Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä juoruilijoista oikeasti, mutta

Vierailija
09.05.2024 |

Yhden juoruilijatapauksen olen pitänyt lähelläni, jolta kuulen mielenkiintoisimmat työpaikkasotkut ja suhdekuviot! Hän on siis työtoverini.

Ilman hänen juorujaan, olisin aivan pihalla mistä puhutaan ja mitä kukakin suunnittelee ja aikoo!

En lähde mukaan muutenkuin kuuntelemalla, tiedän että hiljaisesti hyväksyn hänen juoruilunsa, kun en puolusta ketään, kenestä hän puhuu. En kerro hänelle omia asioitani koska luotto häneen on nolla, mutta olen todennut että ihan hyvä olla yksi "tiedonlähde" elämässä. 

Ihan viihdyttävää kuunnella! Kyllä jokaisen elämässä pitää yksi Ulla Taalasmaa olla!!!

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

Vierailija
2/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas melkoinen juoru. Taitaa ap olla kovemman luokan hölösuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on töissä tommonen Ulla :D

Meillä on diili että toisillemme kerrotaan asiat mitä töissä tapahtuu, ja suunnitellaan kuinka saadaan lisää selville eli toinen kysyy joltain jonkun asian ja sit jauhetaan siitä yhdessä!

Vierailija
4/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kunnossa? Tuomiset toisen ja halveksitkin ja sitten leuhkit, että on tietolähde lähelläsi. Olet pahempi kuin tuo juoruilija🤮

Kyllä. Tiedän että olen vähintäänkin yhtä paha!

Otan sen draamana kuten kauniit ja rohkeat!

Vierailija
5/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taskut pursuaa värikyniä, pitäähän Ullan aina viihdyttää.

Vierailija
6/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas melkoinen juoru. Taitaa ap olla kovemman luokan hölösuu?

Kuuntelen mutten hölötä mitään! Olen joo joo nainen tälle juoruilijalle. En itse juoruile kenestäköön mutta kuuntelen tämän yhden juoruja kyllä todella sujuvasti!!

Vierailija
7/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Vierailija
8/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hetki, kun oletkin itse perättömien huhujen kohteena. Varmasti nautit. 

Vierailija
9/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös omassa työssä miettinyt usein että mitähän nuo muut nyt tuolla puhuvat ym. Eli itsekin haluaisin kovasti tietää puheenaiheet. Mut moraalini ei anna periks. Samalla joku piirre mussa käskee että käy nyt kuuntelemassa mistä ne puhuu!

Eli onko tää nyt mun oma ulla taalasmaa, joka nostaa päätään?

Vierailija
10/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen kiero kuin korkkiruuvi!

Ap

Vierailija
11/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hetki, kun oletkin itse perättömien huhujen kohteena. Varmasti nautit. 

Tämäkin on tiedossani, kiitti vinkistä! ;)

Vierailija
12/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihan oikeasti pystyy töissä olemaan ilman juoruilua tai edes olla ollenkaan kiinnostunut mitä ympärillä tapahtuu? Etenkin, jos on huono esimies, tiedonkulku ei toimi, toisia suositaan, toisia sorsitaan esimiehen toimesta jne., niin eikö muka ihmiset puhu ja ihmettele?

Vierailija
13/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut jotain käytännön hyötyä vai tuntuuko vain että tiedoilla voi suojautua joltain vahingolta tai saada etuja?

Vierailija
14/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa napsahtaa halveksiminen omaan nilkkaan. Ihmisellä jolla ei ole vuorovaikutustaitoja, pidetään tollona.Menestystä valitsemallasi tiellä😮

Tiedostan kaikki nämä, esitän tyhmempää tämän tyypin seurassa jotta saan ongittua enemmän tietoa. Esitän etten muka ole tuotakaan tajunnut ja hän saa siitä bensaa liekkeihin.

Olen ovela jolla on varmasti psykopaatin piirteitäkin ja pidän sitä etuna tässä asiassa! 

En hauku ketään koskaan kenellekään, edes tätä elämäni Ullaa!

Mitäs tästä sanotte? Haukkukaa, ei tunnu missään!

Ap

Vierailija
15/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taskut pursuaa värikyniä, pitäähän Ullan aina viihdyttää.

Kuules Ap, Epäilen että itse olet se varsinainen MAITOKAUPPIS (bh storlek? 75C?)... ei naisen rintoihin saa edes koskea jos ei ole parisuhteessa... sitten voi imeä vaikka äidinmaitoa (en kyllä ymmärrä niitä jotka tätä tekee)... Siis availet täällä ketjuja ja sitten kirjoitat koko ketjun itse??? Mahtaa sulla olla hauskaa... mullakin joskus tollanen tapa ja tulee hyvät naurut... nauru parantaa ja voi pidentää ikää (tarpeellista näin iäkkäillä että saa vähän lisäaikaa omien elämänsotkujen selvittämiseen...)... Mites on näiden värikynien kanssa? Onko Ullalla myös jotain lyijykyniä, vahvuus vaikka HB (haista bullshit?)...  ja lähettelee sulle nakukuviaakin joita katselet oikein mielelläsi... Tunnusta pois vaan! Tämäkin taitaa mennä poistoon vaikka en tiedä miksi... Jotain palstadekkareita ja palstapoliiseja täällä??? 

Vierailija
16/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut jotain käytännön hyötyä vai tuntuuko vain että tiedoilla voi suojautua joltain vahingolta tai saada etuja?

No ei juurikaan. Itse en halua "edetä urallani" eli en halua mihinkään korkeaan asemaan tms. 

Ehkä olen saanut ennakkotietoja jostain esim tulevista lomakyselyistä tai muista tavallisista asioista niin olen ollut nopeammin ja kärppänä paikalla pyytämässä niitä itselleni, enkä viimeisenä kuten aiemmin ennenkuin tämä Ulla astui kuvioihin!

Eli pienimuotoista etua kyllä.

Vierailija
17/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihan oikeasti pystyy töissä olemaan ilman juoruilua tai edes olla ollenkaan kiinnostunut mitä ympärillä tapahtuu? Etenkin, jos on huono esimies, tiedonkulku ei toimi, toisia suositaan, toisia sorsitaan esimiehen toimesta jne., niin eikö muka ihmiset puhu ja ihmettele?

Tämä juuri! Kun rehellisesti tästä kertoo, saa haukut vaikka ihan murto-osa on tällaisia jotka sulkee korvansa kaikelta mitä ympärillä tapahuu.

Vierailija
18/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tylsä totuus enää sitten kiinnostakaan kun ullien kuplassa pääsee aina täpisemään? :D

Vierailija
19/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen sujuvasti talon juorumummojen tarinat. Tiedän, ketkä talon asukkaista ovat keskenään riidoissa jne.

Vierailija
20/100 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sä! Meillä on iso työyhteisö johon tottakai mahtuu yksi Ulla siihenkin! Myönnän, teen samaa kuin sä! Ahh tuntuipa hyvältä myöntää!! Esitän kuitenkin hyvin korrektia töissä mut totuushan on toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä