Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?
Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa jne
Kommentit (226)
Miehillähän lopahtaa kiinnostus siihen jos häneen ei suhtaudu palvovasti ihaillen heti ensi metreiltä. Mä taas itse en siedä myöskään sitä jos joku on heti aivan häkeltynyt, piippaa heti bullshit-mittari. Sitten kun toiseen tutustuu ja toteaa asian, voi olla ihan miten pähkinöinä tahansa.
Muistan ajan, kun silmälasit olivat suuri turn off. Suosikin kirjeenvaihtoilmoituksissakin aina todettiin, että rillipirut älkööt vaivautuko.
En tykkää ihmisistä. Pihalla vierailevat linnut, oravat ja siilit on miellyttävämpää seuraa.
Mun kriteerit parhaalle MIEHELLE on: 100 % savuton, raitis, lapseton, huumeeton ja ehdottomasti ei yhtään eksää saa olla olemassa. Tai siis missään yhteydessä häneen. Eikä saa olla sokea, laiska, hullu.........en ala kenenkään palvelijaksi ! En, vaikka maksettaisiin. Niin laiska ei ole kukaan, etteikö voisi itse hakea mitään. Ja että osaa käytöstavat, pöytätavat........
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta oon oppinut, että mä oon yksi kävelevä turn off koko nainen. On tatuointeja, korvissa lävistyksiä, olen vegaani ja vielä vähän ylipainoinenkin. Lisäksi hiukset on lyhyet. Niin ja mulla on kissoja. Sekä kaksi melkein aikuista lasta, eli pilalla olen, kokonaan ja täysin :(
Isot peittävät tatuoinnit ovat se valinta joka on tehokkaasti karsii kiinnostuneita miehiä jos niitä on liikaa elämässäsi. Mikäli ongelma jatkuu niin suosittelen ehdottomasti kasvotatuointeja 👍
En tiedä, kun en ole koskaan deittimarkkinoilla ollut. Suhteeni naisiin ovat aina lähteneet tavallisesta tutustumisesta kaveripiirissä tms. Mielenterveysongelmaa, työttömyyttä ym. on ollut, mutta suhteita on syntynyt niistä huolimatta tai niiden takia. Ehkä asiaa on auttanut, että olen ainakin nuorempana ollut hyvännäköinen. En oikein tiedä, miten asia nykyään, yli nelikymppisenä, on. Pitäisi saada tuoreempaa kommenttia naisilta, mutta ainakin baarissa vieläkin jotkut naiset ovat katselleet.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelma, ylipaino.
Voisin ilomielin ottaa kumppanikseni ylipainoisen miehen, mutta mt-ongelmaista en koska itsesäsnikin on tarpeeksi jo kestämistä toisinaan sen takia.
Pointsit rehellisyydestä. Noista toinenkin riittää.
Hampaat on kuin Uuno Turhapurolla!
Äly ja vahvat rajat itsemääräämisoikeuden ja kehollisuuden suhteen.
Aloitekyvyttömyys ja siihen kytköksissä oleva 20 vuoden työttömyys, pieni muna, iso perse, huonot keskustelutaidot.
Mua ärsyttää niin paljon mustasukkaisuus, että en jaksaisi olla sellaisen miehen kanssa, joka millään tapaa pyrkisi rajoittamaan mun ihmissuhteita muihin miehiin. Itselleni on ok, että mies yökyläilisi naispuoleisten ystäviensä luona.
Vierailija kirjoitti:
Mun kriteerit parhaalle MIEHELLE on: 100 % savuton, raitis, lapseton, huumeeton ja ehdottomasti ei yhtään eksää saa olla olemassa. Tai siis missään yhteydessä häneen. Eikä saa olla sokea, laiska, hullu.........en ala kenenkään palvelijaksi ! En, vaikka maksettaisiin. Niin laiska ei ole kukaan, etteikö voisi itse hakea mitään. Ja että osaa käytöstavat, pöytätavat........
Sun kriteerit on ihan hyvät, no paitsi tuo lapsettomuusvaatimus, mutta sun asenne on vähän paska.
Vierailija kirjoitti:
Äly ja vahvat rajat itsemääräämisoikeuden ja kehollisuuden suhteen.
No tämä. Vedäpä tähän pakettiin sitten mieslapsisuomimies.
Kaljuuntuva nuorehko nainen tässä hei. Ja ei, ei kelpaisi.
Kun kiinnostun jostakusta, haluan edetä hitaasti. Minua ei kiinnosta seksi, ennenkuin tunnen toista paremmin.
BMI yli 35.
Ja ei, ei kelpaisi, etsin elämän kumppania 18-22 BMI
N23
Mua saattaa ärsyttää kymmenenkin vuotta sitten sanottu yksittäinen kommentti, joka ei edes ole liittynyt muhun vaan johonkin miehen tuttavaan tai työkaveriin. Kaikki kertyy ja sanoistaan kannattaa olla tosi tarkka tai sitten täytyy osata selittää perinpohjin, miksi on sanonut mitäkin. Mua ei haittaa, jos toinen on samanlainen tässä asiassa.
Deittimarkkinoilla ei, minulla on epävakaa persoonallisuus, vartalo ja naama hyvät. Miesten saaminen ei ole ongelma, mutta moni mies haluaisi seurustelua ja siihen minä en pysty. En pysty sitoutumaan, koska olen vaurioitunut aikoinaan niin pahasti jo varhaislapsuudessa. Tämä on käänteinen ongelma, koska yleensähän se on nainen joka haluaa suhdetta ja mies seksiä. Minulle seksi ei ole ongelma, koska en ole tunneyhteydessä itseeni enkä tarvitse seksiin tunteita. Uskokaa tai älkää, mutta minäkin haluaisin osata rakastaa ja haluaisin että minua rakastetaan. Kukaan terapeutti vaan ei ole pystynyt auttamaan minua.