Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?

Vierailija
08.05.2024 |

Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla on tuo sama ominaisuus?

Esim mt-ongelma, fyysinen vamma, 4 lasta ja kaikilla eri isä + 6 koiraa ja 7 kissaa  jne

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella.

Vierailija
122/226 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira ja kaksi hevosta. Ilahtuisin, jos miehellä löytyisi samat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää asioista joista suurin osa ihmisistä tykkää, ja oletan että siksi minua pidetään hankalana/ylimielisenä. Mutta en voi pakottaa itseäni pitämään epämieluisista asioista, enkä ala enää 40+ iässä esittää.

Asioita joista en pidä ja joita en suostu tekemään, ovat mm kaikki yleisötapahtumat (konsertit, messut, festarit, elokuvissa käynti jne), baarit ja ravintolat (ml en käytä alkoholia enkä ole tippaakaan ruokafanaatikko; ruoka on polttoaine), kaikki leikkikilpailut kuten keilaus, biljardi jne. Viihdyn kävelyllä, museoissa, puistoissa, kotona.

Huumorintajuni on ilmeisesti myös outo, en esim pidä standuppia tippaakaan hauskana vaan ärsyttävän kliseisenä. Tähän päälle vielä se että olen radikaalisti vela (en siedä ollenkaan lapsia) ja työskentelen korkealla tasolla teknisessä ammatissa, oletan että näyttäydyn luonteeltaan hankalana ja miehisenä, vaikka ulkoisesti olen erittäin naisellinen. 

Ja tottakai haluaisin samanlaisen ihmisvihaajavelan kumppaniksi, en jaksaisi tyhjäpäistä massabilettäjää :D.

Vierailija
124/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minä.

Vierailija
125/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rastat. Useimmat ihmiset eivät hiffaa mistä on kyse.

N40

Siitä että olet jämähtänyt henkisesti teinivuosiin ja siihen "aatteet on mun vaatteet" tms mentaliteettiin, ja kuvittelet olevasi nuorekas ja erilainen rumalla ja likaisella tikkutukallasi. Eli kyllä me "hiffataan". 

Vierailija
126/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun lähihoitajamies kertoo OMASTA KOKEMUKSESTAAN, että ammatin kuultuaan naiset lopettavat keskustelun, niin vajaaälyiset av-mammat käyvät jankkaamaan, että eihän hoitajan ammatissa ole mitään vikaa. Kysymys teille: kuinka moni on yhdessä lähärimiehen kanssa? Niinpä.

Lähihoitajamies lopetti keskustelun Tinderissä kuultuaan ammattini (lääkäri). Miksi miehelle ei kelpaa korkeammin koulutettu nainen? 

Vierailija
127/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun lähihoitajamies kertoo OMASTA KOKEMUKSESTAAN, että ammatin kuultuaan naiset lopettavat keskustelun, niin vajaaälyiset av-mammat käyvät jankkaamaan, että eihän hoitajan ammatissa ole mitään vikaa. Kysymys teille: kuinka moni on yhdessä lähärimiehen kanssa? Niinpä.

Lähihoitajamies lopetti keskustelun Tinderissä kuultuaan ammattini (lääkäri). Miksi miehelle ei kelpaa korkeammin koulutettu nainen? 

Hän ajatteli, ettei kuitenkaan kelpaa.

Vierailija
128/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin näkyvä fyysinen rajoite jolle en itse voi mitään. Tämä karkottaa kaikki ja kukaan ei halua edes tutustua

Vierailija
129/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani oli selkeästi paino, pyöreähköt posket ja hieman vatsaa, 188 pituutta ja 110 kiloa. Olen melko raamikas ja fyysisiä harrastuksia piisaa eli lihastakin löytyi. Sitten tuli elämään terveyden takia muutos ja laihdutin 85 kiloon, kasvoissa näkyy eniten kaventunut olemus, nyt näyttää kuin peilistä kurkistaisi vanhan vampyyrin Bela Lugosin kasvot. Itse olin ennen tyytyväisempi ja voin paremmin kuin nyt, mutta naisia tuntuu nykyinen malli miellyttävän suuresti, samat "hylkeet" jotka ennen katselivat nenänvarttaan pitkin tulevat tekemään tuttavuutta milloin mistäkin syystä usein aika suoraakin vihjaillen. Pieni ylipaino naisella ei ole minulle ikinä ollut ongelma mutta on vaikea suhtautua kovinkaan positiivisesti näihin kelkkansa kääntäneisiin naisiin joille aikaisemmin olin tukevampana lähinnä vastenmielinen.

Vierailija
130/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se, ettei deittailut pahemmin kiinnosta.

131/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja naama 😂 

Vierailija
132/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelma, pienituloisuus. En tiedä enää kelpaisiko kumppani samoilla ominaisuuksilla. Olen säästeliäs ja terapiat käytynä, samoilla attribuuteilla varustetut exät eivät ole tehneet mitään näille asioille vaan vieneet minunkin vähät rahani ja vetäneet mukanaan taas pohjalle. Naaman elähtäneisyys on myös yksi mun turn off -ominaisuus. Tämä ei olisi kumppanissa ongelma.

Vierailija
133/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut ihastunut niistä moneenkin. Yksi olisi ollut pyytämässä treffeille ja olisin mennyt ellen olisi ollut varattu silloin. Kun en ollut varattu, kävin toisen lähärin kanssa treffeillä. Se kaatui johonkin ihan muuhun kuin ammattiin. 

Vierailija
134/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, lihava, ruma, mielisairas, pahaluonteinen ja autistinen homomies. Ei kukaan tällaisen miehen kanssa mitään halua.

Vierailija
135/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut. Siinä ammatissa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
136/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SULLA on tuo "turn off"!

Se tipauttaa kiinnostukseen nollaan!

Anglismit on ahterista!

KAikki "punainen lippu" sun muut typeryydet.

Ollaan kuitenkin Suomessa!

Vierailija
137/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen introvertti.

Minulle kyllä kelpaisi introverttikin.

M

Vierailija
138/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja sosiaalinen kömpelyys ainakin. Ja kyllä, samanlainen mies kelpaisi oikein hyvin, itse asiassa haluaisinkin sellaisen.

No tee aloite.

Ujo m

Vierailija
139/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole liikunnallinen. Pidän kyllä kunnostani huolta, mutta se on pakollinen paha. Ja olen normaalipainoinen silti. Ja mieluiten ottaisin samanlaisen, niin voitais olla rennosti yhdessä ja mietiskellä syntyjä syviä sohvalla.

Mutta tuohan on nimenomaan turn on. Ei tarvitsisi itsekään pingottaa ja itsekin pysyn normaalipainoisena normaalisti elämällä.

Toki tuo olisi turn off punkerolla.

M

Vierailija
140/226 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian pitkä naiseksi, 182cm, mikä kokemukseni mukaan turn off monelle. 

Vaimomatskua. Olen aina ihaillut itseäni pidempiä naisia. Olette jumalattaria!