Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kommentit (421)
Olen ystävystynyt tällaisten miesten kanssa AA:ssa. Kaikesta selvitään, jos vaan raittius kestää.
En saa siitä palkkaa. Kenenkään toisen sosiaalinen elämä ja taidot eivät ole minun vastuullani.
Mieluummin vältän kaikkea kontaktia miesten kanssa, ovat kuin likaisia elukoita. Mölyävät, ovat alkukantaisia ja tyhmiä, täysin viettiensä vietävissä.
koska se on lastenkodin vika tai sisarusten vika tai vanhempien tai jos ei heidän niin miehen oma vika
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävystynyt tällaisten miesten kanssa AA:ssa. Kaikesta selvitään, jos vaan raittius kestää.
Siellä nyt on vaan juuri noita jännä miehiä, ei mitään kilttejä in celeitä.
Syrjäytynyt mies ei ota kontaktia muihin. Plus naisella on aina riski että mies ymmärtää tavallisen ystävällisyyden luvan antamisena kaikenlaiselle seksuaaliselle teolle. Ei ole naisten vastuulla opettaa ketään, vaan ihmisen oma vastuu mennä ja oppia.
Ihastuvat heti minuun ja tulee ongelmia, siksi en enää tutustu avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä nyt on vaan juuri noita jännä miehiä, ei mitään kilttejä in celeitä.
Jännikset eivät hakeudu hoitoihin. Nuo mestat ovat nimenomaan inkkeleitä täynnä.
Eikös se olekaan niin, että naisilla on tylsät jutut ja niillä ei ystävänä tee mitään?
Mulla on suvussa syrjäytyneitä alkkiksia, kohtelen heitä kuten muitakin. He ovat kuitenkin hyviä ihmisiä pohjimmiltaan vaikka elämässä on ollut vaikeaa.
Oikeasti koska vika on yleensä miehessä yksilönä, olen mies, ja ei siskoni tai leikkikaverini tai vanhempani minua ole opettanut mitenkään kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä.
Se sun miesviha ja -halveksunta huokuu kilometrien päähän, ja miehet kohtelevat sua juuri sen mukaan. Eli sitä saat mitä tilaat.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se olekaan niin, että naisilla on tylsät jutut ja niillä ei ystävänä tee mitään?
Näin. Naiset ja miehet eivät voi olla ystäviä. Sitähän täällä toitotetaan. Ei ainakaan kauniit naiset. Ja rumia ei viitsitä katsella muuten vaan.
Koska ne tulkitsee sen luvaksi r*skata.