Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?

Vierailija
08.05.2024 |

Esim.40+v ikäistä n.25v ikäiseksi?

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan ne geenit ja kasvonpiirteet. Esim tää mies voisi mennä 22 v pojusta vaikka on jotain päälle 36v

https://fwcdn.pl/nph/49468/2022/35950.8.jpg

Vierailija
222/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nuorekas on, jos on luomu eikä ole vielä harakanvarpaita eikä otsaruttuja kun 1-10 vuotta nuoremmilla näyttää jo olevan. Olen siis 47 vuotta vanha enkä koskaan tehnyt mitään naamalleni.

Huvittavinta tässä on se, että ilman meikkiä näytän ihan lapselta ja en ole esim. Kuin Vappu Pimiä (46) tai Martina (41) ym jotka ilman meikkejä ovat 50-58v näköisiä koska luomet roikkuu ja ryppyjä on.

he taikonut meikillä itsensä noin 48v näköiseksi. Olen sen ikäinen, että voi sanoa kaikki ikäiseni taikonut meikillä 5 vuotta iästä pois. 

itse näytän meikillä 40 v ja ilman 30v. Ja tämän on todennut asiantuntija ja ihosta tietävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nuorekas on, jos on luomu eikä ole vielä harakanvarpaita eikä otsaruttuja kun 1-10 vuotta nuoremmilla näyttää jo olevan. Olen siis 47 vuotta vanha enkä koskaan tehnyt mitään naamalleni.

Huvittavinta tässä on se, että ilman meikkiä näytän ihan lapselta ja en ole esim. Kuin Vappu Pimiä (46) tai Martina (41) ym jotka ilman meikkejä ovat 50-58v näköisiä koska luomet roikkuu ja ryppyjä on.

he taikonut meikillä itsensä noin 48v näköiseksi. Olen sen ikäinen, että voi sanoa kaikki ikäiseni taikonut meikillä 5 vuotta iästä pois. 

itse näytän meikillä 40 v ja ilman 30v. Ja tämän on todennut asiantuntija ja ihosta tietävät.

Lisään: nämä julkkikset lisäksi laittavat poskipäät täyteen aineita,  botoksia lamaannuttamaan otsaan, huulia pullistetaan jasitli tulos on omaa ikää vanhempi olemus. 

Kiertoteitä kauneuteen ja silmään ihoon ei todella ole. Piikit arpeuttavat ..

Vierailija
224/236 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

```sileään ihoon ei ole kiertoteitä ja jokainen saa lopulta ansionsa ja elämäntapojensa mukaan.

Vierailija
225/236 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox on kovaa kamaa.

Posket kovettuu lopulta valtaviksi sämpylöiksi.

Vai työnnetty täytettä?

Vierailija
226/236 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty vuoden sisään Alkossa kahdesti papereita ja kerran kaupassa kun ostin olutta, tuli niin hyvä mieli! En silti näytä mielestäni ikäistäni paljon nuoremmalta mutta ehkä olemus vaikuttaa nuoremmalta. Minulla on pitkät hiukset, olen lyhyt ja muutenkin pienikokoinen. Uskon että jos myyjä vaan kiireessä vilkaisee niin voi tällainen erehdys sattua. Otan sen silti kohteliaisuutena, ikää 42v. 

Vierailija
227/236 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit vaikuttavat ja mulla on rasvainen ihotyyppi. Ei tule helposti ryppyjä. Myös elämäntavat vaikuttavat.

Papereita kysyttiin viimeisen kerran kun olin 42v.

Vierailija
228/236 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen elämä näkyy ulospäin.

Oli kuinka hyvät geenit tahansa, niin tupakka, alko, sokeri, rasva ja aurinko sen kyllä pilaa ja viimeistään nelikybäsenä.

Vierailija
229/236 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla 40+ työpäivän jälkeen muutamia holijuomia ruokakorissa, noista jää helposti tapa. Näkyy sitten myös ulkonäössä.

Vierailija
230/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kuulla yli 10 v sitten etten ole ikäiseni näköinen. Olen nyt 55 ( mies ) ja kun paino, runsaat hiukset sekä olemus on sama kuten aina, aika tuntuu pysähtyneen.

Olen käyttänyt kasvorasvaa 18 vuotiaasta asti ja käytän partahöylää. Olen siis hoitanut ihoa! Parturi on sama kuin 20 vuotta sitten ja tekee aina siistiä jälkeä. Hiukset vaikuttavat olenukseen. Iho saa muuten ruskettua vapaasti ja en yritä näyttää kuitenkaan nuorelta. En polta, mutta sokerijuomia olen juonut koko ikäni. Tiedostan hitaan muuttumisen, mutta en ole yrittänyt tehdä sitä tietoisesti. En tiedä syytä tähän ilmiöön. Minulla on 1 kuva jossa olen 27 ja yritän ottaa prikulleen saman tyylin kuvan 57 vuotiaana. Siihen on 2 vuotta. Kuvaan pitää kasvattaa vain hiusten pituutta. Julkaisen sen sitten fasessa sekä instassa ja odotan mitä ympäristö sanoo!😊

Vierailija
231/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vieraalla kampaajalla, kun oma kampaaja oli sairaslomalla. Oli oikein mukava keski-ikäinen nainen ja juteltiin työtilanteesta. Hän kysyi, että onko minulla pitkä aika eläkkeeseen. Täytän seuraavan kerran 80. Hyvät geenit äidiltä ja isältä.

Vierailija
232/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.

Olen samaa mieltä. En ole tietääkseni koskaan erehtynyt kenenkään iässä 10 vuotta enempää.

Itseä on luultu usein 25vuotiaaksi. Kerran meikittä jopa 17 vuotiaaksi. Olin silloin 32. Nykyään olen 38 ja aika usein luullaan noin kaksivitoseksi. Ja aika usein ihmiset käyttäytyy niin että olisin. Nuoret miehet luulee ja flirttailee etc mistä itselle tulee aina todella outo olo.

Vierailija
233/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox on kovaa kamaa.

Posket kovettuu lopulta valtaviksi sämpylöiksi.

Vai työnnetty täytettä?

Joku työntää botoxia poskeen? Purentaongelmiinko? 

Vierailija
234/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48v enkä ole ikinä ottanut botoxia. Kyllä minä itse näen etten ole 30 vuotias mutta silti sen ikäiset lähestyvät. Hymyilen, poskipäät ovat korkeat ja jokin olemus kai.

Vierailija
235/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, elämäntapa ja kasvonpiirteet. Olen 44 ja minulta kysytään papereita yhä. On aina kiva nähdä se pieni yllättynyt ilme kassan kasvoilla ja muutaman kerran on päässyt oho. Kohteliaisuutena otan, mutta ei tuo varmaan pitkään jatku :D Sanoisin että geenit on isoin vaikuttava, äitini ja vanhempi siskoni on molemmat nuoren näköisiä ikäisekseen. Mutta pidän myös huolta itsestäni, syön/juon terveellisesti, liikun, nukun hyvin ynm. enkä koskaan skippaa ihonhoitorutiineita. Ei rasvojen tarvitse kalliita olla, tärkeintä löytää itselleen sopivat tuotteet.

Vierailija
236/236 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakointia

Ei lapsia

Ei alkoholia

Paljon liikuntaa

Täydet katkeamattomat yöunet

Siinä monta isoa tekijää