Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Vierailija
07.05.2024 |

?

Kommentit (421)

Vierailija
21/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan miehiä.

Se sun miesviha ja -halveksunta huokuu kilometrien päähän, ja miehet kohtelevat sua juuri sen mukaan. Eli sitä saat mitä tilaat.

Asia ei sinällään liikuta mua yhtään millään tavalla. Se en ole meistä minä, joka ruikuttaa päivästä ja vuodesta toiseen palstalla sitä ettei naiset halua tutustua.

Vierailija
22/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on tullut vastaan miehiä, joista näkee, että työn ulkopuolella sosiaalinen elämä on nolla. Ihan hyviä kavereita heistä saa. Ovat usein alkuun todella hiljaisia. Kun heille aikansa juttelee, huomaavat, etten pure. Sen jälkeen kohtelevat ihan ihmisenä, eikä jonakin outona olentona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin tämä, että miehiä ei kiinnosta olla naisten kanssa ystäviä, vain paneminen kiinnostaa. Olkoot sitten yksin.

Vierailija
24/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten yleinen mielipide ainakin täällä on se, että mies ja nainen eivät voi olla vain kavereita. En halua potentiaalisia stalkkereita tai muuten pahoittaa kenenkään mieltä.

Vierailija
25/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, mikset ystävysty syrjäytyneiden naisten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Vierailija
26/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku mies saattaa tulkita väärin, ei ole mikään syy olla tutustumatta miehiin.

T. Ap

Vierailija
27/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt mies ei ota kontaktia muihin. Plus naisella on aina riski että mies ymmärtää tavallisen ystävällisyyden luvan antamisena kaikenlaiselle seksuaaliselle teolle. Ei ole naisten vastuulla opettaa ketään, vaan ihmisen oma vastuu mennä ja oppia.

Yksinkertaisinta olisi jos miehiltä vaan kiellettäisiin seksi kokonaan.

Vierailija
28/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä, ystäsyysterapiapalvelu maksaa sen 100e tunti.

Vierailija
29/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi? Tällaiset syrjäytyneet miehet, joihin varmaan viittaat, alkavat jauhaa omasta ideologiastaan ja käyttäytymään vihamielisesti/ uhkaavasti. Mä en ole vastuussa aikuisen ihmisen ajatusmaailmasta, mun vastuulla ei ole muuttaa tällaisten miesten oloa paremmaksi. Mä en jaksa kohteliaasti myötäillä vihamielisyyttä.

Ja kyllä, olen joskus yrittänyt jutella tällaisten miesten kanssa. Heille ei riitä kaveruus, heittäytyvät aggressiivisesti ja tuntuvat tulkitsevan ystävällisyyden ihan väärin. 

(Otan kärjistetymmäksi esimerkiksi vaikka juutalaisen ja natsin. Miksi juutalaisen tarvitsisi maanitella natsia muuttamaan ajatusmaailmaansa?)

Vierailija
30/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä on tullut vastaan miehiä, joista näkee, että työn ulkopuolella sosiaalinen elämä on nolla. Ihan hyviä kavereita heistä saa. Ovat usein alkuun todella hiljaisia. Kun heille aikansa juttelee, huomaavat, etten pure. Sen jälkeen kohtelevat ihan ihmisenä, eikä jonakin outona olentona.

Näinhän se juuri menee oikeassa elämässä. Mitä mieltä olet mammojen kauhutarinoista joissa syrjäytynyt mies  paljastuu sitten raiskaajakirvesmurhaajaksi? 

Vierailija
31/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri. Nämä omat tuttuni ovat aika aran tuntuisia ja hiljaisia selvinpäin. Se jollain tavalla koskettaa, että siellä sisällä onkin herkkä ja mukava ihminen.

Vierailija
32/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin tämä, että miehiä ei kiinnosta olla naisten kanssa ystäviä, vain paneminen kiinnostaa. Olkoot sitten yksin.

Olet väärässä.

T. Ap

Vierailija
33/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet miehet inhottavat minua. He ovat epäonnistuneet elämässä, ovat tyhmiä tai muuten kelvottomia. Ei mitään mielenkiintoa. Vietän aikaani mieluiten hyvinvoivien, tasapainoisten ja älykkäiden ihmisten - vertaisteni - parissa.

Vierailija
34/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri. Nämä omat tuttuni ovat aika aran tuntuisia ja hiljaisia selvinpäin. Se jollain tavalla koskettaa, että siellä sisällä onkin herkkä ja mukava ihminen.

Ja he ovat sukulaisia joten ei ole pelkoa mistään ikävästä.

Vierailija
35/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että joku mies saattaa tulkita väärin, ei ole mikään syy olla tutustumatta miehiin.

T. Ap

Se on juurikin hyvä syy. Kenenkään miehen otsassa ei lue, etteikö hänestä muodostu joku vainoava maanvaiva.

Vierailija
36/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä, ystäsyysterapiapalvelu maksaa sen 100e tunti.

Juu, samoin ajattelen minäkin. Kyllähän se työstä käy yrittää opettaa sosiaalisia taitoja. Lisäksi silloin on selvää, että kyseessä on palvelu, eikä kaveruus. Luuleeko ap että naisilla ei olisi muuta kiinnostavampaa  tekemistä kuin yrittää ratkoa sosiaalisesti rajoittuneen ongelmia?

Vierailija
37/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne syrjäytyneet miehet oleilee? Ainakin Ylen dokkareiden perusteella vaikuttaa siltä että moni pelaa videopelejä, enkä itse pelaa. Eli aika vähän tullee arjessa kohdattua

Vierailija
38/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska en halua elämääni painolastia. Toinen syy on, että tuttavuussuhde syrjäytyneen kanssa ei olisi millään tavalla tasavertainen. En usko, että voisin kunnioittaa syrjäytynyttä.

Vierailija
39/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ai miten niin ei ole hyvä syy? Ei se ystävyys voi mitenkään jatkua, jos toinen osapuoli on romanttisessa mielessä liikkeellä. Ja yksinäinen naisenkaipuinen mies on sitä ihan varmasti. 

Itse en kaipaa enempää kavereita, ja jos välttämättä haluaisin uuden ystävän niin ihan viimeisenä lähtisin sitä hakemaan henkilöstä, jota pitäisi jollain tavalla erityisesti opettaa ja opastaa olemaan normaali ihminen. 

Vierailija
40/421 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt nainen, eivätkä miehet hyysää minua, joten miksi minun pitäisi hyysätä miehiä?

Naiset EIVÄT ole miesten terapeutteja! Yhdenkään naisen ei pitäisi sanoa syrjäytyneille miehille sanaakaan! Muut miehet ovat sitä varten, että he auttavat syrjäytyneitä miehiä. Se homma ei kuulu naisille ollenkaan.

Kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta, että kaikki naiset nähdään kaikkien miesten äiteinä, hoitajina, auttajina yms. Juuri se aiheuttaa ongelmat, kun miehet sen vuoksi kuvittelevat naisten olevan miesten orjia.