Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?

Vierailija
08.05.2024 |

Esim.40+v ikäistä n.25v ikäiseksi?

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä. Luulet vaan.

Ja trollaat luuloasi joka viikko täällä uudelleen.

Vierailija
202/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat hiukan lapsekkaita (kehittymättömiä) henkisesti, voivat näyttää 10 vuotta ikäistään nuoremmalta.

Ovat yleensä kovin ylpeitä tästä. Ehkä vielä pyöristävät pyöreitä lapsen silmiään lisää. Ja kertovat vielä uuden tilanteen kun ikä oli arvattu pieleen.

"Ihmiset jotka eivät elä, säilyvät ihmeen hyvin."

Kunnes ikä lopulta alkaakin näkyä. Silloin lapsekkaat muuttuvat suoraan ulkonäöltään ukoiksi ja mummeleiksi, olematta siinä välissä ikinä ikäisensä näköisiä aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox on kovaa kamaa.

Posket kovettuu lopulta valtaviksi sämpylöiksi.

Vierailija
204/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelee, miksei missään näy teinejä?

Kyllä näkyy. Teinit on niitä, joilla tukka roikkuu pitkänä luonnontilaisena klimppinä, joilla on keski-käisen lihahtanut vartalo ja ikääntyneen haparoiva tasapaino.

Heidät tunnistaa myös "ööööö...siiiis...äääääähhh" puheesta ja harittavasta katseesta. (se ruudun tuijottaminen)

Vierailija
205/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoiset ihmiset näyttävät säilyvän nuoremman näköisinä pitempään.

Vierailija
206/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin alkossa ja kaupassa töissä, niin aina sanottiin että kysykää vaan niiltä vanhemmiltakin naisilta papereita välillä, kun se näyttää piristävän heitä kuvittelemaan, että näyttävät nuoremmilta. Heh. 

Tulevat tyytyväisinä ostamaan toisenkin kerran täyden siiderilastin kun on kehuttu nuoreksi

Vierailija
207/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti näytä ikäistään nuoremmalta. Kaikki näyttävät juuri itsensä ikäisiltä tai vanhemmilta, muu on lähinnä naisten harhakuvitelmaa. Näin varsinkin vauvapalstan logiikalla. 

Vierailija
208/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja kyseessä oli mies. Olin itse samaa ikäluokaaa kuin luulin, että tämä mies on, mutta todellisuudessa 20 vuotta vanhempi. Ihmettelimme sitä äitini kanssa. Minua on myös luultu nuoremmaksi, mutta näin yleensä on käynyt koska olen joidenkin äidin ikäluokkaa ja he ehkä jotenkin peilaavat ikääni vanhempiensa ikään.

Vierailija
209/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku geeni. Tiedän yhden suvun, jossa on näitä nuoren näköisiä ihmisiä.Vanhemmat näyttivät ihan lastensa sisaruksilta eli tosiaan yli 40-vee äiti olisi mennyt lastensa sisaruksena. Kolmekymppisen nuoren miehen isä näytti poikansa ikäiseltä. Tämä mies isä)oli tämän nuoren näköisen naisen serkku.

Meilläkin on puolet suvusta todella nuoren näköisiä, 17-vuotiasta luultiin juuri alakouluikäiseksi jne.

Kun olin 26v, niin bussikuski kysyi otanko lasten lipun.

Mä olin 48 :)

Vierailija
210/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v vaatii jo hyvät geenit, 10v on jo sekin aika merkittävä ero.

Kalenteri-iältään samanikäiset ihmiset eivät ole kuitenkaan biologiselta iältään samanikäisiä. Toiset vanhentuvat nopeammin. Geenit, elintavat, elämänikäinen stressi, sairaudet.

Miehillähän nuo erot ovat vielä suurempia kuin naisilla. Toiset miehet näyttävät 40 jo ihan papparaisilta, suurin osa ikäisiltään ja harvat parikymppisiltä.

Vierailija
211/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi kun nykyisin nuoret näyttävät ikäistään vanhemmilta.

No ehkä tytöt,pojat näyttävät 18-19 vuotiaana ihan pennuilta.

Vierailija
212/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias mies ja nykyään lähes aina kysytään papereita jos pari olutta ostaa marketista. Toisaalta vuonna 2005 nuorena opiskelijana sai rauhassa ostaa olutsalkun ilman mitään kyselyjä. Toki säädökset ja henkilökunnan ohjeistukset kiristyneet verrattuna noihin aikoihin.

Vierailija
213/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole ikinä törmännyt ihmiseen nelikymppiseen joka oikeasti näyttäisi parikymppiseltä. En tiedä yhtäkään julkkista myöskään joka näyttäisi. Työskentelin nuorempana vuosia kassalla ja vanhin jolta kysyin henkkarit (ohjeistus oli kysyä sellaisilta jotka mahdollisesti voisivat olla 30 tai alle) oli muistaakseni 40 vuotias, hänelläkin oli huivi kaulassa ja aurinkolasit silmillä mikä vaikeutti arviointia. 

Ihminen väistämättä vanhenee parissakymmenessä vuodessa. Mutta muotoilen väittämäni nyt uudelleen siltä varalta, että maailmassa on joitakin luonnonoikkuja, joita luonnonlait ei koske. Sanotaan siis, että näistä nelikymppisistä jotka väittävät näyttävänsä parikymppisiltä, 99,9% ei siltä näytä. 

https://www.iltalehti.fi/keho/a/8447cfb6-584b-4839-b27e-7b04eee1c51b

37-vuotias joka pystyy näyttelemään teiniä.

On näitä paljon nuoremman näköisiä ihmisiä olemassa.

Vierailija
214/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta onhan se absurdia kun minulle joukkoliikenteessä myydään vieläkin lastenlippua.

T32

Vierailija
215/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena  en tykännyt kun luultiin paljon nuoremmaksi, 30v kysyttiin paperit alkossa  kun ostin viskiää lahjaksi ja nyt olen 60 ja luulevat 50seksi. Olen myös pienikokoinen ja siro. En tupakoi enkä käytä alkoholia.  Tupakka kuivattaa ihoa ja vanhentaa sitä. Syön ja olen aina syönyt terveellisesti, liikun, juon vettä, pukeudun nuorekkaasti urheilullisesti ja hiukset on lyhyet. En ole ottanut koskaan aurinkoa ja kosteutan ihoani, varsinkin kasvojani hyvin. Hyaloroni seerumit, kost naamiot, yöksi teho voiteet, viikottain kuorinta aineet ja tarpeeksi juon vettä..ja hymy nuorentaa kaikkia! Mun pikkusisartani luulevat isoksi siskoksi, hän on rauhallinen ja tyyni. Minä en.  Äitiämme myös luulevat korkeintaan 70v, hän on yli 80.. Liikkuu paljon ja muutenkin nuorekas. 

Vierailija
216/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face lift

Vierailija
217/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandon Miles May näyttää 35-v ikäisenä teinipojalta. Elää hyvin terveellisesti

Vierailija
218/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
219/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kronologinen ja biologinen ikä eivät aina täsmää. Ulkonäköikä sen sijaan on hyvin usein lähellä biologista ikää. Tarkoittaa, että niillä jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta on myös biologisesti nuorempi kroppa, kuin mitä se kronologinen ikä on. 

Vanheneminen ei tapahdu tasaisesti: Elimistön tila voi olla välillä suht muuttumaton ja välillä voi sitten vanheta lyhyessä ajassa paljonkin. Tähän vaikuttavat sekä elintavat, että myös stressin määrä.

Vierailija
220/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kertoo iän.