Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?

Vierailija
08.05.2024 |

Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?

Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa  jne

Kommentit (226)

Vierailija
161/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jonka ammatti on lähihoitaja.

Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.

Miksi tämä on turn off?

Vierailija
162/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lopettaa keskustelun välittömästi kun tämän kuulevat. Sama ammatti naisella ei olisi turn off vaan plussaa.

Miksi tämä on turn off?

Voinen vastata naisena jolle tämä olisi super-turnoff. Lähihoitajan ammatti on epäkunnianhimoinen, ei vaadi minkäänlaista älyä, on epäsäännölliset työajat, ja hoitaja tuo taudit kotiin. Lisäksi (minun mielestäni!) on erittäin epämiehekäs ammatti, olen itse melko kylmä ja looginen, enkä osaisi nähdä hoiva-alalla työskentelevää miestä ollenkaan maskuliinisena. Jos mies on amis, niin sitten "pitää" kyllä olla edes jokin miehekäs ammatti kuten raksamies, sähköasentaja tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on turn off?

Voinen vastata naisena jolle tämä olisi super-turnoff. Lähihoitajan ammatti on epäkunnianhimoinen, ei vaadi minkäänlaista älyä, on epäsäännölliset työajat, ja hoitaja tuo taudit kotiin. Lisäksi (minun mielestäni!) on erittäin epämiehekäs ammatti, olen itse melko kylmä ja looginen, enkä osaisi nähdä hoiva-alalla työskentelevää miestä ollenkaan maskuliinisena. Jos mies on amis, niin sitten "pitää" kyllä olla edes jokin miehekäs ammatti kuten raksamies, sähköasentaja tms. 

Kun kerran olet kylmä ja looginen, niin olet maskuliininen ja silloin sinulle sopii juuri feminiininen mies. Ehkä pelkäät kohdata feminiinisyyttä, jota sinulla itselläsi ei ole?

Vierailija
164/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen C-mies eli en ole käynyt armeijaa, minulla ei ole paljoakaan ystäviä ja en tiedä autoista tai rakentamisesta mitään. Ehkäpä nuo on ne oleellisimmat. M33

Vierailija
165/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on turn off?

Kun kerran olet kylmä ja looginen, niin olet maskuliinin

En ole lesbo, en pidä feminiinisiä ominaisuuksia puoleensavetävinä. Sun logiikalla älykkäälle sopisi tyhmä kumppani, ja uskonnolliselle ateisti, ja laitetaan vielä urheilulliselle sohvaperuna kaupan päälle. 

Vierailija
166/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä halua puhua tai näyttää tunteitani.

Vierailija
167/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen C-mies eli en ole käynyt armeijaa, minulla ei ole paljoakaan ystäviä ja en tiedä autoista tai rakentamisesta mitään. Ehkäpä nuo on ne oleellisimmat. M33

Mulla oli aikoinaan orastava suhde suht samanlaisen miehen kanssa ja minulle nuo asiat ei olleet ongelmia, mutta miehelle oli iso ongelma se etten minä ole touhukas huushollaaja, joka osaa (ja varsinkin haluaa) vaihtaa hajonneen vetskarin tai paikata ratkenneen housunpolven, tykkää silittää alusvaatteista lähtien kaiken ja häärätä keittiössä. Sen sijaan osaan avata ja putsata tuon palstalla nyt paljon keskustelua aiheuttaneen hajulukon, osaan (ja tykkään) koota huonekaluja sekä tankata auton ja vaihtaa pyyhkijän sulat.. Ja se oli sitten väärin se.

Vierailija
168/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mela on oma turn off. Aina ekan peiton heilutuksen jälkeen naiset katoaa. Pitäisin ongelmana naisella vastaavan kokoista sukunuijaa. 

Vierailija
169/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen nirso ja jostain syystä löydän kaikki miehet jotka "harrastavat kokkailua". Ei siis mitään että tykkäävät tehdä ruokaa, vaan sitä pitää monta kertaa viikossa oikein spektaakkelimaisesti harrastaa ja homma loppuu siihen kun kieltäydyn kohteliaasti ja yritän ehdottaa jotain muuta yhteiseksi ajanvietoksi.

Kelpaisi siis hyvinkin toinen nirso tai tunteettomasti syömiseen suhtautuva tyyppi, kunhan pitäisi siitä itseni tavoin seurassa matalaa profiilia. Vihaan itse sitä että syömisistä tehdään numero suuntaan tai toiseen. 

