Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?

Vierailija
08.05.2024 |

Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?

Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa  jne

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liian pitkä naiseksi, 182cm, mikä kokemukseni mukaan turn off monelle. 

Vaimomatskua. Olen aina ihaillut itseäni pidempiä naisia. Olette jumalattaria!

Et tainnut aivan ymmärtää. Tuo valitus tarkoitti, että on liian pitkä monelle miehelle. Itseään lyhyempiä ei tietenkään pidä miehinä.

Vierailija
142/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus. 

Huvittaa kun noin muuten olisin monen miehen ihannekumppani, mutta paino estää jopa tutustumisen. :D (Minulta saisi seksiä aina kun haluaa, olen perinteisten arvojen kannalla monissa asioissa jne.)

Vierailija
144/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun lähihoitajamies kertoo OMASTA KOKEMUKSESTAAN, että ammatin kuultuaan naiset lopettavat keskustelun, niin vajaaälyiset av-mammat käyvät jankkaamaan, että eihän hoitajan ammatissa ole mitään vikaa. Kysymys teille: kuinka moni on yhdessä lähärimiehen kanssa? Niinpä.

Lähihoitajamies lopetti keskustelun Tinderissä kuultuaan ammattini (lääkäri). Miksi miehelle ei kelpaa korkeammin koulutettu nainen? 

Hän ajatteli, ettei kuitenkaan kelpaa.

Se on sitten miehen omaa tyhmyyttä, jos omien ennakkoluulojensa perusteella lopettaa tutustumisen. 

Vierailija
145/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa, jolla ajattelen ja mielenkiinnon kohteeni.

Kun deittinainen kysyy unelmalomasta, niin pitäisi kai vastata trooppinen saari tjsp. mutta en viitsi feikata. Haluaisin omana elinaikanani päästä käymään toisella taivaankappaleella, eli Kuussa tai Marsissa.

Musiikkimaku - en kuuntele musiikkia

Millaisessa asunnossa haluaisin asua? - Fantasiahenkisissä valtavaan puuhun rakennetussa talossa tai sitten sellaisessa hobitti-tyylisessä talossa.

Harrastukset - Viherkasvit, erilaiset kautapelit, tieteiskirjalisuus

Viimeistään täsdä vaiheessa todetaan, että taidamme olla vähän liian erilaisia 

Vierailija
146/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reissutyötä noin 1/3 vuosityöajastani tekevä nainen.

Moro, se oli siinä. 

Doris oli reissunainen

Vierailija
147/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani, introvertti, erakkoluonteinen, ja sosiaaliset tilanteet ahdistaa ja ahdistaapa välillä myös vaan itse elämä. Uujea. En myöskään halua lapsia, ja haaveilen ainakin 2 kissasta :3

Vierailija
148/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 vuotta työttömänä. En polta, en narkkaa, en ole alkoholisti, en ole veloissa, olen hyväkuntoinen ja kohtalaisen itsevarma. Itsevarmuus on tosin kehittynyt vasta hiljattain.

Useimmat varmaan ensinäkemältä luulevat, että minulla menee keskimääräistä paremmin. Yksi työhaastattelijakin sanoi heti haastattelutuoliin istuttuani, ennen kuin olin sanonut mitään, että vaikutan tyypiltä jolla on homma hanskassa. Onhan se kyllä nykyään, mutta silti töihin menossa jokin vielä tökkii ja sen varmaan huomaa hakemuksissani ja haastatteluissa. Aidon motivaation ja halun puute näkyy kyllä.

Vierailija
149/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun deittinainen kysyy unelmalomasta, niin pitäisi kai vastata trooppinen saari tjsp. mutta en viitsi feikata. Haluaisin omana elinaikanani päästä käymään toisella taivaankappaleella, eli Kuussa tai Marsissa.

Millaisessa asunnossa haluaisin asua? - Fantasiahenkisissä valtavaan puuhun rakennetussa talossa tai sitten sellaisessa hobitti-tyylisessä talossa.

Mm no makuja on monia. Näin nörttinaisena minua ei haittaa nuo vastaukset ollenkaan, päinvastoin. :p

Vierailija
150/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus. 

Huvittaa kun noin muuten olisin monen miehen ihannekumppani, mutta paino estää jopa tutustumisen. :D (Minulta saisi seksiä aina kun haluaa, olen perinteisten arvojen kannalla monissa asioissa jne.)

Mitä huvittavaa tuossa nyt on? Jos ei tunne lihavaan fyysistä vetoa, niin silloin ei tunne. En minä halua parisuhdetta jossa en tunne fyysistä halua, vaikka seksiä saisinkin. Kyllä minä seisomaan saan, vaikken toisen ulkomuodosta viehäty. En silti vain halua lihavaa.

Vierailija
151/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun lähihoitajamies kertoo OMASTA KOKEMUKSESTAAN, että ammatin kuultuaan naiset lopettavat keskustelun, niin vajaaälyiset av-mammat käyvät jankkaamaan, että eihän hoitajan ammatissa ole mitään vikaa. Kysymys teille: kuinka moni on yhdessä lähärimiehen kanssa? Niinpä.

Lähihoitajamies lopetti keskustelun Tinderissä kuultuaan ammattini (lääkäri). Miksi miehelle ei kelpaa korkeammin koulutettu nainen? 

Ja oli oikeassa. Tuo lääkärinainen asetti miehen heti kelpaamattomien laariin kuultuaan miehen ammatin, mies tiesi tämän ja lopetti keskustelun. Kyse ei välttämättä ollut huonosta itsetunnosta, vaan asioiden ymmärtämisestä ehkäpä keskimääräistä lähihoitajaa selvänäköisemmin.

