Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?

Vierailija
08.05.2024 |

Esim.40+v ikäistä n.25v ikäiseksi?

Kommentit (236)

Vierailija
21/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.

Minä näytän helposti 20v vaikka olen yli 40v jos vähän panostan ulkonäköön. Kun olin 20-30 luultiin että olen teini ikäinen kun menin baariin sai usein näyttää ajokortin ovimiehille. Mulla on molemmilla puolilta paljon vanhaksi eläneitä ja en juo enää ja enkä myöskään koskaan ole polttanut.

Varmasti näytät 😄 en ole eläissäni nähnyt 40 vuotiasta joka näyttäisi 20 vuotiaalta, toisinpäin kyllä.

Itsekään en usko, että 40-vuotiasta saisi millään näyttämään 30-vuotiasta nuoremmalta. Siinä on jo niin moni asia mikä on ikääntynyt.

Vierailija
22/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35-vuotias, kun eräs ohikulkija tuli kysymään miksi en ole koulussa siihen aikaan päivästä. Meni vähän aikaa ennen kuin tajusin hänen tarkoittavan läheistä yläkoulua... en jostain syystä tuntenut oloani imarrelluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.

Minä näytän helposti 20v vaikka olen yli 40v jos vähän panostan ulkonäköön. Kun olin 20-30 luultiin että olen teini ikäinen kun menin baariin sai usein näyttää ajokortin ovimiehille. Mulla on molemmilla puolilta paljon vanhaksi eläneitä ja en juo enää ja enkä myöskään koskaan ole polttanut.

Wow sinulta kysyttiin papereita kaksikymppisenä!!! No kyllä minultakin nyt kolmekymppisenä kysytään niitä jatkuvasti, mutten siltikään usk

Olen mies. Käyn parturissa, leikkaan parran pois ja nuorekkaammat vaatteet ja se on siinä. Eniten vaikuttaa parran leikkaaminen mutta en jaksa leikata kuin kerran kuussa. Toki olen muuten vanhentunut mutta kasvot ovat edelleen erittäin nuorekkaan.

Vierailija
24/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä tupakkia, alkoholia tai muita päihteitä, eikä myöskään käräytä itseään aurinkorannoilla, vaan on aina kotona pelaamassa pelejä.

Vierailija
25/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käytä tupakkia, alkoholia tai muita päihteitä, eikä myöskään käräytä itseään aurinkorannoilla, vaan on aina kotona pelaamassa pelejä.

Itse käytän alkoholia isosti, tupakkaa pienesti ja aina luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Eikä johdu geeneistä, vaan maksan itseni nuoremmaksi pistoksilla.

Vierailija
26/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan kans 10v nuoremmaksi, olen 60v,  aikuisena se on hyvä juttu mutta nuorena ei. Äitiäni luullaan myös 70v, ja hän on yli 80..  Mä syön terveellisesti, en polta enkä juo, liikun, ei ole ylipainoa, hyvä hehkuva iho kun en ole auringolla pilannut, lyhyet nuorekkaat hiukset ja pukeudun urheilullisesti tyyliin verkkarit/ reisitaskuhousut. Äitini on samanlainen, liikkuu paljon ym. 

Vierailija
27/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isosisko on tollanen. Ärsyttää kun mua pidetään vanhempana kuin häntä vaikka se on mua 5vuotta vanhempi. Samat geenit meillä on. En tiedä mistä johtuu.

Kun ei teillä ole samat geenit kuin osittain. 🤦🏻

Vierailija
28/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama oli pitkään aika rypytön, kiitos geenien ja rasvojen. 

En polta ja kasvot suojaan auringolta.

Vierailija
29/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista. 

Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia. 

Ei niistä tarvi kertoa. Ainakin he, jotka käyttävät itse, näkevät suoraan toisen naamasta käyttääkö hänkin. Tiedän kokemuksesta.

höpöhöpö, ehkä jos on tehty huonosti 

Vierailija
30/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isosisko on tollanen. Ärsyttää kun mua pidetään vanhempana kuin häntä vaikka se on mua 5vuotta vanhempi. Samat geenit meillä on. En tiedä mistä johtuu.

Luultavasti teillä on ainoastaan yhteinen äiti.

Vierailija
31/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on usein se, että 40 näyttää 65 vuotiaalta, taustalla tupakointia vuosikymmeniä, alkoholia ja aurinkoa. 

Vierailija
32/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista. 

Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia. 

Ei niistä tarvi kertoa. Ainakin he, jotka käyttävät itse, näkevät suoraan toisen naamasta käyttääkö hänkin. Tiedän kokemuksesta.

Marin, Purra, Kate Middleton

Nämä on ne, joiden botox-koettelemuksia itse seuraan.

Vierailija
33/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a hyvä kysymys. Oon 26 ja mua luullaan aina alle 18 vuotiaaksi.

Vierailija
34/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään ulkonäkö vaikuta "nuorekkuuteen" vaan muutkin asiat: onko liikkuminen ja liikkuvuus kuinka sujuvaa vai kankeaa tai hidastunutta. Ja onko asenne utelias ja elävä vai väsynyt ja lannistunut? 

Yleisesti ottaen ihmisten ikä on varsin helppo arvata 2 vuoden marginaalilla. Näitä itse itseään nuoren näköiseksi luulevia yhdistää eräs toinenkin asia. Mutta se ei kuulu tähän ketjuun. 😁

Terv. Vuosia ravintolassa työskennellyt papereiden kyselijä

Vierailija
35/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh kyllähän nyt harjaantunut silmä esim.botoxin huomaa. Vaikka se sinänsä on "huomaamatonta".

Vierailija
36/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow sinulta kysyttiin papereita kaksikymppisenä!!! No kyllä minultakin nyt kolmekymppisenä kysytään niitä jatkuvasti, mutten siltikään usk

Joo, kysyttiin multakin papereita, kun ostin vappuna simaa itselleni ja lapsille. Oon 32v. Ja siinä simassa oli 0,8% alkoholia. Vähän tuli hölmistynyt olo, mutta en silti ajattele et näyttäisin ikäsitäni nuoremmalta. Eikö niiden pidä kysyä kaikilta, jotka potentiaalisesti menisivät alle 30-vuotiaasta. Joskus se raja taisi olla 24v. Alkoholia ostettaessa kysytään tietysti aina.

Vierailija
37/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään ulkonäkö vaikuta "nuorekkuuteen" vaan muutkin asiat: onko liikkuminen ja liikkuvuus kuinka sujuvaa vai kankeaa tai hidastunutta. Ja onko asenne utelias ja elävä vai väsynyt ja lannistunut? 

Yleisesti ottaen ihmisten ikä on varsin helppo arvata 2 vuoden marginaalilla. Näitä itse itseään nuoren näköiseksi luulevia yhdistää eräs toinenkin asia. Mutta se ei kuulu tähän ketjuun. 😁

Terv. Vuosia ravintolassa työskennellyt papereiden kyselijä

Mikä asia? Nyt mua alkoi kiinnostaa :D

Vierailija
38/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 70v ja näyttää 40v:ltä. Ei ole käynyt plastiikkakirurgilla eikä ottanut täyteaineita.

Hän on koko elämänsä mennyt klo 20 nukkumaan, tekee joka päivä kävelylenkin ja syö sekalaista ruokaa, pieniä määriä.  Ei alkoholia tai tupakkaa yhtään koko elämässä.

Vierailija
39/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko kyse pikaisesta vaikutelmasta vaikka jossain asiointitilanteessa vai toistuvasta samassa tilassa olemisesta kuten jossain harrastuksessa. Esimerkiksi pienehkö, hoikka, nopealiikkeinen ja nuorten tyyliin pukeutunut nainen mielletään nopealla silmäyksellä helpommin nuoremmaksi kuin mikä on ilmeistä sitten kun esmerkiksi iho, kädet ja hampaat ovat pidempään katseen alla. Myöhemällä iällä geenien vaikutus juuri ihoon on valtava, ja arvioijan asiantuntemuksesta riippuu, miten oikeaan osuu.

Vierailija
40/236 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on 70v ja näyttää 40v:ltä. Ei ole käynyt plastiikkakirurgilla eikä ottanut täyteaineita.

Hän on koko elämänsä mennyt klo 20 nukkumaan, tekee joka päivä kävelylenkin ja syö sekalaista ruokaa, pieniä määriä.  Ei alkoholia tai tupakkaa yhtään koko elämässä.

Hohhoijaa, tästä tuli näköjään nyt kilpailun että kuka tai kenen äiti näyttää eniten ikäistään nuoremmalta. Että  seitsemänkymppinen ja ei päivääkään yli 40 ulkonäön puolesta? Tätä et usko itsekään. Se on tietysti hyvä asia, että äitisi on pysynyt terveenä.