Kärsin myös ilmavaivoista (syömisten miettimisestä huolimatta...) ja tämähän ei miesten mielestä naiselle sovi! Yritän toki hoitaa asian mahdollisimman huomaamattomasti, mutta vessasta kuuluu kyllä ääniä, vieläpä useasti. Toinen suolistovaivainen voisi ymmärtää tätäkin paremmin eikä heti nyrpistelisi nenäänsä jos nainen ei olekaan muumi :D 

Vierailija
170/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hupaisaa, että lähärimiestä pidetään ammatinvalintansa vuoksi (oliko se edes oikeasti valinta vaiko vaan pakko?) jotenkin huolenpitävänä ja empaattisena sisarhentovalkoisena, suorastaan feminiinisenä.

Nämä yasmin-yessicat ja muut tatuoidut ja röökillä ramppaavat crista-ciiat ei taida vastaavia empaattisuus ajatuksia herättää.

Vierailija
171/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni mela on oma turn off. Aina ekan peiton heilutuksen jälkeen naiset katoaa. Pitäisin ongelmana naisella vastaavan kokoista sukunuijaa. 

Mutta aika ihana tuo sukunuijaksi kutsuminen. Ihan mahtava sana ja taas yksi todiste siitä kuinka ilmaisuvoimainen kieli suomi onkaan.

Vierailija
172/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on turn off?

Outoja stereotypioita, et varmaan tunne yhtäkään hoitajamiestä? Olen sairaalassa töissä ja kyllä enemmistö hoitajista ja lääkäreistä on maskuliinisia miehiä, vaikka ovatkin hoitoalalla. Onko mitään miehekkäämpää kuin pelastaa ihmishenkiä?

Vierailija
173/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun etsii isoa vaaleaa pidetään  perverssinä . moni pieni nainen ottanut yhteyttä ja tarjonnut parastaan olen sanonut että etsin oikeaa naista.

Vierailija
174/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vinot hampaat. Naiset ei sen takia minusta kiinnnostu.

Vierailija
175/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseni/työni on monelle turnoff. Niin kovin monta kertaa on lennokkaasti edennyt keskustelu katkennut kuin kanan lento, kun kerron olevani insinööri.

Siinä vaiheessa yleensä saan luennon siitä kuinka tylsiä, tosikkomaisia ja huumorintajuttomia insinöörit ovat.

Olenkin vaihtanut strategiaa, nykyään kun naiset utelevat koulutuksesta ja töistä, sanon olevani yrityksen xxyyzz Suomen yksikön päällikkö. Matkapäiviä vuodessa reilu sata, Aasia, pohjoisamerikka enimmäkseen.

Se on totta ja se saa naisen silmät kirkastumaan ja sormet hivelemään kämmenselkääni. Ja kun näin tapahtuu, tiedän että kyseinen nainen ei ole vaimomatskua ja kohteliaasti poistun tilanteesta.

M40

Vierailija
176/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono iho, iso perunanenä, muutenkin rumat piirteet. N43

Vierailija
177/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on turn off?

Outoja stereotypioita, et varmaan tunne yhtäkään hoita

Lähihoitajat pesee pyllyjä, taluttaa vammaisia ja vaihtaa päiväkodissa vaippoja. Ei ne kenenkään henkiä pelasta. 

Ja turha väittää vastaan millaisia mielikuvia lähärimiehet MINUSSA herättää. Kysyttiin syitä ja syitä annettiin, en minä teidän vänkäämisestä mieltäni muuta. 

Vierailija
178/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkin lastasi hoitaa ja myös sinua kun olet vanha :) Lähihoitajat ovat sankareita. Ja sairaalassa kyllä henkiäkin pelastavat, sillä kun ihminen menee elottomaksi, on lähimpänä paikalla elvytystä aloittamassa hoitaja, ei lääkäri. 

Vierailija
179/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin lastasi hoitaa ja myös sinua kun olet vanha :) Lähihoitajat ovat sankareita. Ja sairaalassa kyllä henkiäkin pelastavat, sillä kun ihminen menee elottomaksi, on lähimpänä paikalla elvytystä aloittamassa hoitaja, ei lääkäri. 

Minun lasta ei hoida kukaan, kun sellaisia ei onneksi ole. Kyse ei ole nyt minkään ammatin yleisestä arvostamisesta vaan siitä, haluaisiko sellaisen kumppaniksi. Kaksi ihan eri asiaa. En halua lähihoitajamiestä, enkä halua myöskään vaikkapa parturia, opettajaa tai tanssijaa. Kyynel, jos se sulle on ongelma.

Vierailija
180/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm too sexy right, said Fred.