Vierailija
152/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani oli selkeästi paino, pyöreähköt posket ja hieman vatsaa, 188 pituutta ja 110 kiloa. Olen melko raamikas ja fyysisiä harrastuksia piisaa eli lihastakin löytyi. Sitten tuli elämään terveyden takia muutos ja laihdutin 85 kiloon, kasvoissa näkyy eniten kaventunut olemus, nyt näyttää kuin peilistä kurkistaisi vanhan vampyyrin Bela Lugosin kasvot. Itse olin ennen tyytyväisempi ja voin paremmin kuin nyt, mutta naisia tuntuu nykyinen malli miellyttävän suuresti, samat "hylkeet" jotka ennen katselivat nenänvarttaan pitkin tulevat tekemään tuttavuutta milloin mistäkin syystä usein aika suoraakin vihjaillen. Pieni ylipaino naisella ei ole minulle ikinä ollut ongelma mutta on vaikea suhtautua kovinkaan positiivisesti näihin kelkkansa kääntäneisiin naisiin joille aikaisemmin olin tukevampana lähinnä vastenmielinen.

Naiset rakastavat pientä rasvaprosenttia miehillä, se kertoo korkeasta suorituskyvystä mestästyshommissa. Hintelä lommoposkikin on fyysisesti paljon kiihottavampi kuin lihava mutta lihaksikas, joka aiemmin olit.

Vierailija
153/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulisi sun monista vastauksista mieleen, että v1ttu1let. Että sun mielestä nuo kysymykset on niin typeriä, että tahallaan vastaat jotain epärealistista. Esim. varmaan tiedät ettei seuraavana kesälomana kuuhun matkustaminen ole kovinkaan todennäköistä? Tai ettet(te) oikeasti voi asua jossain hiton hobittitalossa. Naisen mielestä todennäköisesti vedät niin lekkeriksi, että hän tulkitsee vastauksesi "älä kuvittele että minä sun kanssa minnekään lomalle lähtisin, ja et todellakaan ole parisuhdeainesta jonka kanssa joskus asuisin yhdessä, siksi annan typeriä vastauksia". Oikeastihan se kyselijä yrittää selvittää onko teillä samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat esim. niiden lomien ja asumismuodon suhteen, mutta sinä vain alat laskea leikkiä. Ei ihmekään että on turnoff. 

Vierailija
154/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearvet (olen nainen). Sama ominaisuus miehessä ei haittaa minua ollenkaan.

Vierailija
155/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oli oikeassa. Tuo lääkärinainen asetti miehen heti kelpaamattomien laariin kuultuaan miehen ammatin, mies tiesi tämän ja lopetti keskustelun. Kyse ei välttämättä ollut huonosta itsetunnosta, vaan asioiden ymmärtämisestä ehkäpä keskimääräistä lähihoita

Miksi yritätte kääntää asian naisen viaksi? Lääkärinainen meni juttelemaan lähihoitajamiehelle, joka antoi pakit kuultuaan naisen ammatin. Uskokaa tai älkää, tämä on ihan tavallinen kuvio. Matalasti koulutettu mies ei halua korkeasti koulutettua naista. 

Vierailija
156/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltimpi mies. Naisessa kiltteys ei tietenkään olisi turn off.

Vierailija
157/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus mutta se ei ole estänyt löytämästä miestä.

Vierailija
158/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahin mitä nainen voi jollekkin miehelle olla, en ole kynnysmatto. 

Minulla on ääni, ajatuksia ja mielipiteitä ja sanon jos en jostain pidä. Tiedoksi pojille jotka tätäkin kommentoivat, nainen voi sanoa myös negatiivisia asioita asiallisesti. 

En ole siis joojoo-nainen. 

Lisäksi on valitettavan yleistä että jos nuorehkolla naisella on omaisuutta ( ihan tavallista esim oma talo) niin se koetaan uhkana. Onhan minulla toki myös lapsi joka on iso turn off jollekkin. 

Suomalaiset miehet ( ne ei haluttavatkin) ovat saaneet syntymälahjana usein sellaisen pokan että ei tiedä mitä pitäisi ajatella. Keskustelin juuri harrastustoimintaa liittyvissä asioissa miehen kanssa ( minua 20v vanhempi ja naimisissa) joka odotti että ajan 100km hänen kesämökilleen p a n e m a a n ( onhan sulla auto) vaikkei mitään tälläistä ole koskaan puhuttu. 

Häkellykseltäni pystyin vastaamaan vain että kuule, mikäli lähden tuntemattoman kanssa yhtään minnekkään p a n e m a a n niin vähintä mitä tapahtuu on se että sinä teet sen ajamisen. 

Vierailija
159/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle voisit sopia. T. Adhd-nainen, myös vaikea löytää kumppania

Vierailija
160/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turn off monelle miehelle koska minulla on DI tutkinto, olen älykäs ja kaunis. Monella miehellä tämä yhtälö käy itsetunnon päälle.

Toinen ongelma on, että etsin ainoastaan elämän kumppania ja ihmistä joka tietää mitä haluaa. Elämän täytyy olla myös tasapainossa. En kelpuuta kumppanikseni ihmistä joka ei tiedä mitä haluaa, ei ole tulevaisuuden suunnitelmia, eikä osaa nimetä yhtään intohimoa elämässään (ihan sama onko kyseessä urheilu,työ,harrastus tmv). En myöskään deittaille ketään kevyesti tai lämmitä kenenkään sänkyä "kattellaan" meiningillä.

Jos löytäisin vastaavan miehen niin menisin riemusta kiljuen naimisiin.