Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?

Vierailija
04.05.2024 |

?

Kommentit (895)

Vierailija
101/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista vai ei. Makuja on monia. Mutta tuo ainainen älytön huutelu, että yök kauheeta, vähä-älyistä, en kyllä koskisi jne on jotenkin uskomattoman typerää ja sivistymätöntä. Ihan yhtä urpoa olisi jankuttaa vaikka siitä, kuinka ei voi suvaita partaa toisella, tai kumisaappaita, tai kaljamahaa. Miksiköhän tatuoinnit triggeröivät ihmisiä niin paljon?

Ja mitä ne huutelijat kuvittelevat saavuttavansa sillä meuhkaamisellaan? Jos ajatusleikkinä ajattelee, että menen kauppaan. Kaupassa joku näkee, että mulla on tatuointi tai kumisaappaat tai mitä tahansa mikä ei hänen silmää miellytä. Niin onhan se nyt ihan selvää, että mua ei asia (hänen mielipide) haittaa yhtään. Teen ostokset ja jatkan matkaa. Tämä toinen taas näkee punaista ja häntä ketuttaa ja verenpaine nousee. Niin kumpi tässä on se vähä-älyinen? Miksei ihmiset tajua tätä typeryyttään?

Keskustelun otsikko kysyy, miksi tatuoinneista ei pidetä. Jos et halua lukea negatiivisia mielipiteitä, niin miksi avasit keskustelun?

Vierailija
102/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä VPN laulaa sarjapeukuttajalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista huomaa, kuinka pieni useimpien elämänpiiri on. Mitä enemmän ihmisiä tuntee, sitä enemmän myös ymmärtää, etteivät omat ennakkoluulot ole useinkaan päteviä. 

Totta. Ei kaikilla mielensä kanssa kamppailevilla ole tatuointeja. En tiedä onko jokaisella runsaasti päihteilevällä.

Sen kuitenkin tietää, että ajatusmaailma on riittävän erilainen. On hyvä yrittää tulla toimeen kaikkien kanssa ja jättää siihen.

Ei ne leimat vaan ole hienoja kaikkien mielestä. Eikös tässä kysytty miksi, silloin moni sanoo rehellisesti pitävänsä niitä rumina ja tietynlaisten, tiettyihin porukoihin kuuluvien juttuna.

Vierailija
104/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielikuva tyhmästä ihmisestä. Näkyvät tatuoinnit ovat esimerkiksi työllistymisen kannalta pelkkästään negatiivinen riskitekijä. Niillä "et voi voittaa" mitään, mutta voit "hävitä paljon".

Vierailija
105/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista vai ei. Makuja on monia. Mutta tuo ainainen älytön huutelu, että yök kauheeta, vähä-älyistä, en kyllä koskisi jne on jotenkin uskomattoman typerää ja sivistymätöntä. Ihan yhtä urpoa olisi jankuttaa vaikka siitä, kuinka ei voi suvaita partaa toisella, tai kumisaappaita, tai kaljamahaa. Miksiköhän tatuoinnit triggeröivät ihmisiä niin paljon?

Ja mitä ne huutelijat kuvittelevat saavuttavansa sillä meuhkaamisellaan? Jos ajatusleikkinä ajattelee, että menen kauppaan. Kaupassa joku näkee, että mulla on tatuointi tai kumisaappaat tai mitä tahansa mikä ei hänen silmää miellytä. Niin onhan se nyt ihan selvää, että mua ei asia (hänen mielipide) haittaa yhtään. Teen ostokset ja jatkan matkaa. Tämä toinen taas näkee punaista ja häntä ketuttaa ja verenpaine nousee. Niin kumpi tässä on se vähä-älyinen? Miksei ihmiset tajua tätä typeryyttään?

No on typerää huudella kaupassa mistä vaan tollaisesta. Tässä kysyttiin miksi niistä ei tykätä. Ei kai eitykkääjät silloin hehkuta että kauniita on.

Vierailija
106/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 kommenttia.

Vierailija
107/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri sanomassa, että tässä ketjussa on harvinaisen paljon omassa kuplassaan eläviä, mustavalkoisesti ajattelevia yksilöitä.

Eikö tatuoinnit nimenomaan ole hyvä merkki siitä, että on valmis sitoutumaan johonkin, on vastuullinen (tatskan parannus prosessissa kestää aikaa ja tatuointia pitää hoitaa kuin mitä tahansa haavaa), ja valmis säästämään rahaa hintaviin ostoksiin (hyvät tatskat eivät ole halpoja, halvat tatskat eivät ole hyviä).

Ps. Tää keskustelu ei saa mua inhoamaan tatuointejani. Katson ihooni ottamaani taidetta suurella ylpeydellä ja kunnioituksella. 

Vierailija
108/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel. 

Vierailija
109/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne eivät vain hivele heidän esteettistä silmäänsä. Näin se minullakin on, mutta en ole mies. Joka kerta kun näen tatuoinnin, olen iloinen siitä, ettei minulla ole yhtään. Sen kummempia en ihmisistä ajattele. 

Vierailija
110/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilata kaunis iho symboleilla, jotka haalistuvat iän myötä? Sama juttu miehillä. 

Ei kaikilla ole kaunis iho.

Vierailija
111/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat on ihan jees.

Vierailija
112/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskat on ihan jees.

Jos asenne on kohdallaan ja elämänmyönteisyyys.

Vierailija
113/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joulukinkku jonka kamaraan on isketty teurastamon leima. WT-tunnus.

Vierailija
114/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 108 kommentti kertoi paljon. Oletti AP:ksi jonkun joka ei ollut AP. Eli yksinkertainen voi näköjään helposti olla ilman leimojakin...

Vierailija
115/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taidetta ja on taidetta...

Vierailija
116/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen on kuin koiranpaskan tahrima tienpiennar.

Vierailija
117/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
118/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhain kodissa tatuoiduille koville henkilöille vaihdetaan vaipat 2-3 vrk sisällä nauttikoot pehmeästä paskastaan. 

Vierailija
119/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ihan sama mitä sotkua muilla on ihollaan, mutta itse en voisi ikinä seurustella tatuoidun naisen kanssa.

t. mies

Valitettavasti muita ei ole vapaana. Ainakaan Tinderissä.

Vierailija
120/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ihan sama mitä sotkua muilla on ihollaan, mutta itse en voisi ikinä seurustella tatuoidun naisen kanssa.

t. mies

Valitettavasti muita ei ole vapaana. Ainakaan Tinderissä.

ilmankos syntyvyys laskee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi