Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?

Vierailija
08.05.2024 |

Esim.40+v ikäistä n.25v ikäiseksi?

Kommentit (236)

Vierailija
61/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit + hyvät elintavat, mukaan lukien aurinkosuojaus ja vähäinen oleilu auringossa

Vierailija
62/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pysynyt sinkkuna ja säilönnyt itseni alkoholilla.

En sano, että tämä olisi paras valinta. Eikä sinkkuus ollut pelkästään oma valintani.

T : Melkoisen nuorekas viisikybänen ääliö, joka elää nelikybäisen tapaan.

T: aina kysystään papereita, jos ostan alkoholia.

Sama mulla, paitsi ettei aina kysytä papereita. Papereitten kysyminen on loppunut nyt parin vuoden aikana, kun olen lihonut 10 kg pienen onnettomuuden jälkeen, kun en ole päässyt paljoa liikkumaan. Mutta olen jo yli 50 v. 

Olen terve taas ja paino laskee. En usko silti,  että kysytään enää papereita. En kyllä meinannut uskoa viimeksikään. Silloinkin olin yli 50 v, meikitön ja lenkkivaatteissa ohimennen kaupassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään poissa työelämästä kun hoitanut omia lapsia. Ei ole tarvinnut stressata mistään eikä kiirettä mihinkään.

Vierailija
64/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista. 

Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia. 

Ei niistä tarvi kertoa. Ainakin he, jotka käyttävät itse, näkevät suoraan toisen naamasta käyttääkö hänkin. Tiedän kokemuksesta.

Kuka tahansa normaalijärkinen näkee. 🤦🏼

Vierailija
65/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa:

Kakaroiden tekemisen ja auringon välttäminen.

Vierailija
66/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina näyttänyt n. 10v. nuoremmalta. Se on geenit ja elintavat.

Vierailija
67/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että johtuu enimmäkseen geeneistä ja jonkin verran suht hyvistä elintavoista.

Olen 53 ja mua luullaan jatkuvasti alle nelikymppiseksi, lähes kaikki sukuni naiset näyttävät rutkasti ikäistään nuoremmilta, alkaen 95-vuotiaasta mummostani. 

Multa on nelikymppisenä kysytty vielä papereita Alkossa useamman kerran.

Vierailija
68/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni luultiin 20 vuotiaana selvästi ikäistäni vanhemmaksi. Nyt 50 vuotiaana kuukausi sitten otaksuttiin nelikymppiseksi. 

Vierailija
69/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelikymppinen ulkosuomalainen, asun aurinkoisessa maassa. Aina aurinkorasvaa toki. Stressiä on ollut paljon ja lapsia on... Mutta en ole ylipainoinen, treenaan, käytän seerumeita joka ilta (vaihtelen: retinol, c-vitamiini, hyaluronihappo), botox, kestomeikit, en juo ollenkaan alkoholia enkä polta, ruokavalio terveellinen. Nukun ja lepään riittävästi.

Aina luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
70/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillit päähän!!!

Olen huomannut, että oikean iän näkee silmistä. Ei silmänympärysihosta välttämättä, vaan silmistä. Ikääntyessä silmätkin vanhenevat. Monella voi olla vaikka mitä silotusta tehtynä, mutta silmätsilmät paljastavat oikean iän.

Vierailija
71/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan asiakaspalvelutyössä hämmästelleen kun nainen tuli hakemaan eläke-alennusta matkakortilleen ja ihmettelin, että ei tuo voi olla 70-vuotias. Hän näytti korkeintaan 50-vuotiaalta naiselta. Hoikkarakenteinen, pukeutui hyvin, kevyesti meikannut ja hänellä oli värjätyt hiukset.

Varmasti geenit vaikuttaa, mutta myös hyvät elämäntavat. Hiuksia värjäämällä myös voi näyttää nuoremmalta.Tyylikäs vaatetus ja värit voivat auttaa nuorentamaan ulkonäköä.

Vierailija
72/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa:

Lasten teko ei vaikuttanut minuun ja mun äitiin. Edelleen ollaan nuoremman näköisiä. 

Vierailija
73/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elintavat. Toiselle ei voi mitään mutta toiselle voi. Mikään seerumi tai voide ei pelasta, jos olet ryypännyt 6 kk putkeen ja syönyt roskaruokaa. 

Vierailija
74/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isosisko on tollanen. Ärsyttää kun mua pidetään vanhempana kuin häntä vaikka se on mua 5vuotta vanhempi. Samat geenit meillä on. En tiedä mistä johtuu.

Joo olet oikeassa, ei ne pelkät geenit tuota sanele.

Oma äitini 70v menee hyvin 5-kymppisestä. Ei ole ikänänsä polttanut, eikä juuri alkoholiakaan juonut, mutta ruokavalio on hyvinkin välimerellinen; vihanneksia ja kalaa. Uskoisin, että tuo kala vaikuttaa paljon kun katsoo aasialaisiakin naisia, jotka syövät kalaa paljon ja näyttävät ikäistään nuoremmilta.

Vierailija
75/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen iän aina jostain huomaa. Yli 35-vuotiaasta ylöspäin ei voi mennä enää parikymppisestä. Sen verran on silmänympöysiho veltostunut. Myös kasvojen veltostumisen huomaa. Yli nelikymppisenä kaula paljastaa iän. 

Vierailija
76/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen iän aina jostain huomaa. Yli 35-vuotiaasta ylöspäin ei voi mennä enää parikymppisestä. Sen verran on silmänympöysiho veltostunut. Myös kasvojen veltostumisen huomaa. Yli nelikymppisenä kaula paljastaa iän. 

Voi viddu, usko nyt että ei se kaikilla noin mene. Jotkut ikääntyvät hitaammin. Myös ihotyyppi vaikuttaa. Rasvaiselle iholle/sekaiholle ei tule helposti ryppyjä.

Vierailija
77/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat vaikuttaa enemmän kuin geenit. Tupakka, viina, aurinko, kovat ajat ja sokeri ja ylipaino. Ne vanhentaa.

Vierailija
78/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.

Poikkeuksellista on muttei mahdotonta. Nuori ulkonäkö yhdistettynä vaatetukseen ja yleiseen olemukseen sekä käytökseen. Eikä tässä tehdä vertailua keskimääräiseen 25 vuotiaaseen vaan, että häntä uskotaan 25 vuotiaaksi.

Vierailija
79/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa:

Perheytyminen vei elämästäni ja olemuksestani taatusti 20v, on tää semmoinen stressin, unettomuuden yms. haitallisen lähde että oksat pois.

Vierailija
80/236 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva on 44v ja näyttää noin kolmekymppiseltä on hoikka ja harrastaa liikuntaa paljon miehensä kanssa.