Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kommentit (421)
Äidit, opettakaa poikanne sosiaaliseksi ja viekää tyttöjen kanssa leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sitten valittaa kiltti miehistä, inselleistä ja peräkammarinpojista kun kerta ovat teidän omaa tuotostanne.
Ap
Ei, kyllä se syrjäytyminen on ihan näiden miesten omien elämänvalintojen tulosta. Turha syyttää olosuhteita tms. Aina voi tehdä valintoja ja valita toisin. Syy syrjäytymiseen löytyy näistä miehistä itsestään. Heissä on jotain pielessä, mitä kenelläkin.
EI se ole miehen omaa tuotosta jos hän on yrittänyt ystävystyä, mutta ketään ei kiinnosta.
Kuulostaa joltain hyväntekeväisyysprojektilta. Ihan samalla tavalla voisi syyllistää nuoria että miksi ette ystävysty vanhusten kanssa ja pidä heille seuraa. Hei, on paljon yksinäisiä vanhuksia joilla ei ole ketään jonka kanssa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se strjäytynyt mieshän voi olla umpihullu ja yrittää vaikka tappaa.
Noh noh, kyllä ihminen on sentään muutakin kuin syrjäytymisensä. Valtaosa heistäkin varmasti lähinnä surullisia. Ja tappaa voi, vaikkei olisi syrjäytynyt.
Syrjäytyneet naiset ovat surullisia. Syrjäytyneet miehet ovat umpihulluja ja vaarallisia.
Ei voi olla todellista tämä on ihan järjetön palsta. Oletteko kaikki trolleja vai onko teillä ihan oikeasti näin polarisoitunut näkemys kanssaihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt nainen, eivätkä miehet hyysää minua, joten miksi minun pitäisi hyysätä miehiä?
Naiset EIVÄT ole miesten terapeutteja! Yhdenkään naisen ei pitäisi sanoa syrjäytyneille miehille sanaakaan! Muut miehet ovat sitä varten, että he auttavat syrjäytyneitä miehiä. Se homma ei kuulu naisille ollenkaan.
Kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta, että kaikki naiset nähdään kaikkien miesten äiteinä, hoitajina, auttajina yms. Juuri se aiheuttaa ongelmat, kun miehet sen vuoksi kuvittelevat naisten olevan miesten orjia.
Mitä ihmeen hyysämistä joka tavallinen ystävyys olisi? Olet ihan sekaisin.
Mies ei mitään ystävyyttä hae, sitä pllua olette aina vonkaamassa. Myös sinä.
Tässä keskustelussa tulee hyvin esille se, kuinka aloittaja ajattelee, että naiset ovat vastuussa ja kuinka naisten pitäisi ymmärtää ja hoivata tällaisia miehiä.
Naiset ovat kautta aikojen olleet perheessä niitä, jotka myötäilevät miehiä. Nuorista tytöistä tykätään, koska he eivät osaa vielä puolustaa itseään.
Aloittajan ideologian perusongelma piilee siinä, että naisia syyllistetään miesten ongelmista, eikä miesten oleteta itse ottavan vastuuta mistään.
Moni nainen on tässä ketjussa kertonut jopa väkivallasta ja sen uhasta, kun tällaisten miesten kanssa on oltu tekemisissä. Aloittaja ei kuitenkaan suostu tätä ymmärtämään tai se ei ole riittävän hyvä syy, miksi naiset saisivat tällaisia miehiä vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt nainen, eivätkä miehet hyysää minua, joten miksi minun pitäisi hyysätä miehiä?
Naiset EIVÄT ole miesten terapeutteja! Yhdenkään naisen ei pitäisi sanoa syrjäytyneille miehille sanaakaan! Muut miehet ovat sitä varten, että he auttavat syrjäytyneitä miehiä. Se homma ei kuulu naisille ollenkaan.
Kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta, että kaikki naiset nähdään kaikkien miesten äiteinä, hoitajina, auttajina yms. Juuri se aiheuttaa ongelmat, kun miehet sen vuoksi kuvittelevat naisten olevan miesten orjia.
Ei se ole tavallinen ystävyys, jos hakemalla hakee jonkun elämässään epäonnistuneen, jolle opettaa sosiaalisia taitoja ja yrittää muovata mieleisekseen. Se on todella nöyryyttävää myös sitä syrjäytynyttä itseään kohtaan, jos joku palstamammeli alkaa kaveeraamaan säälistä ja hyväntekeväisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sitten valittaa kiltti miehistä, inselleistä ja peräkammarinpojista kun kerta ovat teidän omaa tuotostanne.
Ap
Ei, kyllä se syrjäytyminen on ihan näiden miesten omien elämänvalintojen tulosta. Turha syyttää olosuhteita tms. Aina voi tehdä valintoja ja valita toisin. Syy syrjäytymiseen löytyy näistä miehistä itsestään. Heissä on jotain pielessä, mitä kenelläkin.
EI se ole miehen omaa tuotosta jos hän on yrittänyt ystävystyä, mutta ketään ei kiinnosta.
Kyllä asialliset välit voivat olla työkavereilla. Ei tarvitse olla mitään ystäviä. Ja ihan taatusti joku vastaa kahvitunnilla, jos jotain kysyy. Mutta jos on aina hiljaa, niin se on vain ja ainoastaan sen hiljaisen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos eivät edes miehet jaksa tai halua olla incelin ystävänä, niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja vahvasti. Siinä on naisen jo syytä ottaa jalat alleen mahdollisimman vikkelästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on kuule miehen ihan oma vika. Katso peiliin ja mieti käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulkitsee sen luvaksi r*skata.
Myös komea mies voi olla raiskaaja. Se on kuitenkin eri juttu?
Ei sitä kenenkään miehen otsassa lue. Siksi onkin aluksi syytä suhtautua varauksella kaikkiin tuntemattomiin miehiin.
Huvitttavaa, miten naiset aina ajattelevat olevansa ratkaisu kaikkeen.
Äitis saattoi pyytää säälistä sulle kavereita, mutta ei aikuiselle enää ole sääliystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on hyysäämistä, jos naiset pakotetaan syrjäytyneitten miesten ilmaisiksi terapeuteiksi. Ei syrjäytyneillä naisillakaan ole ilmaisia miesterapeutteja hyysäämässä.
Näin juuri. Täällä miehet vaan suureen ääneen julistavat etteivät koskaan ottaisi mt ongelmista kärsivää tai syrjäytynyttä naista.
Vierailija kirjoitti:
Huvitttavaa, miten naiset aina ajattelevat olevansa ratkaisu kaikkeen.
Kyllä se on kuule toisinpäin. Miehet kuvittelevat naisen olevan ratkaisu kaikkeen. Jotkut rutisevat jopa, etteivät näe syytä edes mennä töihin, kun eivät kuitenkaan saa naista. Voi pyhä Sylvi.
Mistä heitä löytää? Taitaa olla aika vaikeaa tutustua heidän kaltaisiinsa. Tiäkkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei mitään ystävyyttä hae, sitä pllua olette aina vonkaamassa. Myös sinä.
Näinhän on miehet täällä itse kertoneet.
En minä tiedä missä tällaisia miehiä on, ei niitä ihmisten ilmoilla näy. Kotona ovat verhot kiinni pelaamassa ja äiti tekee ruoat tai elävät eineksillä.
Kyllä se on hyysäämistä, jos naiset pakotetaan syrjäytyneitten miesten ilmaisiksi terapeuteiksi. Ei syrjäytyneillä naisillakaan ole ilmaisia miesterapeutteja hyysäämässä.