaja puhuu usein valheita. 

Vierailija
79/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hetki, kun oletkin itse perättömien huhujen kohteena. Varmasti nautit. 

Oikeaan tietoon perustuva juoruilu on eri asia kuin valheelliset huhut

Luuletko näillä tyypeiillä olevan oikeaa tietoa, kertovat meheviä tarinoita eteenpäin. Totuus on usein tylsää.

Vierailija
80/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruajat kertovat kuultua tarinaa eteenpäin, tarina muotuu matkalla ihan omiin mittoihinsa, huomaisit tämän jos tietäisit mitä on oikeasti tapahtunut. Toksista ja jopa rikollista toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi