Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?
Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa jne
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa, jolla ajattelen ja mielenkiinnon kohteeni.
Kun deittinainen kysyy unelmalomasta, niin pitäisi kai vastata trooppinen saari tjsp. mutta en viitsi feikata. Haluaisin omana elinaikanani päästä käymään toisella taivaankappaleella, eli Kuussa tai Marsissa.
Musiikkimaku - en kuuntele musiikkia
Millaisessa asunnossa haluaisin asua? - Fantasiahenkisissä valtavaan puuhun rakennetussa talossa tai sitten sellaisessa hobitti-tyylisessä talossa.
Harrastukset - Viherkasvit, erilaiset kautapelit, tieteiskirjalisuus
Viimeistään täsdä vaiheessa todetaan, että taidamme olla vähän liian erilaisia
Mulla tulisi sun monista vastauksista mieleen, että v1ttu1let. Että sun mielestä nuo kysymykset on niin typeriä, että tahallaan vastaat jotain epärealistista. Esim. varmaan tiedät ettei seuraavana kesälomana kuuhun matkustaminen ole kovinkaan todenn
Ymmärrän hyvin, että tuollaisia ajatuksia tulee kysyjälle mieleen ja että ne ovat turnoff monelle. Tietenkään nuo eivät ole realistisia vastauksia ja varmasti typeriä monen mielestä. Totuus kuitenkin on, ettei minua muu kiinnosta, enkä halua matkustaa ensi kesänä minnekään trooppiselle saarelle tai kaupunkilomalle tai minnekään muualle. Sama pätee asuntoihin, ei minulla riitä mielenkiintoa miettiä mitään kerrostalokolmioiden pohjaratkaisuja tai omakotitalojen pihoja. Tuollaiset mainitsemani asunnot kiinnostaisivat, muuten mulle on ihan sama millaisessa kämpässä asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
En ole kuuluisa. En ole sikarikas. En ole maailman seksikkäin/komein/tms. En ole "pelimies". Pyrin olemaan rehellinen (ei kannata). En tee "mitä vain" (valehtele, huijaa, johda harhaan, tms) päästäkseni jonkun "housuihin" (niin sanotusti). En ole sovinistisika. En ole väkivaltainen. Kunnioitan naisia (ilmeisesti tämäkin on ongelma nykyään). En tuo itseäni esille jatkuvasti. Olen tunnollinen.
Ajatella, että kaikki nuo ovat nykyään huono juttu.
Sun turn off on pelkistettynä huono itsetunto
Mun "turn-off" on pelkistettynä se, että en lähde jahtaamaan ketään. Jos toinen sanoo, ettei ole kiinnostunut, uskon hänen sanaansa ja poistun paikalta, enkä jää "vonkaamaan".
Hoikka, empaattinen, introvertti ja huono näkö.
Oma on varmaan se että olen todella blondi mies. Tuntuu jakavan naisten mielipiteet aika vahvasti. Tosin en enää naista etsikkään kun yksi ihana löytyi jo.
Olen postinjakaja, ja ei ole mätsejä hirveästi sadellut vaikka ulkonäkö ok
Pieni muna joka ei toimi . Lisäksi huono ulkonäkö . Mut eipä noista jaksa enää välittää
m41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 174 cm pitkä, AMK koulutus, tulot on vain 4000€/kk, eronnut ja kaksi aikuista lasta, asun keskikokoisessa kaupungissa, kesämökki on vain keski-suomessa, muutama kilo ylimääräistä, ...
eli onhan näitä syitä enempi kuin riittävästi.
Ei tuossa ole kuin pituus se turn off.
No sehän riittää jo syyksi että se tyypillinen, eli 153 cm pitkä ja 96 kg painoinen yh nainen jolla kolme lasta ja mt-ongelmia, ei enää kelpuuta.
HIh hih hii, alkoi naurattaa, koska kuvailit minut naisena. Tosin olen vähän pidempi ja vähän painavampi, mutta nuo muut löytyy. Tuosta kuitenkin puuttuu omalta osaltani se, että olen työelämässä tosi menestynyt, palkka on 5000e/kk, mulla on oma omakotitalo. Liikun paljon, ja vaikka edelleen on ehkä mt-ongelmien rippeitä ( ADHD+ syömishäiriö, molemmat kuitenkin hallinnassa), niin terapian takia voin paremmin kuin olen koskaan elämässäni voinut. Mulla on ihana sosiaalinen elämä, mun lapset on jo lukioikäisiä nuorimmatkin, ja he on aivan mahtavia tyyppejä.
Eli jos oli tarkoitus kuvailla jotain surkimusta, tai esittää, että ulkoisten ominaisuuksien takia pitäisi vaan hyväksyä joku joka huolii, niin unen näit. Mulle ei mikään yllä mainituista asioista olisi ongelma, mutta jos siellä on joku pessimistimörkö möllöttämässä vailla mitään innostusta elämästä, niin se on se turn off mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
En ole kuuluisa. En ole sikarikas. En ole maailman seksikkäin/komein/tms. En ole "pelimies". Pyrin olemaan rehellinen (ei kannata). En tee "mitä vain" (valehtele, huijaa, johda harhaan, tms) päästäkseni jonkun "housuihin" (niin sanotusti). En ole sovinistisika. En ole väkivaltainen. Kunnioitan naisia (ilmeisesti tämäkin on ongelma nykyään). En tuo itseäni esille jatkuvasti. Olen tunnollinen.
