Nainen, mikset ystävysty syrjäytyneiden miesten kanssa,jotta nekin voisivat oppia sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kommentit (421)
Se strjäytynyt mieshän voi olla umpihullu ja yrittää vaikka tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sitten valittaa kiltti miehistä, inselleistä ja peräkammarinpojista kun kerta ovat teidän omaa tuotostanne.
Ap
Ei, kyllä se syrjäytyminen on ihan näiden miesten omien elämänvalintojen tulosta. Turha syyttää olosuhteita tms. Aina voi tehdä valintoja ja valita toisin. Syy syrjäytymiseen löytyy näistä miehistä itsestään. Heissä on jotain pielessä, mitä kenelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, kyllä ihminen on sentään muutakin kuin syrjäytymisensä. Valtaosa heistäkin varmasti lähinnä surullisia. Ja tappaa voi, vaikkei olisi syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sitten valittaa kiltti miehistä, inselleistä ja peräkammarinpojista kun kerta ovat teidän omaa tuotostanne.
Ap
Miten kummassa ihmiset, joita en ole ikinä tavannut ja joiden olemassaolosta en tiedä, ovat minun vastuullani? Mikseivät syrjäytyneet miehet ystävysty keskenään, jos on niin kova seuran kaipuu? Aviomiehenikään tuskin pitäisi siitä, että alkaisin kaverikoiraksi jollekin incelille, edes hyväntekeväisyysmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävystynyt tällaisten miesten kanssa AA:ssa. Kaikesta selvitään, jos vaan raittius kestää.
Siellä nyt on vaan juuri noita jännä miehiä, ei mitään kilttejä in celeitä.
Jännikset eivät hakeudu hoitoihin. Nuo mestat ovat nimenomaan inkkeleitä täynnä.
Tuollaisia late johanssoneita ovat täynnä jotka sitten naista jolla olisi suuri hoivavietti ja halu hoitaa paha poika kuntoon.
1. Mies saattaa käsittää, että s eksiä/seurustelu saa, kun keskustelen ystävällisesti hänelle.
2. Ei anna puheenvuoroa.
3. Pitää kiinni kaikista omista mielipiteistään, ei muutu itse.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sinä Ap kovin turvalliselta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Syrjäytyminen on oma valinta. Toissijaisesti se on muiden miesten tuotosta, koska eivät ole ottaneet syrjäytynyttä miestä porukoihinsa. Naisilla EI ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, kyllä se syrjäytyminen on ihan näiden miesten omien elämänvalintojen tulosta. Turha syyttää olosuhteita tms. Aina voi tehdä valintoja ja valita toisin. Syy syrjäytymiseen löytyy näistä miehistä itsestään. Heissä on jotain pielessä, mitä kenelläkin.
Aika sydämetöntä. En tarkoita että pitäisi väkisin ystävystyä kenenkään kanssa, mutta voi silti olla ihan perusempaattinen. Syrjäytyminen on oikea terveysongelma ja juontaa usein juurensa jo lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän voi kuka tahansa olla. Kuitenkin vain rumien ja syrjäytyneiden kanssa se on teille ongelma, komean miehen kanssa se ei ole este tutustumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä on tullut vastaan miehiä, joista näkee, että työn ulkopuolella sosiaalinen elämä on nolla. Ihan hyviä kavereita heistä saa. Ovat usein alkuun todella hiljaisia. Kun heille aikansa juttelee, huomaavat, etten pure. Sen jälkeen kohtelevat ihan ihmisenä, eikä jonakin outona olentona.
Näinhän se juuri menee oikeassa elämässä. Mitä mieltä olet mammojen kauhutarinoista joissa syrjäytynyt mies paljastuu sitten raiskaajakirvesmurhaajaksi?
Muistaako kukaan, kun uutisissa oli juttua naisesta, joka työskenteli pitkään valokuvaajana sota-alueilla? Pääsi kotimaahan ehjin nahoin, mutta eli sitten vaarallisesti ja meni tutustumaan naapurin 8-kymppiseen erakkoon. Mies ihastui, pettyi toiveissaan ja losautti naisen pyssyllään kuoliaaksi. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Olen syrjäytynyt nainen, eivätkä miehet hyysää minua, joten miksi minun pitäisi hyysätä miehiä?
Naiset EIVÄT ole miesten terapeutteja! Yhdenkään naisen ei pitäisi sanoa syrjäytyneille miehille sanaakaan! Muut miehet ovat sitä varten, että he auttavat syrjäytyneitä miehiä. Se homma ei kuulu naisille ollenkaan.
Kaikki ongelmat johtuvat juuri tuosta, että kaikki naiset nähdään kaikkien miesten äiteinä, hoitajina, auttajina yms. Juuri se aiheuttaa ongelmat, kun miehet sen vuoksi kuvittelevat naisten olevan miesten orjia.
Mitä ihmeen hyysämistä joka tavallinen ystävyys olisi? Olet ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, kyllä ihminen on sentään muutakin kuin syrjäytymisensä. Valtaosa heistäkin varmasti lähinnä surullisia. Ja tappaa voi, vaikkei olisi syrjäytynyt.
Syrjäytyneet naiset ovat surullisia. Syrjäytyneet miehet ovat umpihulluja ja vaarallisia.
Vuorovaikutustaidot pitäisi olla halussa ei niitä suhteessa kukaan jaksa alkaa toiselle opettamaan. Mikä niissä vuorovaikutustaitojen opettelussa on niin vaikeaa? Materiaalia itseopiskeluun löytyy pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🙌 Kerkesit ennen mua.
Koska jokainen joiden kanssa olen ystävystynyt on kehittänyt tunteita sekä haluja minua kohden. En halua vastata siihen tai niistä. Kaikki ovat roikkuneet pitkään epätoivoisesti kiinni. Nämä ei erota eroa ystävän ja romanttisen rakkauden välissä vaikka kuinka haluavat niin esittää.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulkitsee sen luvaksi r*skata.
Myös komea mies voi olla raiskaaja. Se on kuitenkin eri juttu?
Ap