Mun "turn-off" on pelkistettynä se, että en lähde jahtaamaan ketään. Jos toinen sanoo, ettei ole kiinnostunut, uskon hänen sanaansa ja poistun paikalta, enkä jää "vonkaamaan".
Se on hyvä ja niin pitääkin, mutta aika typerä toi sun ajatus on, että nuo kuvailemasi asiat olisi sun turn off. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkä halua puhua tai näyttää tunteitani.
No tää on kyllä se ultimaattisin turn off mitä voi olla.
En kyllä käy treffeillä, mutta jos kävisin, niin varmaan olis todella töörnoffia se että en oikeasti rakastu enää enkä tule rakastamaan ketään, itseasiassa pidän suurintaosaa miehiä tyhminä ja erittäin itsekeskeisinä, enkä siedä mitään typeryyksiä. En luota miehiin. En todellakaan ole kenenkään passaaja, paapoja, miellyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakin:
Se on hyvä ja niin pitääkin, mutta aika typerä toi sun ajatus on, että nuo kuvailemasi asiat olisi sun turn off. Ei ole.
No, ei niistä mitään hyötyäkään ole vielä ollut. Yhden mielestä en ole tarpeeksi "jännä", toisen mielestä en ole / olen jotain muuta. Yhteistä on vain se, että se "päätös" siitä tehdään salamannopeasti. Ennen kuin edes tietää minusta mitään.
T. Sama
Oi, monia. Siksipä olen näin viisikymppiseksi asti sinkkuna pysynyt (olen nainen). Turnoffejani: introverttiys, tosikkous, tylsyys, ruma tätikroppa riippareineen nuoresta asti, resting bitch face, tohtori matemaattis-luonnontieteelliseltä alalta, viihdyn lähinnä kotona enkä halua tehdä mitään erityistä (ei matkoja, konsertteja, museoita yms), pelaan paljon tietokoneella. Suurin varmaan se, etten ole koskaan itse kaivannut miehiä mihinkään, joten en ole käynyt paikoissa missä niitä tapaisi. Viihdyn parhaiten yksin.
Vierailija kirjoitti:
On useitakin joiden pitäisi olla ehdottomia turn offeja. Olen feministi, vegaani, tatuoitu, elän ison eläinlauman kanssa ja hyvin nirso mitä tulee parinvalintaan.
Eipä tässä silti hyvistä ehdokkaista ole ollut puutetta. Me kaikki ihmiset kun olemme yksilöitä, niin ei siihen parinvalintaan voi oikein yleistyksiä soveltaa kiveen kirjoitettuina totuuksina.
Löysit pitkäkaulaisen rillipään ja kudoit teille samanlaiset villapaidat?
Tältä palstalta oon oppinut, että mä oon yksi kävelevä turn off koko nainen. On tatuointeja, korvissa lävistyksiä, olen vegaani ja vielä vähän ylipainoinenkin. Lisäksi hiukset on lyhyet. Niin ja mulla on kissoja. Sekä kaksi melkein aikuista lasta, eli pilalla olen, kokonaan ja täysin :(
Miehekäs ammatti ja paljon tatuointeja, miehelläni saa olla myös jos haluaa. Sama koulutus meillä onkin.
Vientiä on kyllä aina riittänyt, aivan sama miten vauvapalstalla ollaan mieltä ja vouhotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oi, monia. Siksipä olen näin viisikymppiseksi asti sinkkuna pysynyt (olen nainen). Turnoffejani: introverttiys, tosikkous, tylsyys, ruma tätikroppa riippareineen nuoresta asti, resting bitch face, tohtori matemaattis-luonnontieteelliseltä alalta, viihdyn lähinnä kotona enkä halua tehdä mitään erityistä (ei matkoja, konsertteja, museoita yms), pelaan paljon tietokoneella. Suurin varmaan se, etten ole koskaan itse kaivannut miehiä mihinkään, joten en ole käynyt paikoissa missä niitä tapaisi. Viihdyn parhaiten yksin.
Nettipelit?
Minussa on varmasti ominaisuuksia, jotka ovat jollekin turn-off, mutta jollekin toiselle ne voivatkin olla turn-on. Kaikkien ei tarvitse kelvata kaikille.
Määhän oon yks iso turn off.
Röyhtäilen ja piereskelen ihan misä vaan, vaikka ravintolasa (ehän mää semmosisa käy, introvertti). Kunnon kananmunapieru illalla peiton alle ja sinne kunnon nuuskasu ai hitto mikä illan piristys.
Mulla on iso koira joka puistaa lörppöhuulistaan kuolaa kattoon, seiniin, ikkunoihin, pottumuusiin, leipäpakettiin... Yöt se nukkuu kainalosa (äiskän poika). Päivät pikku muru saa piereskellä ja kuolata sohvalla. Ja luonnollisesti minäkään en lähe mihinkään mihin äiskän poika ei oo tervetullut.
Määhän oon oikia joka pojan ihanne pakkaus. En halua lisääntyä, en vietä häitä, koira on aina se jonka mukkaan eletään, siivoon sillon ku siltä tuntuu (ylleensä ei tunnu, vessa näyttää bajamajalta pontikka juhlien jälkeen), kaikki mitä keittiösä valmistuu sisältää koiran karvoja ja kuolaa, en halua matkustaa mihinkään mistä ei ehi ommaan vessaan (niinku se ois joku hygienian tae).... Listaa voi jatkaa kaikella mikä ällöttää.